[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Peter Appel Transport


Gast TheChief

Vraag

Goedendag,

Zijn er op dit forum ook Peter Appel chauffeurs die mij meer over dat bedrijf kunnen

vertellen?

Ik zou graag willen weten wat er precies allemaal vervoerd wordt, wat de werkdagen zijn

bij fulltime dienstverband en hoeveel stops je met de trailer of bakwagen op een dag zoal

hebt. Rijden ze ook op buitenland? Is het een goede werkgever?

Graag jullie reactie als chauffeurs of oud chauffeurs van Peter Appel.

Ik ben van plan te gaan solliciteren maar wil eerst graag meer over het bedrijf weten, kan

ze natuurlijk ook gaan bellen maar verkrijg de info liever via de mensen die echt op de

vrachtwagen zitten!

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg,

Max

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Daarom moeten die begrenzers ook gewoon op 90 staan ipv 84/85.

Als je baas per se wil hebben dat je maar 84 mag rijden (ivm verbruik of weet ik wat voor reden) moet ie je tach maar raadplegen. Nederland is het enige land in europa waar je maar 80 mag, voor de rest mag je overal 90. Dan moet je dat ook kunnen rijden vind ik.

Vreselijk die urenkloppers die s`middags niet naar huis te branden zijn:kill::kill::kill:. Bang dat ze een keer moeten stofzuigen thuis van moeders de vrouw als ze op tijd thuis zijn....:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Daarom moeten die begrenzers ook gewoon op 90 staan ipv 84/85.

Als je baas per se wil hebben dat je maar 84 mag rijden (ivm verbruik of weet ik wat voor reden) moet ie je tach maar raadplegen.

We gaan een beetje off-topic...

Maar de oplossing is eigenlijk dat de cruise control maar tot 84 kan, maar dat je met het gaspedaal wel tot 90 kunt.

Schijnt dat er bij ons 1 auto zo begrensd is. Zelf een tijdje niet mee gereden dus niet kunnen testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
We gaan een beetje off-topic...

Maar de oplossing is eigenlijk dat de cruise control maar tot 84 kan, maar dat je met het gaspedaal wel tot 90 kunt.

Schijnt dat er bij ons 1 auto zo begrensd is. Zelf een tijdje niet mee gereden dus niet kunnen testen.

Hebben ze bij ons ook met een paar auto's gedaan. Werkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dit idee was de reveu al gepasseerd en is niet voldoende gebleken, juist het gas geven om ff in te halen kost brandstof, ook het aantal flitsbekeuringen op de snelweg zakte hier niet door.

Alleen al het uitzoeken naar welke chauffeur, welke bekeuring heen moet, kost een bedrijf met 400+ auto's (dagtaak), veel geld.

Vandaar dat ze voor deze oplossing gekozen hebben.

Er komen nu geen snelweg bekeuringen meer binnen, wel van de bebouwde kom en 70km wegen......heb wel vernomen dat het vaak altijd dezelfde chauffeurs zijn, die regelmatig bekeuringen krijgen op 70km wegen en in de bebouwde kom.

Ook ik vind het niet prettig om beperkt te zijn, maar beter beperkt in mn snelheid, dan beperkt/schrappen in uren, waar menig transporteurs een hobby van maken om hun tekorten aan te vullen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
heb wel vernomen dat het vaak altijd dezelfde chauffeurs zijn, die regelmatig bekeuringen krijgen op 70km wegen en in de bebouwde kom.

Dit jaar nog geen bekeuringen, vorig jaar 2: in Balkbrug en in Voorst. Hoor ik bij de groep "vaak altijd dezelfde chauffeurs"?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dacht iedereen er maar zo over...., er zitten altijd van die azijnmieren tussen die nog liever 79 dan 80 rijden. Dat doet de doorstroming niet veel goed:hamer::hamer::hamer:

ik vraag me af welke doorstroming .sommige lopen mischien niet harder ik zie elke dag chauffeurs die dan voor de 2 km meer even komen inhalen bij een inhaal verbod . en 5 min op een uur . tot het volgende stoplicht.die 5 km maak alleen uit in je hoofd mischien maar niet in nederland .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Bij ons moeten we inloggen op een boordcomputer, (meeste bedrijven wel denk ik)

Dan kunnen ze meteen zien op welke auto je gereden heb welke dag.

Kunnen ze de bekeuring zo wegschrijven ;)

Klopt bij ons ook, maar men wordt het meest geflitst aan de achterkant en staat het kenteken van de trailer erop, ook dit is wel uit de boordcomputer te halen maar zijn wel alweer meer handelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mijn vorige auto deed dat ook Marnix, mn nieuwe wil niet sneller dan 84.

en ja, ik ben ook eentje van 81 per uur, maar dan de hele dag:angel:

We gaan een beetje off-topic...

Maar de oplossing is eigenlijk dat de cruise control maar tot 84 kan, maar dat je met het gaspedaal wel tot 90 kunt.

Schijnt dat er bij ons 1 auto zo begrensd is. Zelf een tijdje niet mee gereden dus niet kunnen testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Mijn vorige auto deed dat ook Marnix, mn nieuwe wil niet sneller dan 84.

en ja, ik ben ook eentje van 81 per uur, maar dan de hele dag:angel:

Dat was me bij de vorige bakwagen nooit opgevallen. Schijnt dat 1 van de trekkers ook 90 kan op het gaspedaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In G'malsen hebben we er ook een die 84 op de cruiscontrol en 90 op het pedaal gaat.

"Er zijn er die wekelijks door dezelfde flitspaal worden geflitst:cool: "

wij hadden bij PAX een uitzend kracht rijden die 2 ritten G'malsen Tilburg deed en beide keren 6x geflits is met 90 op de N65:stom:.

Mooi weekje voor niets gewerkt denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dames en heren.

bij deze de mededeling dat ik sinds afgelopen maandag in dienst ben bij de firma.

standplaats is GeldermAlsen.

dinsdag met een mentor meegeweest om het een en ander te leren en bekijken .

en gisteren met weer een andere chauffeur.

na 11 jaar geen vrachtwagenstuur aangeraakt te hebben is het wel weer ff wennen .

wel kan ik tappen uit 25 jaar internationale ervaring , dus het rijden moet geen problemen opleveren .

heb wel bijna een gat getrapt in de vloer van de DAF (geen koppeling:D)

het gaat er nu om de diverse procedures ter plaatse te leren kennen en met de boordcomputer leren omgaan.

niks te trots om collega,s om hulp te vragen gaat dat zeker lukken.

Louis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden