[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe kom ik aan een DAF embleempje van stuur?


TruckerFrank

Recommended Posts

  • Forumlid

Op mijn werk rij ik wel eens op een DAF, van de week is het embleempje op het stuur kapot gegaan. Waar een collega nogal overstuur van is omdat het "zijn" vrachtwagen is en bla bla bla je kent het wel.

Nu ben ik dus op zoek naar zo een embleempje om het te vervangen waar o waar kan ik zo een embleempje van het stuur vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft het gesloopt ok, naja fix je een nieuwe embleem. Ik zou er niet zo moeilijk over doen als iemand iets aan me bus sloopt.

he buschauffeur we gaan je bus verbouwen......lalala enz.

ik zou ook van de leg zijn......het kan natuurlijk altijd gebeuren en zou collega rustig de kans geven om het te herstellen en hem dankbaar zijn na die tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

nee Ibo, is geen leuke oplossing haha.

inderdaad, je gaat even naar de dealer en het komt goed.

en waar die chauffeur zich druk over maakt?

ik heb een vermoeden, vakantietijd. hij is een keer vrij komt er 'weer' een vreemde op zijn wagen te rijden en weer is er wat aan de hand?

wie weet maakt hij dat vaker mee, ja dan wordt je ook wel even pissig.

ik zou ook geen vreemde op (de wagen van de baas) mijn wagen willen hebben als het even niet hoeft.

of er wordt er gejat, of gesloopt en de werkgever doet daar niets aan.

dus ik kan wel meegaan met die chauffeur.

maar hoe krijg je eigenlijk dat merkje er af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
he buschauffeur we gaan je bus verbouwen......lalala enz.

Haha dan mag je lopen ben ik heel makkelijk :p heb hem al paar keer aan de kant gezet en de mongooltjes is goed duidelijk gemaakt dat als ze door gaan met een er een geiten bende van te maken dat ze kunnen lopen dan is het de rest van de reis goed stil :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Daar zou ik toch ook goed van over de zeik zijn hoor. Als er zo'n zenuwelijer aan mijn stuur zou zitten frutten, net zolang tot zelfs het embleem eraf valt.

Zelfs bij een Daf is dat geen normale slijtage. Dus wat mij betreft kon je ook mooi naar de dealer voor een nieuw embleem. Of desnoods een heel stuur.

Ja hoor, tuurlijk.....

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ik liet me toch mooi niet voor het karretje van die "collega" spannen, laat 'm de rambam krijgen!

Iemand die (even voor het idee) twee dagen per maand invalt op 'zijn' auto laten betalen voor deze zgn. schade?? Daag! Hij zit het meest in die auto, dus hij verslijt toch ook het meest? Als we dan toch kinderachtig gaan doen...

Zelf ben ik ooit als springer over het frontje van een radio heengereden, en weet dus uit eigen ervaring dat dat een dure hobby is! Maar dat was eigen initiatief, ik ben van mening dat je een collega niet nog minstens drie jaar met een slecht functionerende radio kunt opzadelen door zo'n stommiteit. Maar een merkje op het stuur wat gedeukt is? Pleurt op!

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
'Deuken' in het plaatje op je stuurwiel??? Je kunt me veel vertellen, maar dat is geen 'normale slijtage'.

Net als een ster in het plexiglas-plaatje voor je klokkenwinkel. Als daar een lampje stuk is hoef je ook niet het hele glas kapot te slaan. Of het schermpje van de board-computer. Toevallig laatst een auto mee gehad waar een collega het schermpje finaal had stukgedrukt omdat het 'touchscreen' even niet reageerde op zijn dikke vingers.

En zo wel meer 'rare' schades gezien: happen uit het stuurwiel, afgekloven handrem-handles, gaten in de deurbekleding, brandgaten in de stoelen...

Allemaal niet nodig als je eens een weekje (of misschien drie) met een auto van een collega op pad gaat. Normale slijtage ja. Maar al die andere onzin, dan krijg je met mij ook ruzie hoor.

Ja hallo meneer moet zo nodig een blaaspistool in de auto hebben die je ook dient te gebruiken anders licht er een briefje in de auto dat je de auto voor hem moet schoonspuiten en schoonzuigen.

Maar is te zuinig om een normaal blaaspistool te kopen deze uit 1998 kan enkel aan gezet worden maar niet uitgezet. Moet je dus even tikken dan wil die nog wel eens stoppen met blazen, geen enkel probleem, even tikken op het stuur en hij wil wel eens uit gaan.

Nu is dat merkje dus van slechte kwaliteit plastic dat er direct deukjes inzitten.

Meneer heeft echter wel toegang tot een HD camera waar dus direct HD fotos van het merkje zijn gemaakt en naar kantoor gestuurd :eek:

Zo Trcukerfrank kom eens kijken naar deze foto, hoe heb je die meters grote gaten in die vrachtwagen gekregen?

Fotos helemaal ingezoemt op die deukjes lijken net kraters op Mars, maar dat merkje is amper 3CM groot.

Volgende dag natuurlijk weer een heel A4tje volgeschreven in de auto wat ik moet net alsof die de baas van het bedrijf is, mooi is dat.

Moet ik me niet enkel verantwoorden aan planners, en personeelsmanagers maar ook nog aan de dagchauffeur.

Kan misschien beter eieren voor mijn geld kiezen en net als de andere nachtchauffeurs een andere wagen vragen in plaats van dat KUT embleepje vernieuwen, want dit gezeik elke dag is toch best vervelend aan het woorden.

Het is zo een mooie auto. Ja vind je het gek als die de helft van de tijd stil staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dan neem je die beste vent van kantoor mee

naar de wagen geeft hem dat pistool in zijn handen

en vraagt hoe je anders dat ouwe ding wat niet werkt uit kunt krijgen

als hij dan toch zo zuinig op zijn matriaal is

dan zorgt hij ook maar voor een werkend pistool als er iemand anders op zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
'Deuken' in het plaatje op je stuurwiel??? Je kunt me veel vertellen, maar dat is geen 'normale slijtage'.

Slijtage is dan misschien niet het goede woord, maar er kan natuurlijk ook iets op vallen of zo; noem het gebruikssporen voor mijn part.

Het heeft lang geduurd, maar zelfs ik ben zo onderhand van mening dat een auto die 100 % mooi moet blijven in de showroom of in een museum blijft staan :angel:

Wat je verder noemt Rob (kapot glas, gaten etc.) neigt inderdaad naar moedwil, al krijg je dat nooit hard.

Maar nu het verhaal van TruckerFrank inmiddels vervolgd is, is voor mij het plaatje wel duidelijk: die vaste chauffeur komt ook liever in een museum om z'n trots te aaien!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zelf ben ik ook springer en er is geen groter zeikvolk dan chauffeurs. :p

Een plooi te weinig in de gordijnen en ze beginnen over je te lullen dat je de auto altijd achterlaat in chaos.

Bij de volgende laat per ongeluk een pen liggen tussen de stoel en het middenconsole, dan ben je een hufter.

En als je dan vervolgens alle lampen kapot rijdt tegen een !@#$&%&% dock, maar 's nachts thuiskomt en geen tijd heb om naar de garage te gaan en ze het zelf moeten doen in de middag nou nou nou nou dan ben je duivel onder de springers.

Die lul die alles kapot rijdt, de smeerpijp en die hufter.

Kan wat vertellen over de auto's waarmee ik soms rij... ach laat maar, je kan het zelf wel voorstellen als je eruit springt en je handen plakken nog aan het stuur. Lege pizza dozen! En dan kom je terug na een week, is tie schoner dan ooit en dan krijg je klachten dat ie naar rookt stinkt. En nee, ik rook niet.

Vrouwen zijn erg, maar chauffeurs zijn nog erger. Zowel qua zeiken als roddelen. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden