[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

europa helpt alles naar de klote


Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vraag me nu af wat er hier in Canada of in the joenaaitedstates zou gaan gebeuren als ze hier zoiets in wilden voeren.

Ogenblikkelijk worden alle troepen teruggetrokken uit: Hebbieeffe ??

De noodtoestand wordt uitgeroepen zodat alles uit de kast kan worden getrokken, wat het ook kost :p

Airforce one wordt direct gelanceerd, met z.k.h. Barak aan boord !

En het belangrijkste: Start alle drukpersen, zodat er voldoende dollars zijn !

Denk ik :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het zijn je eigen woorden Huub. Je bent later naar school gegaan om de betekenis van verkeersborden te leren.

Wat maakt het mij uit Ik heb geen verplichting meer

Iemand die zijn beroep lief heeft houd alles bij

En code 95 als de baas het niet betaald Dan betaal je het zelf toch

Of je moet lid worden van een BOND Maar dat is te duur Of ze doen niks

DUS ??????

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Code 95 kost gewoon veel te veel als je het zelf moet betalen. Als het allemaal beter is voor de veiligheid wat ze beweren. Dan moeten ze het gratis doen. Of alles door de overheid laten vergoeden. Maar nee dat kan niet er moet geld in het laatje komen en het liefst zo veel mogelijk. Knijp de chauffeurs maar leeg en de werkgevers. Chauffeurs die elke dag het klokje rond gaan kunnen dan opeens niet meer rijden na een bepaald jaar. Ga toch weg zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit soort vurige reactie,s zie en lees ik nou vaak, de intelligente, en welbespraakte chauffeur, die een , al 30 jaar sturende chauffeur, zo neerzet, alsof ie een misdrijf heeft gepleegd. :mad:

Volgens mij door de Chinezen. Daar zijn er immers veel van. biertje

Wat is je punt Ron. Omdat jij al 30jaar een stuur vasthoud en verder niks anders kan, is het de schuld van Brussel dat jij nooit over je toekomst heeft nagedacht?

Nederland had samen met Frankrijk scholing. (Chauffeursdiploma.) Dat vond men niet ''eerlijk'' en daarom trok men aan de bel bij Brussel.

Mooi nu iedereen aan de scholing. Landen mogen het zelf invullen. Aardig van Brussel he? U vraagt, Brussel draaide. :ok:

En dan nou weer zeiken omdat NL het erg serieus invulde? Moet je in Den Haag zijn, niet bij Brussel.

(Ik raad je sterk aan het ook niet aan Brussel tegaan vragen.)

Maar wat mak je je eigen druk? In NL hebben de bonden goed werk verricht. Die scholing MOET door de werkgevers vergoed worden. :ok:

Dat sommige :rolleyes: van die werkgevers dat niet doen, moet je Brussel de schuld niet van geven. Ook de bonden niet.

Het is super geregelt. Echt op de praktijk gericht. :ok: Maar die klote werkgevers he. Uitzonderingen, ik weet het. Maar jij tref ze net.

Jij heb 30 jaar ervaring. 20+30=50jaar oud? Zoiets he.

Hebben die bonden het toch goed geregelt voor je. :ok:

Elke werkgever zit tewachten op een werknemer van 50jaar. (En 30 jaar ervaring.:ja:)

Maar die Oostblokkers...... Het blijft toch een dom volk he.

Daar bestaan geen chauffeurs met 30jaar ervaring. :rolleyes:

Ben het met je eens hoor. Klote Europa. Tijd dat ze van NL een eiland maken. :ja::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huub ik heb net aangeven dat ik stop in deze discussie en ik heb niks over een systeem gehad, dit was puur gericht op een persoon dus voel je niet aangesproken zeg, het is alleen mijn fout dat ik de persoon niet een pb heb gestuurd inplaats van de reactie hier te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huub ik heb net aangeven dat ik stop in deze discussie en ik heb niks over een systeem gehad, dit was puur gericht op een persoon dus voel je niet aangesproken zeg, het is alleen mijn fout dat ik de persoon niet een pb heb gestuurd inplaats van de reactie hier te plaatsen.

Wat maakt het uit

We leven maar een keer

En veel moeten de hand open houden

Ik zou zeggen Durf te ondernemen In wat dan ook

En blijf gezond

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, code 95, ik heb er ook niet om gevraagd. En eerlijk gezegd vind ik het ook maar onzin. Als je een beetje het chauffeursforum bij houdt, leer je net zoveel:angel:.

Maar we komen er helaas niet onder uit.

Als je dan wilt gaan voor een zo goedkoop mogelijke oplossing, kun je ook even vragen bij truckdealers bij je in de buurt. Die van de Daf en de Volvo, bij mij in de buurt zijn dat Cosmo Trucks van de Daf en van Dijk Trucks van de Volvo. Zij organiseren tegenwoordig ook bijscholingsdagen. En goedkoper dan gewone rijscholen.

Ik betaalde laatst 129 euro excl. BTW voor 7 uur theorie. (109 euro scholingskosten en 20 euro CCV registratie). Alleen als gewone chauffeur komt daar de BTW 21% nog bij, als eigenrijder zijn het voor mij bedrijfskosten en kan ik de BTW terugvorderen.

Als gewone chauffeur kun je het aftrekken van de belasting als scholingskosten als het boven de drempel van 500 euro uitkomt.

De praktijkuren zijn wel een stuk duurder.

Maar altijd een stuk goedkoper dan wat topicstarter schreef en wat de wielrijdersvereniging rekent.

De markt doet hier dus inderdaad ook z'n eh.. werk.

Groet JP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat moet een chauffeur dan 30 jaar in het vak en dan rijbewijs na 2016 niet meer geldig als de regering het zo wil dan maar thuis zitten en de rest van nederland maar laten betalen. Als ze het zo willen heb het gehad met ze

eerst ww tot 2015 ja op gebouwd met 30 jaar en dan zien we wel anders betalen ze maar eens naar al die jaren die opleidingen als dat zo dringend willen de toekomst zal het uitwijzen

Maar de regering heeft toch bepaald dat we aan die regels moeten voldoen dan zoeken ze ook maar een oplossing.tot 2015 red ik me wel met de ww

naar 30 jaar een langere vakantie is mee genomen want op de uvw hebben ze zoveel gekort dat je niet eens meer een persoon toegewezen krijgt ze zeggen zoek het de eerste 6 maanden maar zelf uit en alles invullen via internet doeiiiiiiiiiii.

ken geen ander vak waar je dus eolke 5 jaar na 2016 35 uur moet regelen met een kosten post van rond de 2500 euro duh

wie heeft er dan nog zin om chauffeur te worden

als het zo door gaat is Europa naar de klote niet alleen nederland

mvg ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ron, jij ben chauffeur he.

Verdiep je eigen dan eens in je vak, want je posting bevat zoveel.... uhh onwaarheden.

en dan rijbewijs na 2016 niet meer geldig

Je rijbewijs blijft gewoon geldig.

Je zal alleen scholing moeten gaan doen.

Aan die scholing is niks moeilijks, want aanwezigheid is genoeg.

Jaren terug heb je ook je chauffeursdiploma moeten halen, en daar moest je voor slagen. Die was heel wat moeilijker.

als de regering het zo wil

Men heeft er zelf om gevraagt. Nederland en Frankrijk waren het enige land met scholing. (Chauffeursdiploma.)

Dat vond men niet eerlijk, en daarom moest heel Europa aan scholing.

Het is geen regelgeving van de Nederlandse regering, maar Europeese regelgeving.

En Brussel heeft gedraait, omdat de vraag er vanuit Nederland en Frankrijk was.

eerst ww tot 2015 ja op gebouwd met 30 jaar en dan zien we wel anders betalen ze maar eens naar al die jaren

Je heb helemaal niks opgebouwt.

Je heb al die jaren betaald voor de mensen die TOEN werkeloos waren.

(Zou je NU de ww ingaan, betalen de mensen die NU werken voor je.

Maar de regering heeft toch bepaald dat we aan die regels moeten voldoen dan zoeken ze ook maar een oplossing.tot 2015 red ik me wel met de ww

Hoezo oplossing? Jij maakt een probleem van iets wat geen probleem is.

Begrijp ik uit je worden dat je nu in de ww zit?

Zoniet, en je heb de scholing straks niet op tijd voor elkaar, mag je niet meer rijden.

En vergeet de ww dan maar.

ken geen ander vak waar je dus eolke 5 jaar na 2016 35 uur moet regelen met een kosten post van rond de 2500 euro duh

Nee, ken e werkelijk geen ander vak waar men ook scholing moet volgen? Werkelijk niet?

De werkgever draait voor de kosten van de scholing op. Zo is het in de Cao geregelt.

wie heeft er dan nog zin om chauffeur te worden

Genoeg leden op oa dit forum.

als het zo door gaat is Europa naar de klote niet alleen nederland

Denk je werkelijk? En dat allemaal door 35uur scholing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ron, jij ben chauffeur he.

Verdiep je eigen dan eens in je vak, want je posting bevat zoveel.... Uhh onwaarheden.

Je rijbewijs blijft gewoon geldig.

Je zal alleen scholing moeten gaan doen.

Aan die scholing is niks moeilijks, want aanwezigheid is genoeg.

Jaren terug heb je ook je chauffeursdiploma moeten halen, en daar moest je voor slagen. Die was heel wat moeilijker.

Men heeft er zelf om gevraagt. Nederland en frankrijk waren het enige land met scholing. (chauffeursdiploma.)

dat vond men niet eerlijk, en daarom moest heel europa aan scholing.

Het is geen regelgeving van de nederlandse regering, maar europeese regelgeving.

En brussel heeft gedraait, omdat de vraag er vanuit nederland en frankrijk was.

Je heb helemaal niks opgebouwt.

Je heb al die jaren betaald voor de mensen die toen werkeloos waren.

(zou je nu de ww ingaan, betalen de mensen die nu werken voor je.

Hoezo oplossing? Jij maakt een probleem van iets wat geen probleem is.

Begrijp ik uit je worden dat je nu in de ww zit?

Zoniet, en je heb de scholing straks niet op tijd voor elkaar, mag je niet meer rijden.

En vergeet de ww dan maar.

Nee, ken e werkelijk geen ander vak waar men ook scholing moet volgen? Werkelijk niet?

De werkgever draait voor de kosten van de scholing op. Zo is het in de cao geregelt.

Genoeg leden op oa dit forum.

Denk je werkelijk? En dat allemaal door 35uur scholing?

volgens mij heb ik er voor geleerd maar het meeste wel uit de praktijk en niet van mijn chauffeurs diploma

nou zit ik in de ww zonder code 95 niemand betaald die de wergever niet want vast contract krijg je nergens meer

niet vanuit uvw en straks ook niet uit de gemeente dus moet ik uit een minima inkomen grofweg ergens tussen de 2500 en 3500 euro zelf betalen net als de boetes onderweg tegenwoordig want je moet je aan de rijtijdenwet houden maar ook aan limiet rijden

wat een mooi vak niet

ja vroeger maar nu dikke lullo

moeten niet stom kijken als die chauffeur waren er in 2016 niet meer zijn denk wel een hoop denk eens aan die oudere chauffeurs die iets anders doen omdat vak niet aantrekkelijk meer is maar wel rijbewijs nog hebben .oeps die zijn dan weg

chauffeurs die niet bereid zijn of kunnen betalen wegens ww inkomen nu 1000 euro in de 4 weken

vertel jij eens waar ik dat van betalen moet huur 360 euro 250 euro water gas licht 330 euro ziekenfonds en dan moet ik ook nog eten geloof ik

heb vrouw met minimum inkomen 1200 euro maar 2 kids eentje 17 en eentje 19 van die van 19 moet ik 1800 euro schoolgeld betalen 140 euro ziekenfonds in de maand oja moeten ook eten vrouw moet op het werk komen auto eentje kleintje maar toch per maand 400 euro

blijft niet echt veel over om ook voor domme regelingen te betalen of wel

nee wordt langzaam tijd om toch maar een baantje te zoeken waar je niet de politie achter je aan hebt over de laatste 28 dagen van je leven je baas tevreden stellen om toch zoveel mogelijk werk af te leveren anders klopt de mozet niet

nee kun je beter parkeerwachter worden op je 50ste of ergens op een kantoor zitten

nee ligtv aan mij dat ik thuis zit

niet aan die bazen zat aan mijn derde contract als ik niet goed was dan was ik er met eentje uit niet de derde contract nee je krijgt nergens meer een vast contract.

Mvg ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik betaalde laatst 129 euro excl. BTW voor 7 uur theorie. (109 euro scholingskosten en 20 euro CCV registratie). Groet JP
ken geen ander vak waar je dus eolke 5 jaar na 2016 35 uur moet regelen met een kosten post van rond de 2500 euro duh

mvg ron

Ik probeerde je een tip te geven, dat het niet zo duur hoeft te zijn als jij denkt. Maar jij leest blijkbaar de reacties niet in een topic wat je zelf startte... Ik denk dat je onder de 1000 euro klaar kan zijn. Dat is natuurlijk nog steeds een groot bedrag, ben ik met je eens, zeker als je in de vette jaren het verdomde om wat geld opzij te leggen voor later.

nee kun je beter parkeerwachter worden op je 50ste of ergens op een kantoor zitten

Mvg ron

Ok, dan doe je dat toch:bey:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik probeerde je een tip te geven, dat het niet zo duur hoeft te zijn als jij denkt. Maar jij leest blijkbaar de reacties niet in een topic wat je zelf startte... Ik denk dat je onder de 1000 euro klaar kan zijn. Dat is natuurlijk nog steeds een groot bedrag, ben ik met je eens, zeker als je in de vette jaren het verdomde om wat geld opzij te leggen voor later.

Ok, dan doe je dat toch:bey:.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:ok:

vind ik knap onder de duizend euro alleen voor de 7 uren praktijk kost het hier 750 euro en er is ook maar eentje die het doet hier in het zuiden.

dan nog 28 uur theorie bv adr kost 650 euro 14 uur tacho bv 7 uur 230 euro cursus vca bv 475 euro is toch iets meer als onder de duizend

met kleine uitkering voolopig niets ,erbij

heb al 7 uur rest kan nog wachten tot 2016 zien we dan wel weer

of iets anders gaan doen want charme van het vak is er toch af heb gelukkig goede tijd ook mee gemaakt

mvg ron

bewerkt door Marotrans
Quote verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben hier toch ook al complete pakketten tegengekomen zo rond de 750 euro...Onder de 1000 is dus zeker te doen !

Maar ook dit is serieus geld als je het zelf moet bekostigen....:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden