[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A13 muurvast door brandende vrachtwagen


Peet

Recommended Posts

  • Forumlid

17 januari 2011

Op de A13 tussen Delft-Zuid en Berkel en Rodenrijs staan lange files in de richting Rotterdam. Vanmiddag vloog een vrachtwagen door onbekende reden in brand. Alle rijstroken zijn afgesloten.

De vrachtwagen lekte veel olie en daardoor is er een gat van ongeveer tien vierkantemeter gebrand in de weg. De wagen is uitgebrand, maar het wegdek moet eerst worden gerepareerd. Rond zeven uur 's avonds is Rijkswaterstaat begonnen met het reinigen van het wegdek. Als er rond negen uur begonnen kan worden met reinigen, gaat een van de drie rijstroken weer open. Het duurt waarschijnlijk tot na middernacht voordat alle rijstroken weer open zijn.

Verkeer staat muurvast

Het verkeer staat muurvast en wordt omgeleid via de A12. Door de hevige rookontwikkeling werd de A13 richting Den Haag ook korte tijd afgesloten, maar die weg werd in de loop van de middag weer vrijgegeven.

Strooizout

De vrachtwagen is geladen met strooizout. Waarom de vrachtwagen in brand vloog, is niet bekend. Er zijn geen gewonden gevallen.

bron:www.rijnmond.nl

foto's:

http://www.robinhogervorst.nl/item/incidenten/646/Verkeerschaos%20na%20afsluiten%20A13%20wegens%20brand%20.html

bewerkt door Schots en Scheef
link gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hey staat er netjes bij.

maarja strooizout gebruik je als het koud is en niet bij 10 graden.

dus weer een vrachtje schaarse zout minder.

ik heb een keer bijna in de hens gestaan met een brandstof oplegger(geladen)

oorzaak 3 vast gelopen remmen.

ze zijn gekoeld door de brandweer van nunspeet.

was er gelukkig op tijd gestopt.

gr torro 1977

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ik inderdaad :bey: die wagen stond er raar gedraaid bij...

kon je niet even seinen dan toen je op de foto ging?

en oja... ik mis een vaantje, verklaar U nader:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder vaantje kom je nog ergens, zonder truckie....:zegtniets:

:D:D

Hoi Peggel, hoop dat de genezing volgens plan gaat:ja:

hahaha, ken het hebben hoor;)

al hoewel zonder dat vaantje stond ook zij stil:zegtniets:

maar hier gaat het langzaam maar gestaag zullen we maar zeggen:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ok, dus dit was de oorzaak van het drama waar ik vandaag in terecht kwam.

ik kwam vanaf zaandam en moest naar de botlek, duurde alleen wat langer dan gedacht.

En ipv mijn 3 kwartier bij de HAJE langs de A13 werd het een noodplaats ergens langs de N-huppeldepud bij bleiswijk.

want ik dacht ik ga niet helemaal naar gouda en daar weer draaien, maar schiet snel langs bleiswijk, maar dat dachten 30000 anderen ook :D

Al zal het allen kanten op wel drama zijn geweest dus ik dacht pak degene met de minste kilometers wel.

Morgen heb ik dat ritje weer, dus morgen even niks affakkelen a.u.b.:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ok, dus dit was de oorzaak van het drama waar ik vandaag in terecht kwam.

ik kwam vanaf zaandam en moest naar de botlek, duurde alleen wat langer dan gedacht.

En ipv mijn 3 kwartier bij de HAJE langs de A13 werd het een noodplaats ergens langs de N-huppeldepud bij bleiswijk.

want ik dacht ik ga niet helemaal naar gouda en daar weer draaien, maar schiet snel langs bleiswijk, maar dat dachten 30000 anderen ook :D

Al zal het allen kanten op wel drama zijn geweest dus ik dacht pak degene met de minste kilometers wel.

Morgen heb ik dat ritje weer, dus morgen even niks affakkelen a.u.b.:bey:

Ik kwam vanaf Rotterdam... kon nog net bij Zestienhoven er af daarna via Zoetermeer A12 en de A4 weer op had dus weinig tijdverlies......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ik inderdaad :bey: die wagen stond er raar gedraaid bij...

tjonge jonge, Laura doet ook alles om op te vallen hé, ze steekt zelfs een vrachtwagen in de fik, om op de foto te komen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden