Forumlid Voorbijganger Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 Vandaag bij een maat uit Duitsland ( hier net over de grens) voordelige banden tegen gekomen. Moest dan wel contant betaald worden. Ik had ook gevraagd of er een factuur bij kont etc. was allemaal maar lastig, wel voordelig want hij wilde er snel vanaf. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Ik dacht gewoon kopen en mij een zorg waar hij ze vandaan heeft. 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid corydon Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 Dan later niet klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid zoetwatermatroos Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 12 stuks toevallig? 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Voorbijganger Geplaatst 6 augustus 2021 Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 8 minuten geleden zei zoetwatermatroos: 12 stuks toevallig? Ja klopt, weet jij hier meer van? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Vledder Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 56 minuten geleden zei Voorbijganger: Ja klopt, weet jij hier meer van? Zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid iveco 35c17 Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 1 uur geleden zei Voorbijganger: Ja klopt, weet jij hier meer van? Krijg je een fijn profiel op de vooras zeker👌 Die man wil er vast snel vanaf zodat ie nog een paar urlaubsknaken heeft. ik zou zeggen doen! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 6 augustus 2021 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 In jouw geval geldt de duitse wetgeving. In NL is het zo dat indien de koper iets vind voor een heel laag bedrag, dat je je gaat afvragen hoe dat mogelijk is, stelt de wetgever dat je verder moet onderzoeken hoe en wat. Dus, als je jezelf al afvraagt of die banden " van de wagen zijn gevallen" je je mogelijkerwijs bewust aan heling meewerkt. Aan de verkoper om alsnog de legitimitet aan te tonen! Indien een Euromaster bv stunt met prijzen, zou je ervan uit mogen gaan dat het om een legitieme aanbieding gaat. In jouw geval, gauw erop monteren en burnen. Zijn ze niet meer aantoonbaar nieuw 😜. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Voorbijganger Geplaatst 6 augustus 2021 Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2021 44 minuten geleden zei Murphy: In jouw geval geldt de duitse wetgeving. In NL is het zo dat indien de koper iets vind voor een heel laag bedrag, dat je je gaat afvragen hoe dat mogelijk is, stelt de wetgever dat je verder moet onderzoeken hoe en wat. Dus, als je jezelf al afvraagt of die banden " van de wagen zijn gevallen" je je mogelijkerwijs bewust aan heling meewerkt. Aan de verkoper om alsnog de legitimitet aan te tonen! Indien een Euromaster bv stunt met prijzen, zou je ervan uit mogen gaan dat het om een legitieme aanbieding gaat. In jouw geval, gauw erop monteren en burnen. Zijn ze niet meer aantoonbaar nieuw 😜. Ik moest echt lachen🤣😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Voorbijganger
Vandaag bij een maat uit Duitsland ( hier net over de grens) voordelige banden tegen gekomen. Moest dan wel contant betaald worden.
Ik had ook gevraagd of er een factuur bij kont etc. was allemaal maar lastig, wel voordelig want hij wilde er snel vanaf.
Wat vinden jullie dat ik moet doen?
Ik dacht gewoon kopen en mij een zorg waar hij ze vandaan heeft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
7 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts