Thijs vermin 0 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Goedemiddag, Wij zijn studenten op de HvA en we willen iets meer te weten komen over vrachtwagen chauffeurs. We hebben een aantal vraagjes, als u die kunt beantwoorden zou dat ons erg helpen. Alvast bedankt! vraag 1: Wat is uw geslacht? vraag 2: Wat is uw leeftijd? vraag 3: Hoe lang per dag zit u gemiddeld achter het stuur? vraag 4: Word u wel eens gecontroleerd (Door handhaving/politie of anders) tijdens werktijden? vraag 5: Merkt u wel eens dat u geen concentratie meer heeft tijdens het werken? Wij zien graag een reactie tegemoet in de comments 👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
1 Forumlid Ger-1957 1501 Geplaatst 27 maart Forumlid Share Geplaatst 27 maart 18 minuten geleden zei lientje: Zouden ze dat bedoelen Ger? Denk het wel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid volvofh12 623 Geplaatst 23 maart Forumlid Share Geplaatst 23 maart 1 man 2 42 3 8 uur 4 ja 5 nee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid trieftol 15081 Geplaatst 23 maart Forumlid Share Geplaatst 23 maart 55 minuten geleden zei volvofh12: 1 man 2 42 3 8 uur 4 ja 5 nee Hier sluit ik me bij aan, alleen íets ouder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid lientje 3672 Geplaatst 23 maart Forumlid Share Geplaatst 23 maart vraag 1: Wat is uw geslacht? Vrouw vraag 2: Wat is uw leeftijd? Ook iets ouder dan 42 vraag 3: Hoe lang per dag zit u gemiddeld achter het stuur? Achter het stuur of hoe lang is de werkdag? Achter het stuur 7 tot 10 uur. Een werkdag tussen de 12 en 15 uur. vraag 4: Word u wel eens gecontroleerd (Door handhaving/politie of anders) tijdens werktijden? Controle vindt op kantoor plaats. vraag 5: Merkt u wel eens dat u geen concentratie meer heeft tijdens het werken? Nee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid martje 523 Geplaatst 24 maart Forumlid Share Geplaatst 24 maart 1 man 2 55 3 8-10 uur 4 nee 5 nee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Administrators Murphy 9767 Geplaatst 25 maart Administrators Share Geplaatst 25 maart 1 man 2 55 3 4-6 4 nee 5 ja Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid Damster 92 Geplaatst 25 maart Forumlid Share Geplaatst 25 maart 1 man 2 63 3 7 u. achter het stuur 11 u. dienst tijd 4 nee 5 nee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid Ger-1957 1501 Geplaatst 27 maart Forumlid Share Geplaatst 27 maart Op 25-3-2021 om 06:08 zei Murphy: 5 ja Er is er tenminste één eerlijk, en ik sluit me daar dan ook bij aan, iedereen is wel eens zijn concentratie kwijt en denk verrek ben ik hier al Als je met mensen praat onderweg en je zegt dat je dit hebt meegemaakt zeggen de meesten ja dat ken ik, maar ze zullen altijd zeggen dat ze geen gevaar vormden voor medeweggebruikers Maar het is net als bij alcohol problemen, ook hier heb je hier ook veel ontkenners Man 63 7-10 uur Helaas veel te weinig, laatste controle was alweer minstens 7 jaar geleden en dat was ook nog eens in het buitenland. Ja, maar ik vorm geen gevaar voor mijn medeweggebruikers 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid lientje 3672 Geplaatst 27 maart Forumlid Share Geplaatst 27 maart Zouden ze dat bedoelen Ger? Het lijkt mij dat ze bedoelen dat je concentratie weg is omdat je vermoeit bent want dan vorm je een gevaar voor de weggebruikers 🤔 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
0 Forumlid sprinter 516 547 Geplaatst 27 maart Forumlid Share Geplaatst 27 maart 1 : man 2 : 59 3 : 8 a 9 uur 4 : een maand geleden nog, (was te zwaar op de motorwagen) 5 : zo af en toe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vraag
Thijs vermin 0
Goedemiddag,
Wij zijn studenten op de HvA en we willen iets meer te weten komen over vrachtwagen chauffeurs.
We hebben een aantal vraagjes, als u die kunt beantwoorden zou dat ons erg helpen. Alvast bedankt!
vraag 1: Wat is uw geslacht?
vraag 2: Wat is uw leeftijd?
vraag 3: Hoe lang per dag zit u gemiddeld achter het stuur?
vraag 4: Word u wel eens gecontroleerd (Door handhaving/politie of anders) tijdens werktijden?
vraag 5: Merkt u wel eens dat u geen concentratie meer heeft tijdens het werken?
Wij zien graag een reactie tegemoet in de comments 👍
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts