[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Scania


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Nog een oudje, mijn eerste. Was 14 jaar oud toen ik 'm kreeg, had al 1.6 miljoen gelopen bij 1.9 miljoen is ie naar Afrika gegaan. Bij 1.7 miljoen nieuw hart gekregen had ik een paar pk's meer, van 295 pk naar ongeveer 340 pk:p, zat geen intercooler op de wagen. Er is toen een 380 pk blok van een 113 ingelepeld, tja..... en zonder intercooler ben je ongeveer 40/50 pk kwijt.

Groeten Pieter

post-2145-1394779621,9934_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
* 143 esteppe -> naar transrivage gegaan

* rode 4-serie (ex-soonius) -> op zijn kant gelegen

* R + voorloopas -> Steketee - Yerseke

* R + sleepas -> laatst op de foto gezet met wit kenteken... denk duitsland

Dan hebben ze nog deze R + de 4 serie in de RH kleuren

RH-Trans bestaat niet meer. Ronald heeft het hele bedrijf opgedoekt, had er geen zin meer in :confused: De jongen die nou op die sleper rij ( Stefan ) heeft een paar weken terug ze diploma gehaalt en is nou eigenrijder. Hij rijd containers voor Jan Besselsen. Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie, voordat je weer cowboy-verhalen krijgt!

gr Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
RH-Trans bestaat niet meer. De jongen die nou op die sleper rij ( Stefan ) heeft een paar weken terug ze diploma gehaalt en is nou eigenrijder. Hij rijd containers voor Jan Besselsen.

Zou heel goed kunnen... precies een week later kwam een truck van Jan Besselsen bij ons laden :o

Zijn aller-aller-aller-allerlaatste ritje bij dit bedrijf voor een paar mooie foto's:

DSC-8208-border.jpg

DSC-8225-border.jpg

DSC-8260-border.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
is het niet zonde als zoiets moois van de weg verdwijnt?

Echt wel. en dan moeten weten dat er nog een heel tweede leven in een anderland achteraan moet komen. Terwijl zo'n auto ook hier nog jaren mee kan maar dit mede door onze overheid niet getollereerd word, want het bijhouden van dergelijke auto's gaat op den duur door de ideeën van ons ministerie welhaast onmogelijk worden.

ja ja lang leven onze economie.

En dan hebben ze het over uitstoot, ja we moeten ergens beginnen, maar dan moeten ze sloop toeslagen geven voor dergelijke auto's dan sluit je ook het risico dat de uitstoot verlegd word naar andere landen... En Tevens geen concurentie risico uit lage lonen landen die hier ooit de markt zullen proberen te verzieken.

Of denk ik nu zo krom, en ben ik de enige die dit zo ziet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden