[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Emy of Martin, je hebt echt het verkeerde beroep gekozen, jullie foto's zijn altijd zo mooi, ongelofelijk, ga vooral zo door, echt waar zooooo moooooi ook jullie landschap foto's, gewoon perfect.......................hulde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Emy of Martin, je hebt echt het verkeerde beroep gekozen, jullie foto's zijn altijd zo mooi, ongelofelijk, ga vooral zo door, echt waar zooooo moooooi ook jullie landschap foto's, gewoon perfect.......................hulde

Ik sluit me hier bij aan, vind het weer een aparte foto geworden, maar wel heel erg mooi. Zo zie je het niet vaak, is eindelijk wat anders dan een 'statische' vrachtwagen in een berm geparkeerd, als U begrijpt wat ik bedoel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die zin is ook alles zeggend achter opdie oude Vabis.

Schitterend ding trouwens.

Daar werken ze gewoon nog mee???

Stilzetten is ook zonde natuurlijk.....

Ik kwam er afgelopen week ook nog eentje tegen.

Even fototje geschoten voor m'n broer.

Die is ook helemaal gek van die dingen.

Moest snel zijn helaas, hij ging er net vandoor.

2498738803_2f3a06f6ab_b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die zin is ook alles zeggend achter opdie oude Vabis.

Schitterend ding trouwens.

Daar werken ze gewoon nog mee???

Stilzetten is ook zonde natuurlijk.....

Die van Houweling ? Die doet nog iedere dag zijn dienst

Hier in de buurt hebben ze nog een hele leuke 'golden oldie' staan die iedere dag zijn werk nog doet. Hij is van de firma Stout, een bedrijf wat handeld in bestrating. met de truck worden de stenen naar de klant gebracht. Het is een geweldige machine die je van 5 km afstand nog aan hoort komen

(Oude foto)

DSC-4904-border.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik sluit me hier bij aan, vind het weer een aparte foto geworden, maar wel heel erg mooi. Zo zie je het niet vaak, is eindelijk wat anders dan een 'statische' vrachtwagen in een berm geparkeerd, als U begrijpt wat ik bedoel....
Emy of Martin, je hebt echt het verkeerde beroep gekozen, jullie foto's zijn altijd zo mooi, ongelofelijk, ga vooral zo door, echt waar zooooo moooooi ook jullie landschap foto's, gewoon perfect.......................hulde

nou eh beankt..:o

18mai20081881borderyl5.jpg

18mai20081880borderzt3.jpg

18mai20081879borderve6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ging gister even (onverwacht) naar F. Hermsen in Elst om foto's te maken, kwam er aan en meteen waren ze dol-enthousiast. De hele 'truckendoos' werd los getrokken. Een Volvo FM werd naar buiten gereden omdat de 2de R daarachter stond en zo de 2 R'en naast elkaar konden poseren. Kranen werden speciaal uitgevouwen en breedte bordjes speciaal voor de foto's opgehangen. En constant maar de vraag 'zo goed?'. Echt SUPER dat enthousiasme wat men bij dit bedrijf heeft.

DSC-2461-border.jpg

DSC-2455-border.jpg

DSC-2428-border.jpg

DSC-2419-border.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na enige tijd met de 164 480 neus gereden hebben nu alweer een paar maandjes met onderstaand speeltje aan de gang. Voornamelijk Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk.

dijkopwm8.jpg

newtrailer.jpg

fl_foto8.jpg

fl_foto2.jpg

Naar volle tevredenheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden