Spring naar bijdragen

Hovotrans failliet !!


Recommended Posts

  • Reacties 436
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind jou een rare man Freddie.

dat zijn feiten kacper.

en ja ik heb er persoonlijk heel veel schik van dat jelse op zijn bek gaat.

en zijn personeel daar heb ik al helemaal geen medelijden mee.

een chauffeur die in zee ging met jelse die verkocht zijn ziel aan de duivel, en moet achteraf niet klagen.

ik weet heel goed hoe jelse in elkaar steekt, weet nog best dat hij net begon.

scania, aangekleed door schouten, charteren voor drok, en op de bak het grootste woord onderweg.

toen zeiden wij al onder elkaar, daar wil je dood nog niet voor werken!

ik weet het niet ejd echt niet, anders schreef ik dat wel.

weet wel dat de bedragen die jij noemt te hoog zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je een punt. Maar als iemand een harde plassert krijgt van 10 extra lampjes en het hem niet uitmaakt dat ie een vast salaris krijgt en hij bovendien ook nog in zijn ogen een topbaan heeft dan stel ik hardop de vraag: Waar bemoei je je mee...

Ja, wel als hij te stom is om voor zijn eigen op te komen

dat zeg ik verkeert, Ja, wel als hij te onkundig is om voor zijn eigen op te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als er morgen NL chauffeurs bij mij op de stoep staan die voor 2.000 of 2.100 euro all-in de hele maand willen rijden dan zou ik daar, vooropgesteld dat ik iemand nodig zou hebben geen nee tegen zeggen. Ik bedoel maar, als Bartje uit Drenthe voor dat bedrag het licht uit z'n ogen wil rijden dan mag hij z'n gang gaan.

Het gaat hier regelmatig over bedrijven die niet conform Cao betalen en dat die aangepakt moeten worden. Maar waarom pakken diezelfde mensen die dat willen niet hun collega chauffeurs aan die onder het salaris hun werk doen? Gezellig, aan de stamtafel of bij de klant met z'n allen een beetje inhakken op de man die uit vrije wil genoegen neemt met minder geld. Waarom gebeurt dat eigenlijk niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tevens valt het mij in het bijzonder op dat de mensen die normaal met een enorme *** in der broek lopen als ze en Hovo wagen zien/zagen nu in ene geen goed wordt voor hovo over hebben. Waarom zie ik deze reacties niet bij bedrijven zoals Koops, Vos etc die met voor een groot deel Oostblokchauffeurs werken en weinig tot geen aandacht aan het materiaal voor de chauffeur besteden? Alleen omdat Hovo met mooi aangekleden auto's rondrijdt hoor ik iedereen erover.

Weinig tot geen aandacht aan het materiaal voorde chauffeur? Ben ik benieuwd waar jij dat uit op maakt? Blijkt wel dat je niet weet waar je over praat.:rolleyes:

Jullie klagen over Hovo dat deze geen pensioen zou betalen en de chauffeurs onderbetaalt maar waarom hoor ik daar niemand over bij Koops, Vos ect.. Ow nee, natuurlijk die betalen voor de oostblokchauffeurs wel pensioen en de chauffeurs worden wel volgens de CAO normen betaalt.

Gr.

Bij Koops en Vos wordt alles volgens de regeltjes betaald. En ook nog eens op tijd! Denk je dat mijn vader als een hersenloze onder de CAO gaat rijden? Voel eens aan je voorhoofd. Nogmaals, blijkt wel dat je totaal niet weet waar je over praat.:rolleyes:

HAHAHA ...

.... maar ja da´s zo geheim dat je dat hier niet kunt vermelden ..... :D:D:D

Gelukkig weet jij het tot in detail!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Scania974 Ja dat kan wel kloppen want ik zie hier in tien twaalf pagina's zoveel dom gelul dat ik ff moest reageren.

Ik kom er ook gelijk weer achter dat ik beter ben in praten dan typen en typen is niet leuk... Zal me weer stilletjes op de achtergrond houden...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind jou een rare man Freddie.

Hé Dirk, blijkbaar weet je niet helemaal wie je voor je hebt of wel?

Freddie heeft 10 keer meer ervaring als wij met z'n 2en in zowel de

transportwereld als met malafide bedrijfjes als wij met z'n 2en!!!

Dus ik zou zeggen... Daag hem niet uit, want dat ga je niet winnen! :D

Freddie, je bent een topper! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weinig tot geen aandacht aan het materiaal voorde chauffeur? Ben ik benieuwd waar jij dat uit op maakt? Blijkt wel dat je niet weet waar je over praat.:rolleyes:

Weinig Opties, Weinig interieur voorzieningen voor de chauffeurs (iedergeval de oostblokchauffeurs)

Bij Koops en Vos wordt alles volgens de regeltjes betaald. En ook nog eens op tijd! Denk je dat mijn vader als een hersenloze onder de CAO gaat rijden? Voel eens aan je voorhoofd. Nogmaals, blijkt wel dat je totaal niet weet waar je over praat.:rolleyes:

Weet dit namelijk omdat ik iemand ken die der rijdt..

Gelukkig weet jij het tot in detail!

...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waar ik me mee bemoei?

mag ik me opwinden over knapen die door voor zulke bedrijven en op zulke voorwaarden te gaan werken, de hele markt verzieken?

die er voor zorgen dat ook andere bedrijven steeds minder gaan betalen, want hovo lukt het ook?

dat je gvd nergens meer voor een normaal salaris aan de bak komt hier in de buurt!

ja daar mag ik me mee bemoeien, omdat dat soort praktijken mij persoonlijk raken!

Amen!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar heb je een punt. Maar als iemand een harde plassert krijgt van 10 extra lampjes en het hem niet uitmaakt dat ie een vast salaris krijgt en hij bovendien ook nog in zijn ogen een topbaan heeft dan stel ik hardop de vraag: Waar bemoei je je mee...

Als er Polen zijn die nu eenmaal voor onder de 5 euro bruto per uur willen werken .... WAAR bemoeien we ons mee????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar verder ga ik me niet te veel om dit onderwerp druk maken aangezien je hier partijdig bent als je je mening naar buiten brengt ;)

We wachten af hoe het verhaal eindigt!

Je gaat je er verder niet druk om maken omdat je het niet kunt winnen met je slappe geleuter!!! :hamer:

Door types als Jelse gaat de hele godvergeten Nederlandse Transportwereld naar de klote!

Alle regels aan hun laars lappen, alles doen wat god verboden heeft en vervolgens zelfs dan

je kop nog niet boven water kunnen houden! Knap hoor! Maar door deze manier van werken

zijn er al genoeg transportbedrijven die wel alles netjes volgens de regels doen naar de klote gegaan!!! :ja::mad:

En dan zijn er hier een paar die alleen maar dom kunnen leuteren over dat anderen hun die dikke auto's niet gunnen

en jaloers zijn?! :rolleyes: BULLSHIT!!! Ik heb ooit al eens op de site van Hovo zitten kijken, en me vervolgens nogal verbaasd over

de reactie's daar in het gastenboek. Daar precies hetzelfde gezeik! Huh, iedereen is jaloers, laat ze maar lullen! Bla bla bla!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Door types als Jelse gaat de hele godvergeten Nederlandse Transportwereld naar de klote!

Nee hoor, de oorzaak ligt in Den Haag / Brussel. Verder is de NL Cao in z'n huidige vorm te duur en prijst vervoerend Nederland zich uit de markt. Dat is overigens een discussie die niet in dit topic thuishoort maar aangezien vandaag de Cao onderhandelingen van start gaan wilde ik het toch even aanhalen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verder is de NL Cao in z'n huidige vorm te duur en prijst vervoerend Nederland zich uit de markt.

En wij maar denken dat die jongens en meisjes daar aan de onderhandelingstafel niet met de toekomst bezig zijn.

Die 58.000 chauffeurs van Klaas de Waardt komen we echt niet tekort hoor in 2015. Dat reduceren ze wel tot een wat overzichtelijker aantal. Een stuk of 100 à 150 ...., hooguit misschien tegen die tijd. Wat ik u brom.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oeps ... ja ... en voordat het UWV die gegevens heeft en hebben zitten rekenen ... dat kan echt wel lang duren.

Maar zouden ze dan niet op basis van voorschotten iets gaan krijgen van het UVW???

Moet het UWV zich niet aan een termijn houden van maximaal 6 weken ... ???

Maar ja, dan zul je die eerste 6 weken (of meer) zelf moeten kunnen overbruggen ...

Heb zelf 2 faillissementen mee gemaakt de laaste jaren en het ligt eraan hoe het bedrijf zijn papierwerk voor elkaar heeft en dus hoe het word aan gelevert bij het UWV, ik heb blijkbaar 2 keer geluk gehad en kreeg al na 4 weken alles uit betaalt:ok:

Moest me melden bij het UWV en kreeg daar te horen dat alles snel werd betaalt, het was een kwestie van uitrekenen en klaar:ok:

Vakantiedagen kon je opnemen of laten uit betalen:D:pZeg laat maar uit betalen(had toch geen werk dus, had al vakantie:cool:wegens geen werk)had dus wel de verplichting om me te melden bij het loket voor een voorlichtingsdag:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar jaar geleden was het €2100,- all-in. Een bekende van mij had er voor de gein eens heen gebeld.

Ik snap niet dat we Jelse een slechte baas noemen. In 1995 was het salaris fl 2000. Een paar jaar geleden was het 2100 Euri. Dat is een loonsverhoging van meer dan 100%. Laat het FNV dat maar eens voor elkaar krijgen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor, de oorzaak ligt in den haag / brussel. Verder is de nl cao in z'n huidige vorm te duur en prijst vervoerend nederland zich uit de markt. Dat is overigens een discussie die niet in dit topic thuishoort maar aangezien vandaag de cao onderhandelingen van start gaan wilde ik het toch even aanhalen. ;)

amen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En wij maar denken dat die jongens en meisjes daar aan de onderhandelingstafel niet met de toekomst bezig zijn.

Die 58.000 chauffeurs van Klaas de Waardt komen we echt niet tekort hoor in 2015. Dat reduceren ze wel tot een wat overzichtelijker aantal. Een stuk of 100 à 150 ...., hooguit misschien tegen die tijd. Wat ik u brom.;)

Er is helemaal geen chauffeurstekort.

Er zijn immers zat idioten die tegen een vast loon op een V8 willen rijden.

U dient enkel uw wagenpark aan te passen aan die eisen.

Als het gaat over geschoolde vakmensen met ervaring en dito eisen,

dan is er wél degelijk een enorm tekort, als ik dit topic zo eens doorneem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
(...)

Het gaat hier regelmatig over bedrijven die niet conform Cao betalen en dat die aangepakt moeten worden. Maar waarom pakken diezelfde mensen die dat willen niet hun collega chauffeurs aan die onder het salaris hun werk doen? Gezellig, aan de stamtafel of bij de klant met z'n allen een beetje inhakken op de man die uit vrije wil genoegen neemt met minder geld. Waarom gebeurt dat eigenlijk niet?

Het is hier eenmaal vol met toetsenbordhelden die onderweg hun mond niet durven open te doen, en op het forum het grootste "mondwerk" hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden