[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koken in de cabine


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid

Zelf koken in de cabine moet gewoon verboden worden Het gevaar En de stank Het is prettig als er een ander er mij weg moet

 

En je hebt dan ook zoveel onkosten vergoeding ook niet nodig Want houdt er rekening mee Het kan op het speel komen te staan Terecht of on te recht

 

Ik heb vroeger altijd alles van uit de kist neven de auto gekookt

 

Daarbij nu in de west Europese landen Kun je overal goed eten En lust je het niet Dan is het jou probleem

 

Of dan moet je op een fabriek of tussen 4 muren gaan werken

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Waarom niet?

Als jij graag in die lucht wil verblijven...

Wat een gezever, laat een ieder dat lekker voor zich zelf uitmaken.

Zolang de wagen maar schoon is wanneer er een andere piloot op gaat.....

(en daar zit 'm nu net het probleem.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb al jaren in mijn zijkist/kast van mijn oplegger een koelkast&vriezer zitten,ook een uitschuifbaar kookstel,eerder deden we dat altijd naast de auto eten toen ik nog op Spanje reed,stonden wel vaak ver weg van bistro of kroeg af,tegenwoordig gewoon elke avond naar routier toe,gebruik me magnetron alleen voor warme chocomelk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zelf koken in de cabine moet gewoon verboden worden Het gevaar En de stank Het is prettig als er een ander er mij weg moet

Koken in de cabine verbieden lijkt me wat overdreven, maar het gebruik van (gas)branders in voertuigen zou inderdaad verboden moeten worden. Maar als je blikvoer wil opwarmen in een magnetron, ik zie dat probleem niet zo.

 

 

En je hebt dan ook zoveel onkosten vergoeding ook niet nodig Want houdt er rekening mee Het kan op het speel komen te staan Terecht of on te recht

 

 

Daarbij nu in de west Europese landen Kun je overal goed eten En lust je het niet Dan is het jou probleem

Als het je eigen probleem is, dan kan je daar toch ook je eigen oplossing aan geven. Zelf je eten koken bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat me trouwens wel verbaasd, er lijken tal van Nederlandse vrachtrijders te zijn die zelf hun potje koken. Maar ik heb dat werkelijk nog nooit een Nederlander zien doen. Op de welbekende ping maaltijd van de magnetron na dan.

Word er vaak op aangesproken door collega's. 'Betaalt je baas niet genoeg', 'je bent toch geen platkop', 'hier zit toch een McDonald's', etc. Ik vind het aan het eind van mijn dag wel even lekker om iets anders te doen, en iets gezonders te eten dan een Big Mac oid. Als eigen rijder mag ik wel e 34,50 per dag aftrekken, maar het is altijd mooi om iets niet uit te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Word er vaak op aangesproken door collega's. 'Betaalt je baas niet genoeg', 'je bent toch geen platkop', 'hier zit toch een McDonald's', etc. Ik vind het aan het eind van mijn dag wel even lekker om iets anders te doen, en iets gezonders te eten dan een Big Mac oid. Als eigen rijder mag ik wel e 34,50 per dag aftrekken, maar het is altijd mooi om iets niet uit te geven.

Verkopen ze bij de McDonalds eten dan? Maar begrijp wat je bedoel.

 

Ik nam eens mijn kampeerkist en kippenpootjes mee toen we met 2 auto's dubbel bemand op pad moesten. Kreeg ik in eerste instantie het verwijt een "Pool" te zijn, kwamen ze vervolgens wel massaal kippenpootjes eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik eet elke dag uit de ping 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

thuus  :D  :D  :D  :D

LOL  LOL  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij gaat met vier man op twee auto's weg en dan neem jij spullen mee om zelf te gaan koken? Vind je dat lekker sociaal?

 

Ik niet. Maar ik heb wel waardering voor je collega's dat ze daarop maar bij jou zijn gebleven en -met zijn drieen- 'massaal jouw kippenpootjes hebben gegeten'.

In dit geval vind ik het wel sociaal ja. Ik was vaker geweest op dat adres en wist dat als we er aankwamen we tot de volgende ochtend moesten wachten tot we konden lossen. Daar er in dat industriegebied ook niets van een horeca gelegenheid is, had ik die kippenpootjes meegenomen. Zo konden we onder het genot van een drankje ook nog kippenpootjes eten. 

 

Als het een avondmaaltijd zou betreffen, dan had je inderdaad een punt dat het niet bepaald sociaal zou zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast transploft

Ik stoor mij wel weer aan de tekst in het artikel, dat de met een waarschuwing zijn weggestuurd. 

Verdorie, ongeoorloofd gebruikmaken van d vluchtstrook is ten strengste verboden. En zeker om te barbequen...... Maar omdat het weer buitenlanders zijn, krijgen ze een waarschuwing. Zelfs de brandweer was voor ze uitgerukt.......... :stom:  :stom:  :stom:  :mad:  :mad:  :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

FF ontbijten in Sarajevo.. Lekker hoor.. Gewoon omdat het kan... :wijn:

 

Als je daar gaat eten Dan is het goed koper als in de kist eten

 

Je moet gaan richting Mostaar

 

Huub

 

weet het Huub we hebben daar de eerste avond voor 17 euro omgerekend zitten te eten met 3 man en inclusief bier..  :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden