[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

En de volgende is Henk Vlot


Marotrans

Recommended Posts

  • Forumlid
11 uur geleden zei zoetwatermatroos:

Hoe zat/zit dat ook alweer met Joke Vlot Transport?


Goede vraag! Er staat me iets van bij dat alles enkele jaren geleden samen was gegaan. Of een afdeling was al verkocht of zo?

 

Ik probeerde wat te zoeken op Transportonline, maar daar is geen doorkomen aan met alle advertenties die links en rechts tevoorschijn komen. 
 

Maar het zal toch niet zo zijn dan geel en rood worden verkocht aan die Duitsers en dan zwartpaars er straks met het werk vandoor gaat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei RobNiat:


Goede vraag! Er staat me iets van bij dat alles enkele jaren geleden samen was gegaan. Of een afdeling was al verkocht of zo?

 

Ik probeerde wat te zoeken op Transportonline, maar daar is geen doorkomen aan met alle advertenties die links en rechts tevoorschijn komen. 
 

Maar het zal toch niet zo zijn dan geel en rood worden verkocht aan die Duitsers en dan zwartpaars er straks met het werk vandoor gaat? 

Deze mensen zijn op leeftijd. Respectievelijk 69 en 73 jaar, geen opvolging en daarom is besloten om te verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

 

 

Maar het zal toch niet zo zijn dan geel en rood worden verkocht aan die Duitsers en dan zwartpaars er straks met het werk vandoor gaat? 

Zoiets ging ook door mijn hoofd maar zoals Hendrik al zei , ze zijn aardig op leeftijd dus die gaan geen Meindertje uithalen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei HendrikJansen:

Deze mensen zijn op leeftijd. Respectievelijk 69 en 73 jaar, geen opvolging en daarom is besloten om te verkopen.


Dan is het begrijpelijk en ze ook van harte gegund ja. 
 

Henk Vlot heeft een mooie tent opgebouwd en daar kan hij met trots op terugkijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden