[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Inhalen op N15 Europaweg richting maasvlakte


MrVluchtstrook

Vraag

Gegroet,

 

Ik, en vele andere weggebruikers ergeren ons aan het inhalen van vrachtwagens op de N15 richting maasvlakte. U staat straks, als inhalende chauffeur, hooguit 1, misschien 2 vrachtwagens verder bij het stoplicht aan het eind. In ruil daarvoor houden jullie 5-10 weggebruikers op, goed voor 1 minuut vertraging per weggebruiker. De mensen die kunnen rekenen zullen zien dat jullie per inhaal actie de rest van de wereld met 5 tot 10 minuten cumulatief vertragen, om zelf hooguit 5 seconden sneller te zijn. Dit leidt tot enorme frustratie.

 

Kunnen jullie mij misschien vertellen waarom het zo nodig is om iedereen te irriteren zo vlak voordat je aan komt?

 

Doen jullie het echt omdat je dan denkt dat je sneller bent, of ben je gewoon een k******?

 

 

Bij voorbaat dank voor de aandacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

nu komt het dan als nu mrvluchtstrook op een verjaardag zit komt hij los.

 

stel ik een vraag op een soort van chauffeursforum over het inhalen krijg ik toch een bak stront over mij heen.

heb altijd al geweten de chauffeurs denken alleen aan hun eigen zijn net kleine kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

stel ik een vraag op een soort van chauffeursforum over het inhalen krijg ik toch een bak stront over mij heen.

Zal ie eerst toch eens de moeite moeten nemen om weer eens hier te gaan lezen.

Sinds plaatsing van dit bericht is Vluchtstrook niet weer aanwezig geweest, hier.

Gebeurt anders nooit.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

nu komt het dan als nu mrvluchtstrook op een verjaardag zit komt hij los.

 

stel ik een vraag op een soort van chauffeursforum over het inhalen krijg ik toch een bak stront over mij heen.

heb altijd al geweten de chauffeurs denken alleen aan hun eigen zijn net kleine kinderen.

mmmmm....denk ik ook altijd ...bij dit soort reacties ...LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

sorry jongens ik bedoelde het niet zo als jullie het opvatten.

het is alleen de realiteit zoals er over ons gesproken word.

vooral nu heeft hij een extra stok om zijn argument kracht bij te zetten.

verder zal het mij een worst wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden