[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Oeps! Rolcontainers verloren!


Gast sflj

Recommended Posts

  • Forumlid
Gewoon die vracht containers blokken, en niet alles aan één kant in de lengte zetten! Dat scheelt een hele boel. :ok: Dat kan wel eens lastig zijn op het moment dat je scheef staat bij het lossen. Maar ik begon altijd links voorin met 2 breed, 1 lang. En dan van rechts naar links en één lang, en dan de 3e rij de container in het midden in de lengte.

Zo heb je een mooi blokje van 9, en gebeurt er niet heel snel iets mee denk ik.

Jajaja maare bij Super de Boer in Den Bosch (nog wel) Rij je met een elecktiche truck met 4 karren erop de oplegger in.

Dan is blokken niet verstandig.

Dit is binnenkort afgelopen ( Dan sjouwt de sjouwfeur zich tepletter bij Jumbo om 54 cont te laden op drie verschillende doks, zelf scannen en niemand die een poot uitsteekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Jajaja maare bij Super de Boer in Den Bosch (nog wel) Rij je met een elecktiche truck met 4 karren erop de oplegger in.

Dan is blokken niet verstandig.

Dan maak je toch gewoon grotere blokken, van 11 of 23 ofzo? Is wel veiliger om de rij waarin de containers "lang" staan wat af te wisselen.

En als je meerdere filialen hebt, kun je vanaf het kopschot er wel een stuk of 12 lang zetten in 1 rij, en dan richting de deuren afblokken met wat dwarse containers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal aan jullie denken wanneer ik volgende week onder een palmboom lig ( zonder kokosnoten die eruit kunne valle) met een koud biertje onder handberijk

Niet zo'n geslaagde vakantie zeker of had je ruzie met de vrouw ?

Tja een week vliegt om. LOL

Of heb ie daar ook internet je laatste posting was 14/05 dus nog geen week terug vandaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Jajaja maare bij Super de Boer in Den Bosch (nog wel) Rij je met een elecktiche truck met 4 karren erop de oplegger in.

Dan is blokken niet verstandig.

Dit is binnenkort afgelopen ( Dan sjouwt de sjouwfeur zich tepletter bij Jumbo om 54 cont te laden op drie verschillende doks, zelf scannen en niemand die een poot uitsteekt.

Jullie Super de Boer chauffeurs zijn toch wel een klein beetje jankers hoor.

Jullie werktijden veranderen niet tot nauwlijks, alleen de mooie ritten (wij charters doen het k** werk al) die ouwe MAN's worden ingeruild voor gloednieuwe Scania G-liners.

Dat laden op 3 doks is een kwestie van wennen en er een routine in vinden binnen een uur kan je hem vol hebben, terwijl je er 5 kwartier over mag doen. Het gebeurt ook vaak zat dat je weg gaat met een containertje of 30. Het gebeurt me niet vaak de laatste tijd dat ik echt vol.

Als je een dagje zoals deze hebt ja dan kan je klagen maar niet met die ritten van jullie.

Rit 1 Volle bak naar Heeswijk Dinther (7 min rijden 1 uur lossen en laden) Rit 2 Veghel De boekt Volle bak (3 min rijden 1 uur lossen en laden) en dan nog eens naar Veghel de Bunders Vol (4 min rijden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je een dagje zoals deze hebt ja dan kan je klagen maar niet met die ritten van jullie.

Rit 1 Volle bak naar Heeswijk Dinther (7 min rijden 1 uur lossen en laden) Rit 2 Veghel De boekt Volle bak (3 min rijden 1 uur lossen en laden) en dan nog eens naar Veghel de Bunders Vol (4 min rijden).

Da's wel extreem ja, 3 ritten rond de kerk! Bij ons zit er wel n's een rit Zwolle-Zuid bij, maar dan daarbij 2 verdere ritten.

Alhoewel, wij hebben wel het pendelen vanaf de Hessenpoort, maar dat hoef ik maar zelden te doen. En dat is geen zwaar werk, met de pomkar er lege containers in of uit rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

tja dat krijg je er van als er van die "chauffeurs" bijkomen met een gemiddelde leeftijd tussen de 60 en schijndood :D die maar 2 ritjes per dag maar max 48 uur in de week werken en dat ook nog eens in 4 dagen willen doen, niet in de weekenden rijden, niet te vroeg beginnen maar ook niet te laat klaar , door werken hebben ze nooit van gehoord, enz enz enz dus wie zijn er dan weer de sjaak juist ja de charters en dan lopen ze er nog rond als of ze zelf de baas zijn daar. :mad::mad:

Maar we hebben ook nog wel mooie ritten hoor ritje maastricht of rondje rotterdam of zeeland, maar echt meer als 2 uur rijden naar de klant is er niet meer bij helaas, de noordelijke ritten gaan vanuit beilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar we hebben ook nog wel mooie ritten hoor ritje maastricht of rondje rotterdam of zeeland, maar echt meer als 2 uur rijden naar de klant is er niet meer bij helaas, de noordelijke ritten gaan vanuit beilen.

Morgen heb 2 vers ritten, bij mekaar 3 filialen en totaal 530 km sturen:ja:

Maar dat kan in een volgend schema weer heel anders zijn. Gewoon puur willekeurig.

Ik heb dagen met 3 "enkele ritten" ook nooit zo erg gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

bij ons wisselen de schema's ook constant, morgen heb ik bijvoorbeeld de ritten van wagen nummer 2 en vandaag was het auto 10. de jumbo maakt planningen per auto nummer en het is dan aan de charters hoe die zijn chauffeurs en auto's indeelt.

Morgen ga ik eerst naar krimpen aan de IJssel en dan nog een keer naar Barendrecht.

Ik moet al om 05:45 lossen in Krimpen aan IJssel :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rit 1 Volle bak naar Heeswijk Dinther (7 min rijden 1 uur lossen en laden) Rit 2 Veghel De boekt Volle bak (3 min rijden 1 uur lossen en laden) en dan nog eens naar Veghel de Bunders Vol (4 min rijden).

Je zult per km betaald worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Dan wordt het nu bedtijd:D

Ik hoef "pas" om 6:15 te lossen in Groningen. Eerst de bakker om 6:00 en dan ik om 6:15.

Ik ben iets later vandaag ik schrok om 4:20 u thuis wakker terwijl ik om 4 u geladen weg had moeten rijden uit veghel foutje bedankt :hamer:

@ edwin met zulke ritten tegen km-prijzen heb je niet echt de hoofdprijs.

Ze betalen de tijd en km die er voor staan dan gaat het nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jullie Super de Boer chauffeurs zijn toch wel een klein beetje jankers hoor.

Jullie werktijden veranderen niet tot nauwlijks, alleen de mooie ritten (wij charters doen het k** werk al) die ouwe MAN's worden ingeruild voor gloednieuwe Scania G-liners.

Dat laden op 3 doks is een kwestie van wennen en er een routine in vinden binnen een uur kan je hem vol hebben, terwijl je er 5 kwartier over mag doen. Het gebeurt ook vaak zat dat je weg gaat met een containertje of 30. Het gebeurt me niet vaak de laatste tijd dat ik echt vol.

Als je een dagje zoals deze hebt ja dan kan je klagen maar niet met die ritten van jullie.

Rit 1 Volle bak naar Heeswijk Dinther (7 min rijden 1 uur lossen en laden) Rit 2 Veghel De boekt Volle bak (3 min rijden 1 uur lossen en laden) en dan nog eens naar Veghel de Bunders Vol (4 min rijden).

Mag je blij zijn dat er Volkel niet tussen zat, en dan de tijdstippen 11.45 en 15.30uur, 15min rijden, uur lossen / laden en een halfuur wachten op die klets wijven die hun kinderen van school halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Mag je blij zijn dat er Volkel niet tussen zat, en dan de tijdstippen 11.45 en 15.30uur, 15min rijden, uur lossen / laden en een halfuur wachten op die klets wijven die hun kinderen van school halen.

rond die tijd is het juist gezellig daar. Er zitten altijd wel een paar milfs tussen:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja dat krijg je er van als er van die "chauffeurs" bijkomen met een gemiddelde leeftijd tussen de 60 en schijndood :D die maar 2 ritjes per dag maar max 48 uur in de week werken en dat ook nog eens in 4 dagen willen doen, niet in de weekenden rijden, niet te vroeg beginnen maar ook niet te laat klaar , door werken hebben ze nooit van gehoord, enz enz enz dus wie zijn er dan weer de sjaak juist ja de charters en dan lopen ze er nog rond als of ze zelf de baas zijn daar. :mad::mad:

Maar we hebben ook nog wel mooie ritten hoor ritje maastricht of rondje rotterdam of zeeland, maar echt meer als 2 uur rijden naar de klant is er niet meer bij helaas, de noordelijke ritten gaan vanuit beilen.

Doen al die LZV's en Dubbeldekkers nu ook de 'kortere' ritten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja dat krijg je er van als er van die "chauffeurs" bijkomen met een gemiddelde leeftijd tussen de 60 en schijndood :D die maar 2 ritjes per dag maar max 48 uur in de week werken en dat ook nog eens in 4 dagen willen doen, niet in de weekenden rijden, niet te vroeg beginnen maar ook niet te laat klaar , door werken hebben ze nooit van gehoord

die uren die ik al bijelkaar gewerkt heb krijg jij nooit meer bij elkaar

wat verbeeld jij je nou helemaal.

weken van 80 uur waren heel gewoon toendertijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
binnen een uur kan je hem vol hebben, terwijl je er 5 kwartier over mag doen.

En dan hebben de meeste een grote mond over Vos waar je twee uur de tijd krijgt voor het laden en lossen. Dus ik wacht met spanning de reactie's af hiero :eek:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan hebben de meeste een grote mond over Vos waar je twee uur de tijd krijgt voor het laden en lossen. Dus ik wacht met spanning de reactie's af hiero :eek:.

Je vraagt erom Bert daarom zal ik je zeggen ...........je hebt geliek :D

Trouwens die twee uur was ik in het begin al bijna kwijt voor het wisselen v/d bakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan hebben de meeste een grote mond over Vos waar je twee uur de tijd krijgt voor het laden en lossen. Dus ik wacht met spanning de reactie's af hiero :eek:.

Dus 15 adresjes op een dag, dat is 15 x 2 uur dat is dus al 30 betaalde uren. Dan nog eens je rijtijd erbij, geen wonder dat die Vosjongens altijd van die dikke luxe auto's hadden:cool:

mvg Eric :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan hebben de meeste een grote mond over Vos waar je twee uur de tijd krijgt voor het laden en lossen. Dus ik wacht met spanning de reactie's af hiero :eek:.

Oke dan:pAls je rolcontainers op straat liggen, heb je veels tekort aan die twee uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Doen al die LZV's en Dubbeldekkers nu ook de 'kortere' ritten?

de lzvs die rijden pendels tussen veghel en beilen.

En ja die dubbel deckers doen ook korte ritten. Zelfs naar veghel

die uren die ik al bijelkaar gewerkt heb krijg jij nooit meer bij elkaar

wat verbeeld jij je nou helemaal.

weken van 80 uur waren heel gewoon toendertijd

Ik verbeeld me niks hoor. K maak er nu ook gewoon 80 uur in de week. 3 a 4 ritten per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

;)

Jullie Super de Boer chauffeurs zijn toch wel een klein beetje jankers hoor.

Jullie werktijden veranderen niet tot nauwlijks, alleen de mooie ritten (wij charters doen het k** werk al) die ouwe MAN's worden ingeruild voor gloednieuwe Scania G-liners.

Dat laden op 3 doks is een kwestie van wennen en er een routine in vinden binnen een uur kan je hem vol hebben, terwijl je er 5 kwartier over mag doen. Het gebeurt ook vaak zat dat je weg gaat met een containertje of 30. Het gebeurt me niet vaak de laatste tijd dat ik echt vol.

Als je een dagje zoals deze hebt ja dan kan je klagen maar niet met die ritten van jullie.

Rit 1 Volle bak naar Heeswijk Dinther (7 min rijden 1 uur lossen en laden) Rit 2 Veghel De boekt Volle bak (3 min rijden 1 uur lossen en laden) en dan nog eens naar Veghel de Bunders Vol (4 min rijden).

Smurfke:smurf: gij kent mij wel, mar wit nie wie ik ben.:D:D

Ik ben nog nie zoounnen ouwe as munnen naam doet denken.;)

Heb inmiddels veel verschillende takken van transport meegemaakt

Ik heb warschijnlijk een gevoelige snaar geraakt aan de reacties te zien.

Effe voor de duidelijkheid, Ik ben geen ex Super de boer sjouwer.:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet zo'n geslaagde vakantie zeker of had je ruzie met de vrouw ?

Tja een week vliegt om. LOL

Of heb ie daar ook internet je laatste posting was 14/05 dus nog geen week terug vandaar

Nee joooh ik kom ergens rond de pinksteren weer terug.:D:D:D

Ene het internetcafe zit hier 50 meter van de ingang van mijn

appartement (huur)

Ik heb net ff naar de wereldompoep ( Bob van Beeten) met het progamma

onderweg zitte luisteren.

Groetjes ene werk ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden