[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

renault T in bedrijfskleuren


rubberduck

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Gisterochtend op de Maasvlakte reed er 'n Renault T van JGT Hoogvliet mij tegemoet...

Waar blijven die plaatjes heren?;)

Maarten

Pffff, die heeft mij al ingehaald:D. Lijkt mij een aardige stuiterbak omdat ze nog steeds stug volhouden aan die 2 luchtbalgen op de achteras. Hebben ze zoveel aan techniek van Volvo erin zitten, maar de vering...............:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Vind het net het "afvalputje" van Volvo, Volvo heeft natuurlijk een behoorlijke dikke vinger daar in de pap maar aangezien ze bij Volvo altijd al scheurhekel aan die Magnum hadden hebben die nu definitief de nek omgedraaid.

Geldt natuurlijk ook voor die nieuwe Volvo beetje goed en met goed bedoel ik echt goed spuitwerk dan knapt het geheel er nog behoorlijk van op.

Doe mij maar dan gewoon de nieuwe Volvo en niet het tweede garnituur wat Renault heet, uiteraard zal de prijs er ook wel naar zijn.

Klinkt negatief maar is niet zo bedoeld, ik heb eerder het idee dat Renault als "testcase' zal gaan dienen voor Volvo, tenminste dat idee heb ik ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Vandaar dat het "model" mij niet aanstaat en ik heb met een Magnum gereden een tijd en die vond ik toch meer "smoel" hebben, maar als ik mocht kiezen dan toch maar die nieuwe Volvo en daar kan je met de verfspuit hele mooie dingen mee doen, maar dat is niet voor iedereen weggelegd zeker niet voor fleetowners want dan kan het weleens in de papieren gaan lopen maar wellicht als je eigen rijder bent heb je misschien wat meer keus om je eigen "stempel" erop te laten zetten en voorbeelden genoeg zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Vind het net een Chinees met hangsnor:D zal mij benieuwen hoelang dit model zal blijven, de verkoopcijfers zijn namelijk dramatisch tegenover de gerenomeerde merken zoals Volvo, Daf etc.

Denk toch echt dat ze bij Renault de plank een metertje of 100 behoorlijk hebben misgeslagen ondanks alle verfijnde techniek etc.

Nee sorry als ik zou moeten kiezen tussen dit "gedrocht" en een Magnum van de laatste serie dan toch liever de laatste maar helaas worden niet meer gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]66218[/ATTACH]Weer enkele Renaults erbij bij ons.......misschien dat deze beter smoelt dan die andere eerder in dit topic

Dit vind ik echt lelijk, maar dat komt ook door de in mijn ogen afschuwelijke kleuren van het wagenpark van Beurskens. Het past niet bij elkaar en het lijkt wel alsof er op de plaatselijke kleuterschool een wedstrijdje is uitgeschreven om een vrachtauto in te kleuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit vind ik echt lelijk, maar dat komt ook door de in mijn ogen afschuwelijke kleuren van het wagenpark van Beurskens. Het past niet bij elkaar en het lijkt wel alsof er op de plaatselijke kleuterschool een wedstrijdje is uitgeschreven om een vrachtauto in te kleuren.

Correct !! Die spatlappen onder het 'geheel' maken het trouwens helemaal 'af' !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden