Spring naar bijdragen

VRD Logistiek en Vos Logistics gaan operationeel partnership aan


Recommended Posts

  • Forumlid
4 minuten geleden zei shompie:

Ik heb het nergens over misbruik gehad he. 

 

Wel bij de feiten blijven 🤣

 

Nee inderdaad, jij niet. Zo dom ben -of was je wel.
De rest op dit forum had het al gauw genoeg door....;)

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei HendrikJansen:

Jij moet leren lezen.  Woord met zeven letters.

 

Ik doe er lallend  aan mee zeg je.

 

Dat lees ik toch echt, en dan heb ik (nog) niet eens een wijntje gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
32 minuten geleden zei HendrikJansen:

Nou Henri het is heel simpel. Mij word verweten dat ik enkel negatief ben . Ik ben dat verre van. Dat kunnen een aantal mensen hier die mij persoonlijk kennen beamen. Ik ben zeer serieus in mijn werk en kan zeker wel eens voor gekkigheid zorgen buiten werktijd.

 

Echter waar ik kotsmisselijk van word( en ik niet alleen)  Zijn die mensen die het forum bijna om het zeep hadden geholpen door hun eigen tekortkomingen of hun geilheid ( noem het zo je wil) die voeren hier nu weer de boventoon “en iedereen is het vergeten blijkbaar”. Hij misbruikte gewoon zijn zoon zijn account!  N maar lawaai maken en maar vertellen hoe goed die het heeft!  Ik denk dat ie totaal geen leven heeft want hij vlucht niet voor niks regelmatig.  
 

Dan onze nogsteedsger. Ook zo iemand die te pas en te onpas afscheid neemt en weer binnen komt wandelen wanneer het hem uitkomt. Advocaten rechters en weet ik al wat er aan te pas komt. Nou het spijt me, maar dan heb je toch minstens de halve betonfabriek voor je kop. Afgezien nog van het feit dat zijn aanwezigheid het wel leuke mensen belet on hier iets te plaatsen.

 

verder is het natuurlijk zo dat mijn mening die ik heb over Rusland / corona  ook niet gewaardeerd word. Maar ik steek mijn mening zeker niet onder stoelen of banken in tegenstelling tot velen. Waaronder onze moderator @Murphy. Op social media laat deze man precies zien wat ie van dingen denkt en hier hangt hij de slimme schijnvertoning uit.  Heel erg jammer en wees een vent en vertel ook Hier hoe je  werkelijk over denkt!

 

 Verder kan ook mij verweten worden dat ik onder een andere naam hoer actief ben. Voor diegenen raad ik aan om eens te kijken bij de geschiedenis van mij en DoeMijnBest want ik had hem mooi tuk. ( bewijzen heb ik nog steeds op mijn mail staan overigens. Wss ook de reden waarom hij hier spontaan afscheid nam want hij had niet zoveel op met Murphy en Maarten. 
 

Nou je mag mij lek schieten maar als dit de manier is waarop we een forum in de benen willen houden? 
 

Men weet niet hoeveel afgunst ze naar elkaar moeten hebben. Elke sjaakie legt een archief aan en probeert dan ook nog met ideeën van een ander anderen te imponeren. Nou flikker maar een eind op met zulk soort volk. En ja dan bedoel ik Ger. Maar die hoef ik geen veer in de reet te stoppen.

 

en zo zit het en dat is waarom. Je zal van mij baar andere forumleden ook geen kwaad woord horen.  Waar ik me wel aan erger is een @RobNiat die je gewoon glashelder beschuldigd van drankmisbruik. Zwaar schandalig en zijn vriendje de ex forum eigenaar doet er lallend aan mee. 
 

Hierbij heb je je antwoord Henri.
 

en nu moet ik u maar zo geloven dat het klopt wat u schrijft ?

maar als u het zo erg vindt wat hier op het forum gebeurd is het voor u beter om niet meer te reageren.

maar dan blijft mijn punt dat u veel onzin schijft toch nog staan.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei henri:

en nu moet ik u maar zo geloven dat het klopt wat u schrijft ?

maar als u het zo erg vindt wat hier op het forum gebeurd is het voor u beter om niet meer te reageren.

maar dan blijft mijn punt dat u veel onzin schijft toch nog staan.

 Je hoeft mij niet te geloven. Wil je bewijzen? Of  schaar je jezelf ook onder de ik geloof het wel en neem het maar voor lief?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 minuten geleden zei henri:

en nu moet ik u maar zo geloven dat het klopt wat u schrijft ?

maar als u het zo erg vindt wat hier op het forum gebeurd is het voor u beter om niet meer te reageren.

maar dan blijft mijn punt dat u veel onzin schijft toch nog staan.

Nu ben ik trouwens wel nieuwsgierig baar wat u onzin vind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je kan domme lach-smileys plaatsen Shompie alsof het je allemaal niks doet, ik zal de details besparen met betrekking tot het door de rest van dit forum vermeende 'misbruik'.
Dat vermeende misbruik werd zelfs - zonder namen te noemen- via prive-berichten bevestigd door je eigen forum-vrienden waarvan je zelf dacht dat ze tot je heimelijke vriendenkring behoorden. 

 

Wat je allemaal sjouwt en waar je allemaal naar toe gaat met je zelfbenoemde "vakantieritjes" (3 x 24 uur maken in een week tijd, nachten zitten, 3 uur 's nachts rijden...) interesseert me allemaal niet, maar wat jij geflikt hebt gaat er bij velen hier niet in, lager kan het haast niet.
Vervolgens word je hier het forum afgedonderd - of ben je opgehoepeld- en een jaar of wat later ga je hier weer vrolijk alsof er niets is gebeurd. Dat is wat Hendrik bedoelt waarschijnlijk.


Wat Ger betreft, die had ik iets wijzer geacht als jou maar is net zo dom of nóg dommer, de plaat voor zijn kop is in ieders geval nét zo dik.

  • Like 4
  • Thanks 3
  • Haha 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei Pierre:

Je kan domme lach-smileys plaatsen Shompie alsof het je allemaal niks doet, ik zal de details besparen met betrekking tot het door de rest van dit forum vermeende 'misbruik'.
Dat vermeende misbruik werd zelfs - zonder namen te noemen- via prive-berichten bevestigd door je eigen forum-vrienden waarvan je zelf dacht dat ze tot je heimelijke vriendenkring behoorden. 

 

Wat je allemaal sjouwt en waar je allemaal naar toe gaat met je zelfbenoemde "vakantieritjes" (3 x 24 uur maken in een week tijd, nachten zitten, 3 uur 's nachts rijden...) interesseert me allemaal niet, maar wat jij geflikt hebt gaat er bij velen hier niet in, lager kan het haast niet.
Vervolgens word je hier het forum afgedonderd - of ben je opgehoepeld- en een jaar of wat later ga je hier weer vrolijk alsof er niets is gebeurd. Dat is wat Hendrik bedoelt waarschijnlijk.


Wat Ger betreft, die had ik iets wijzer geacht als jou maar is net zo dom of nóg dommer, de plaat voor zijn kop is in ieders geval nét zo dik.

Precies dat, maar met die halve betonfabriek voor hun harses denken  ze ook nog dat ze het mannetje zijn🤢

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei Pierre:

Je kan domme lach-smileys plaatsen Shompie alsof het je allemaal niks doet, ik zal de details besparen met betrekking tot het door de rest van dit forum vermeende 'misbruik'.
Dat vermeende misbruik werd zelfs - zonder namen te noemen- via prive-berichten bevestigd door je eigen forum-vrienden waarvan je zelf dacht dat ze tot je heimelijke vriendenkring behoorden. 

 

Wat je allemaal sjouwt en waar je allemaal naar toe gaat met je zelfbenoemde "vakantieritjes" (3 x 24 uur maken in een week tijd, nachten zitten, 3 uur 's nachts rijden...) interesseert me allemaal niet, maar wat jij geflikt hebt gaat er bij velen hier niet in, lager kan het haast niet.
Vervolgens word je hier het forum afgedonderd - of ben je opgehoepeld- en een jaar of wat later ga je hier weer vrolijk alsof er niets is gebeurd. Dat is wat Hendrik bedoelt waarschijnlijk.


Wat Ger betreft, die had ik iets wijzer geacht als jou maar is net zo dom of nóg dommer, de plaat voor zijn kop is in ieders geval nét zo dik.

 

 

Dank je voor de uitleg Pierre.

 

Maar wat JIJ van mij vind boeit mij dus echt niet  sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei HendrikJansen:

 Of  schaar je jezelf ook onder de ik geloof het wel en neem het maar voor lief?

nee dat zeker niet.

maar u roept en schrijft van alles hier wat kant nog wal raakt.

en dan wil u serieus verder gaan op dit forum .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei henri:

nee dat zeker niet.

maar u roept en schrijft van alles hier wat kant nog wal raakt.

en dan wil u serieus verder gaan op dit forum .

 

Ik vraag je toch of je bewijzen wil? Jij trekt mij hier nu zonder enig antwoord in diskrediet! Of moet er op een forum maar zo maar wat geluld worden volgens jou?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei HendrikJansen:

Ik vraag je toch of je bewijzen wil? Jij trekt mij hier nu zonder enig antwoord in diskrediet! Of moet er op een forum maar zo maar wat geluld worden volgens jou?

oke kom maar met die bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei shompie:

 

 

Dank je voor de uitleg Pierre.

 

Maar wat JIJ van mij vind boeit mij dus echt niet  sorry

Shompie wat jij hebt geflikt  gaat alle grenzen te buiten. En dan doel ik niet op het gebruik van het account van je zoon. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei HendrikJansen:

Shompie wat jij hebt geflikt  gaat alle grenzen te buiten. En dan doel ik niet op het gebruik van het account van je zoon. 

 

 

Ik heb jij al eens eerder gezegd.

 

Er zijn een paar mensen die precies weten wat er gebeurd is. En sorry, daar ben jij er niet eentje van.

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
3 minuten geleden zei shompie:

 

 

Ik heb jij al eens eerder gezegd.

 

Er zijn een paar mensen die precies weten wat er gebeurd is. En sorry, daar ben jij er niet eentje van.

 

 

Je moet wel heel dom zijn om dat te denken Shompie. Bezint eer gij begint!

bewerkt door HendrikJansen
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei shompie:

Dank je voor de uitleg Pierre.

 

Maar wat JIJ van mij vind boeit mij dus echt niet  sorry

 

Wat jij allemaal sjouwt en doet interesseert ons ook niet Shompie, je wil het heel wat laten lijken maar iedere boerenlul uit Roemenië en Moldavië fikst dat werk. Meer dan dat zelfs... En niet ik, maar wel al die andere mensen op dit forum die nog weten hoe het verhaal precies in elkaar steekt en vinden je - net als ik- een viespeuk, en ook jij weet precies waarom. ;)

  • Like 4
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 9-3-2024 om 21:16 zei HendrikJansen:

Verder kan ook mij verweten worden dat ik onder een andere naam hoer actief ben.

Aparte bijbaan. Verdient het niet zo goed bij jouw nieuwe werkgever? 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 9-3-2024 om 22:55 zei HendrikJansen:

........

 

Zal ik hier even de screenshot plaatsen van wat jij hier weggehaald heb.

 

Als er al getwijfeld werd aan jou geestelijke gesteldheid worden daarmee alle twijfels weggehaald. 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden