Spring naar bijdragen

Chauffeurs Soonius Transport Poeldijk lopen weg


Gast Reindert

Recommended Posts

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jan is anti MOE en Manus is anti EU, dus verschillen ze wel degelijk hoor Frans.

Zijn Herman en Jan Putter dan twee-ei-ige tweelingbroers? Want nu snap ik het niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zijn Herman en Jan Putter dan twee-ei-ige tweelingbroers? Want nu snap ik het niet meer...

Wat snap je niet Frans? Moeten 2 personen met dezelfde mening dan per se broers zijn?? :confused:

In dat geval zouden hier veel dertiglingen zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat er zich hier afspeelt, is mij niet geheel duidelijk. Maar de chauffeurs lopen weg omdat er onvrede zou zijn.

Transportnieuws - Chauffeurs Soonius Transport Poeldijk lopen weg

Groet,

Reindert

Opvallend dat nu nog steeds niet bekend is waarom die Soonius chauffeurs zijn weggegaan. Ging het over terugschaling, normering, niet betalen boot, dubbelbemand rijden (met Pool), 48 uur, rouleren over auto's, koppelen. Wat is het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat hele bericht van T-O is stemming makerij en iedereen hapt erop Honger ????

Waarom stemmingmakerij als het feiten zijn.

Het moet toch wel ergens over gaan. Dat Rick Soonius zich niet prettig voelt in een grote contructie en verantwoording moet afdragen aan Van Dongen en de eigenaar daarvan, dat is begrijpelijk. Wie wil niet eigen baas zijn. Maar dat chaufffeurs hem volgen in een zwart gat geeft te denken. Voordat Rick een nieuwe firma heeft opgestart met materieel en klanten dan ben je maanden verder. Als het al lukt. In ieder geval zal die firma zwakker zijn dan Van Dongen. Dus of die chauffeurs erop vooruit zullen gaan. Kennelijk heeft hun loyaliteit voor Rick geen prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom stemmingmakerij als het feiten zijn.

Het moet toch wel ergens over gaan. Dat Rick Soonius zich niet prettig voelt in een grote contructie en verantwoording moet afdragen aan Van Dongen en de eigenaar daarvan, dat is begrijpelijk. Wie wil niet eigen baas zijn. Maar dat chaufffeurs hem volgen in een zwart gat geeft te denken. Voordat Rick een nieuwe firma heeft opgestart met materieel en klanten dan ben je maanden verder. Als het al lukt. In ieder geval zal die firma zwakker zijn dan Van Dongen. Dus of die chauffeurs erop vooruit zullen gaan. Kennelijk heeft hun loyaliteit voor Rick geen prijs.

Het ging er niet om dat Rick zich niet thuis voelde in zo'n grootte firma. Jan van Dongen, stelde voor dat Rick met Polen en Bulgaren moet gaan rijden, daarop is hij boos weggelopen en heeft ontslag genomen. Rick mag geen eigen firma starten, hij is nu werkzaam bij een ander transportbedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom stemmingmakerij als het feiten zijn.

Het moet toch wel ergens over gaan. Dat Rick Soonius zich niet prettig voelt in een grote contructie en verantwoording moet afdragen aan Van Dongen en de eigenaar daarvan, dat is begrijpelijk. Wie wil niet eigen baas zijn. Maar dat chaufffeurs hem volgen in een zwart gat geeft te denken. Voordat Rick een nieuwe firma heeft opgestart met materieel en klanten dan ben je maanden verder. Als het al lukt. In ieder geval zal die firma zwakker zijn dan Van Dongen. Dus of die chauffeurs erop vooruit zullen gaan. Kennelijk heeft hun loyaliteit voor Rick geen prijs.

Gebeurt toch zo vaak als een bedrijf word overgenomen, dat na een tijdje de overgenomen directeur opstapt. Of dat nieuws is. Er zal wel wat aan de hand zijn maar dat vertelt het verhaal niet. Zo ken ik nog wel meer van die verhaaltjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het ging er niet om dat Rick zich niet thuis voelde in zo'n grootte firma. Jan van Dongen, stelde voor dat Rick met Polen en Bulgaren moet gaan rijden, daarop is hij boos weggelopen en heeft ontslag genomen. Rick mag geen eigen firma starten, hij is nu werkzaam bij een ander transportbedrijf.

En wat is de reden dat Van Dongen voorstelde met Polen te gaan werken? Wilde de Holding de verliezen van Soonius niet langer dekken en werd hij voor de keus gesteld. Of je jongens terugschalen of Polen erin. En toen om gezichtsverlies te vermijden is hij hard gaan rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jahe, ik vind het zelf ook een hele prestatie; op m'n 15'de zoveel transportbedrijven en eigenaren ervan kennen.

Ik ga gewoon langs de bedrijven om wat te leren, en dan spreek je weleens iemand..

Zat gister te googlen en zag dat jij zelfs op één of ander Soonius-forum lid bent. Daarom mag je Rick zeggen? ;)

Ik denk dat "Rick" beter met z'n trouwe volgelingen weer fijn op Griekenland moet gaan rijden. Dat was toen ook al een groot succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus of die chauffeurs erop vooruit zullen gaan. Kennelijk heeft hun loyaliteit voor Rick geen prijs.

Je kan van Rick Soonius alles vinden, maar voor de centen is die altijd goed geweest.

Kunnen de chauffeurs van van Dongen niet zeggen.

En nu Rick weg is......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Opvallend dat nu nog steeds niet bekend is waarom die Soonius chauffeurs zijn weggegaan. Ging het over terugschaling, normering, niet betalen boot, dubbelbemand rijden (met Pool), 48 uur, rouleren over auto's, koppelen. Wat is het?

gewoon omdat die oom rick hoog in het vaanel hebben en stiekum hopen dat als ze hem volgen, volgend jaar wel weer met een 730 molenstel combi rijden

en voor de jongens die van dongen dus verlaten hebben, zijn de eerste NEDERLANDERS alweer voor aangenomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je kan van Rick Soonius alles vinden, maar voor de centen is die altijd goed geweest.

Kunnen de chauffeurs van van Dongen niet zeggen.

En nu Rick weg is......

Heb je daar bewijs van? Dat van Dongen slecht voor de centen is/geweest?

Heb er zelf een aantal jaren gewerkt en kreeg alles altijd netjes optijd dus vind dit een apart verhaal.

Heb veder ook nog nooit gehoord dat van Dongen slecht voor de centen is/was.

Of is dit weer een van horen zeggen verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zat gister te googlen en zag dat jij zelfs op één of ander Soonius-forum lid bent. Daarom mag je Rick zeggen? ;)

Ik denk dat "Rick" beter met z'n trouwe volgelingen weer fijn op Griekenland moet gaan rijden. Dat was toen ook al een groot succes.

Dat is een virtueel transport bedrijf. In truck simulator rijden we virtueel voor bedrijven, dit is daar een van waar ik dan voor charter. Heeft helemaal niks met de echte Soonius te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het halve kantoor uit Poeldijk is opgestapt, en heb begrepen dat Rick een groot bedrijf achter zich heeft staan. Dus dat gaat wel goed komen. Ook heeft hij juist altijd goed gezorgd voor de chauffeurs, dus ik ga er van uit dat dat nu ook wel gebeurt. Ik kan me voorstellen dat je liever bij zo'n baas blijft, als bij Van Dongen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rick is bezig om via via weer opnieuw te beginnen. (weet ook al wie)

binnen afzienbare tijd word het duidelijk of het doorgaat.

Rick mag als ik het goed heb zelf geen nieuw bedrijf opzetten vanwege dat ie failliet is verklaard en dat duurt 5jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh,wat een verhalen!

Ik had gesolliciteerd bij Soonius en was aangenomen,moest met een`ervaren`chauffeur mee,ik heb best wel ervaring in groente en fruit,maar ik bakte er niks van!

Nee,natuurlijk niet,zijn maatjes van Pakvis hadden ook gesolliciteerd dus die moesten daar werken en ik niet...

Ik heb Gijs v Dongen gebeld en gezegd dat ik toch van de baan afzag.Met die lui en die mentaliteit wil ik niet werken!!

Verder reden de blijvers en de gaanders elkaar de spiegel van de auto af.Van Dongen,succes met dat zooitje!

Verder zitten er eerst 3 weken mensen van Van Dongen op kantoor daar,eerst regelde Rick dat nog zelf.

Maar die naait er tussenuit met 17 man personeel,planners,boekhouder en loodspersoneel en gaat onder de vlag van Harva iets nieuws opzetten.De eerste 15 Scania V8 500 met voorloopas zijn besteld en worden via Honselersdijk geleverd.

Er komen daar zeker geen polen voor in de plaats in Poeldijk en die Volvo's worden in Poeldijk aan v Dongen Soonius geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goh,wat een verhalen!

Ik had gesolliciteerd bij Soonius en was aangenomen,moest met een`ervaren`chauffeur mee,ik heb best wel ervaring in groente en fruit,maar ik bakte er niks van!

Nee,natuurlijk niet,zijn maatjes van Pakvis hadden ook gesolliciteerd dus die moesten daar werken en ik niet...

Ik heb Gijs v Dongen gebeld en gezegd dat ik toch van de baan afzag.Met die lui en die mentaliteit wil ik niet werken!!

Verder reden de blijvers en de gaanders elkaar de spiegel van de auto af.Van Dongen,succes met dat zooitje!

Verder zitten er eerst 3 weken mensen van Van Dongen op kantoor daar,eerst regelde Rick dat nog zelf.

Maar die naait er tussenuit met 17 man personeel,planners,boekhouder en loodspersoneel en gaat onder de vlag van Harva iets nieuws opzetten.De eerste 15 Scania V8 500 met voorloopas zijn besteld en worden via Honselersdijk geleverd.

Er komen daar zeker geen polen voor in de plaats in Poeldijk en die Volvo's worden in Poeldijk aan v Dongen Soonius geleverd.

Alstublieft Bas gtx... Nog iets aan toe te voegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rick is bezig om via via weer opnieuw te beginnen. (weet ook al wie)

binnen afzienbare tijd word het duidelijk of het doorgaat.

Rick mag als ik het goed heb zelf geen nieuw bedrijf opzetten vanwege dat ie failliet is verklaard en dat duurt 5jaar

Da's ook kolder hè. Dan moet hij het net als Hovo doen, z'n vrouw of z'n boekhoudster "bestuurder" maken.

En als dat niet lukt, kun je altijd Jopie Wagenaar nog in laten schrijven. Die is vaker failliet geweest dan dat er lucifers in een doosje zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een virtueel transport bedrijf. In truck simulator rijden we virtueel voor bedrijven, dit is daar een van waar ik dan voor charter. Heeft helemaal niks met de echte Soonius te maken.

Dat snap ik effe niet meer. Je zit op een site waar met grote letters Soonius opstaat, met logo, in de kleur en al, maar het heeft niks met de echte Soonius te maken? Meneer Soonius noem jij Rick, bij zijn voornaam, en je rijdt er charter voor middels een virtuele truck simulator? Moet je dan wel zelf laden en lossen, of gebeurd dat ook virtueel?

Over virtueel gesproken; ken jij Chriet Titulaer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden