[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe admin gezocht


Recommended Posts

  • Forumlid

Na 8 jaar als admin actief geweest te zijn op dit forum heb ik gemeend de keuze te moeten maken om deze functie op te geven, en weer gewoon lid te gaan worden. En voor mij is dat 1 mei geworden.

 

Wegens drukte “thuis” kan ik steeds moeilijker de nodige tijd opbrengen om het een en ander afdoende te blijven volgen, zodat het steeds lastiger om afdoende actief mee te kunnen “adminnen”. En dat valt tegen als je steeds achter de feite aan loopt. Zeker met dat kinderachtige gedoe van de laatste week.....

 

Al een poosje liep ik met deze gedachte rond maar een paar keer kwam er iets “tussen”. 

 

De laatste keer was het moment nadat Freddy aangekondigd had de stekker er uit te zullen trekken, mits er een opvolging zou komen. 

 

Op de vraag van een van de huidige eigenaren om aan te willen blijven als admin heb ik geantwoord dat zeker te willen doen, maar wel tot ergens in dit voorjaar. En dit moment is dus nu gekomen.

 

Marotrans en Murphy hebben al aangegeven dat het modereren grotendeels door hun beide gedaan kan worden, maar dat het wel prettig zou zijn om er een derde admin bij te hebben, al was het alleen al vanwege een oneven aantal meningen tijdens het beslissen over lastige onderwerpen als toelating, moderatie, ban of nog veel lastiger/erger: het alom bekende zuigen.......

 

Dus mocht iemand zich geroepen voelen om deze taak op zich te willen nemen, of meer informatie hier over, dan kan men dit melden bij @Marotrans of bij @Murphy

 

Gezien de overweldigende reacties die er kwamen na het bekend worden dat het forum zou stoppen, en later het blijven bestaan omdat er nieuwe beheerders waren gevonden die er hun tijd en geld (en emoties 🤔) in wilden steken om de boel draaiende te houden verwacht ik dat er binnen de kortst mogelijke tijd meerdere aanmeldingen bij de heren admins binnen zullen komen.

 

  • Like 7
  • Thanks 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Bedankt voor je inzet in ieder geval. Kun je ook aangeven hoeveel tijd er in dat werk gaat zitten en hoe vaak per week je er aandacht aan moet geven ?😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zojuist zei shompie:

 

 

Na 8 jaar?

 

🤣

Dat zijn hier op het forum tropenjaren.. en die tellen dubbel.. plus nog eens gevarenjaren dat wordt dan kwadrateren.. dus ja.. gouden handdruk..😁😁

 

Bedankt Jan, jij was als Admin een grote aanwinst voor het forum.. 

 

--== Freddy ==--

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei doemijnbest:

Bedankt voor je inzet in ieder geval. Kun je ook aangeven hoeveel tijd er in dat werk gaat zitten en hoe vaak per week je er aandacht aan moet geven ?😏

Ongeveer 9 dagen per week en 31 uur per dag..

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Freddy:

Dat zijn hier op het forum tropenjaren.. en die tellen dubbel.. plus nog eens gevarenjaren dat wordt dan kwadrateren.. dus ja.. gouden handdruk..😁😁

 

Bedankt Jan, jij was als Admin een grote aanwinst voor het forum.. 

 

--== Freddy ==--

 

 

Kunnen we het afkopen met een etentje? 🤗

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
53 minuten geleden zei doemijnbest:

Bedankt voor je inzet in ieder geval. Kun je ook aangeven hoeveel tijd er in dat werk gaat zitten en hoe vaak per week je er aandacht aan moet geven ?😏

Hier ga ik je morgen antwoord op geven, middels een pm.

Maar het komt erop neer dat je "regelmatig" op het cf moet struinen om te kijken of iedereen zich wel gedraagd!

Let maar niet op het antwoord van Freddy, je klaart het met 8 dagen in de week en 25 uur….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
11 uur geleden zei Freddy:

Ongeveer 9 dagen per week en 31 uur per dag..

 

 

Hoezo gefrustreerd ?😏 Lijkt me zo klaar als een klontje dat je weet waar je aan begint voordat je er aan begint.👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
9 uur geleden zei scania1965:

 

Wellicht beter om het hier open neer te zetten ipv een pm....dan weet iedere potentiele kandidaat hoeveel vrije tijd hij nog over houdt 😀

Vandaar mijn vraag en bedoeld voor info voor ons allemaal.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wat ik dus al geschreven heb:

Als :smurf: dien je wel regelmatig actief te zijn op het CF. (met actief bedoel ik dus ingelogd en tijd hebben om alle topics door te lezen).

Hoeveel tijd je eraan besteed is een beetje moeilijk te verwoorden. Maar liever dagelijks, dan 1x in de week.

De ene dag is de andere niet en zo nu en dan heb je gewoon niets te doen, behalve lezen .

Soms dien je op te treden, soms in overleg gaan met de andere :smurf: (marotrans en ikke)

In enkele gevallen, wanneer het om meer structurele problemen betreft, gaan wij, :smurf: in overleg met :kwik-kwek-kwak:

Maar meestal komen we er wel uit zonder die eenden.

Je moet objectief zijn, alle berichten met een open vizier lezen. Is niet altijd makkelijk, soms zijn wij ook net mensen....

Soms moet je leden middels een PB te woord staan, op verzoeken tot verwijdering/aanvulling etc van leden daar waar nodig bijstaan.

 

We zien graag de aanmeldingen tegemoet komen.

(inmiddels 1 persoon aangemeld)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
2 uur geleden zei Nagamiji:

Mogen forumleden stemmen over de nieuwe admin. :rolleyes:

 

Bij deze bied ik dan mijn stem aan de hoogste bieder. LOL

ik bied 25 kamelen …….🤣 APK tot juni 2019 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei schoenenreus:

En zijn er al verdere ontwikkelingen? Met al die “betweters” hier zullen jullie wel om komen in de aanmeldingen zeker? Of is er toch niemand bereid zich een beetje in te zetten. 

 

Betweters die zich bij bosjes aanmelden?

 

🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden