Spring naar bijdragen

als er een op de vluchtstrook staat


hellbengel

Recommended Posts

Volgens mij wilde hij nog uitwijken naar links, alleen ging dat niet door die inhalende auto, die hem de ruimte niet gaf.

Iets wat trouwens niets bijzonders is, in de heimat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij wilde hij nog uitwijken naar links, alleen ging dat niet door die inhalende auto, die hem de ruimte niet gaf.

Iets wat trouwens niets bijzonders is, in de heimat.

Er staat er toch 1 stil, en die bakwagen zit te ver naar rechts Routier? Zoals ik t hier zie tenminste.

Trouwens, auto die niet wilt uitwijken? De meeste mensen remmen heus wel als je in hun richting gaat.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij wilde hij nog uitwijken naar links, alleen ging dat niet door die inhalende auto, die hem de ruimte niet gaf.

Iets wat trouwens niets bijzonders is, in de heimat.

Sorry maar dat ben ik niet met je eens. Op het moment dat hij die wagen bijna raakt, zit er nog steeds geen auto naast hem. Die blauwe auto komt net naar rechts terug op het moment van de klap. En de vrachtwagen rijdt erg rechts in zijn baan op de rand van de vluchtstrook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helemaal met Laura eens! Op een of andere manier ziet ie em te laat en maakt pas op het allerlaatst een beweginkje naar links. Dan is het al te laat en klapt hij er vol in.

Je zou zelfs kunnen denken dat de automobilist in de middelste baan goed anticipeert, want die rijdt helemaal links in z'n strook zodat er voor de vrachtwagenchauffeur ruimte zou zijn geweest om het beslissende stukje op te schuiven.

Wel jammer dat alles doorrijdt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hhmm... Die Laura figuur, net 2 weken lid hier..... schrijfde gewoon mijn bericht na, je weet wel, de perfecte chauffeur:ja:, en nu krijgt zij ook nog de complimenten.....:rolleyes:

Soms, heel vaak, krijgen we hier het gevoel dat we onder gewaardeerd worden....:(

Ik bedoel maar, een konijnenfokker krijgt de kredieten......:stom::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Pas me gewoon aan.....

Vanmiddag even een biertje drinken met mijn nucliaire wetenschapper vrienden. Die vragen vaak raad hoe en wat... En ben de beroerdste niet met adviezen voor niks geven.

Ohhh, waarom kost dat advies van jou ons dan altijd bergen drop?? 😎

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als er een auto en zeker als er een vrachtwagen op de vluchtstrook staat probeer ik mijn wagen tot op de streep te rijden.

Deze vluchtstrook was niet breed. Het was niet druk op de weg. Ik denk dat ik mijn wagen zelfs op de tweede baan had gereden om de stilstaande wagen ruimte te geven.

En zodat wagens (dicht) achter mij ook kunnen zien dat er iets aan komt. Als had de wagen met de camera dichter op de voorganger gereden weet ik niet wat er nog meer gebeurd was.

Maar goed ik weet het hele verhaal niet achter het filmpje en ben niet erg bekent met het rijden in het buitenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vandaag prijs op den E17 .

post-15033-1394790121,7298_thumb.jpg

Maandagochtend omstreeks 5u45 kreeg een Ierse vrachtwagen af te rekenen met pech op de E17 richting Gent, tussen het parkeerterrein Kruibeke en Haasdonk. De vrachtwagenchauffeur kon zijn truck nog grotendeels op de pechstrook zetten, maar stond nog deels op de rechtse rijstrook. Gezien het nog donker was, er mist hing en de verlichting op de snelweg niet brandde was de truck een gevaar voor ander verkeer. Om aanstormend verkeer te waarschuwen voor het gevaar zwaaide de Ierse vrachtwagenchauffeur met een fluo vestje. Helaas tevergeefs, want het duurde niet lang of er reed een Belgische truck van een firma uit Sint-Katelijne-Waver zonder remmen in op de truck met panne. De klap was zeer hevig waarbij de laadruimte van de Ierse vrachtwagen over meerdere meters werd opengereten. Daarbij kwam een deel van de lading op de weg terecht. Van de aanrijdende truck werd de cabine tot schroot herleid. Wonder boven wonder liep de bestuurder geen verwondingen op. Een ziekenwagen kwam ter plaatse, maar de man had geen verzorging nodig. Ook de Ierse vrachtwagenbestuurder kon tijdig opzij springen. Beide bestuurders waren wel onder de indruk van het ongeval. Door de klap kwamen beide trucks in de vangrail en deels in de berm terecht. 2 van de 3 rijstroken raakten versperd en in volle ochtendspits leidde dit tot zeer lange files met een wachttijden die opliep tot anderhalf uur voor wie van Antwerpen naar Gent wou rijden. Ook de N70 zat muurvast tussen Zwijndrecht en Sint-Niklaas. Verkeer dat van Antwerpen naar Gent wou werd aangeraden via de E34 en de R4 te rijden en de Liefkenshoektunnel werd tot 10u20 tolvrij gemaakt richting Gent.

112 Antwerpen - Nieuwsarchief van 112 Antwerpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden