[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's vergane glorie


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid
Dat is nu toch All in containers of Ms containers, Marius Soepenberg

Piet Soepboer is al een flinke tijd met de VUT of Pensioen, alleen in de oogsttijd zat hij nog wel eens bij Korteweg op de weegbrug totdat die helemaal ge-automatiseerd werd. Altijd als ik daar weer op de weegbrug stond zei hij weer "het zal ook eens weer niet de zoon van .... zijn":D. Zat meer boven de 55 ton als onder:angel:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
post-6466-1394787237,0506_thumb.jpg
Piet Soepboer is al een flinke tijd met de VUT of Pensioen, alleen in de oogsttijd zat hij nog wel eens bij Korteweg op de weegbrug totdat die helemaal ge-automatiseerd werd. Altijd als ik daar weer op de weegbrug stond zei hij weer "het zal ook eens weer niet de zoon van .... zijn":D. Zat meer boven de 55 ton als onder:angel:.
Hahaha ja dat klopt ik heb de oost ook een paar x voor Jan gereden en inderdaad ,de zoon van, daar herkende hij je vaak van :ok:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ook een aantal eigen auto's, weet niet precies hoeveel maar het zullen er rond de 10 of 12 zijn. En er rijden nu weer heel veel charters.....Ik ken de oude garde wel, wat er nieuw bij is gekomen zou ik niet weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ook een aantal eigen auto's, weet niet precies hoeveel maar het zullen er rond de 10 of 12 zijn. En er rijden nu weer heel veel charters.....Ik ken de oude garde wel, wat er nieuw bij is gekomen zou ik niet weten...

Dan vraag ik mij dus af, waarom jij deze foto's in deze topic geplaatst hebt....:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden