[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Misschien is het eens zinnig dat er vanuit chauffeurs eens een duidelijk signaal komt wat er zo al eens beter geregeld moet worden.
Vooropgesteld mijn persoonlijk belang is nul ik ben alleen begaan met de afbrokkelende situatie in Transport.
In mijn overtuiging zijn de verantwoordelijke over de CAO en 48 uur constant "het paard achter de wagen aan het spannen".
CAO is niet meer van deze tijd gezien de grote verantwoordelijkheid van chauffeur
CAO aanpassen dat laden/lossen niet meer verlangt mag worden
Overstapelen is verantwoording voor ontvanger en mag niet door chauffeur gedaan worden
Planning mede verantwoordelijk stellen indien willens en wetens een chauffeur wordt aangezet om een overtreding, strafbaar feit of misdrijf te (gaan) plegen.
Zolang de lidstaten in de EEG niet in staat zijn om voldoende (bewaakte) parkeer gelegenheden te doen aanbieden, zal er t.a.v. het boete beleid -overschrijding rijtijd- ook coulanter omgegaan moeten worden.
Politiek (Brussel) is verantwoordelijk voor dit beleid en zal met alle organisaties een boete tarief moeten afspreken.
Want ook hier zijn de verschillen ondoorgrondelijk.
Dit is een aanzet en zie met veel belangstelling meerdere wensen tegemoet opdat dan een petitie aan diversen kan worden aangeboden.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
sawadee
Misschien is het eens zinnig dat er vanuit chauffeurs eens een duidelijk signaal komt wat er zo al eens beter geregeld moet worden.
Vooropgesteld mijn persoonlijk belang is nul ik ben alleen begaan met de afbrokkelende situatie in Transport.
In mijn overtuiging zijn de verantwoordelijke over de CAO en 48 uur constant "het paard achter de wagen aan het spannen".
CAO is niet meer van deze tijd gezien de grote verantwoordelijkheid van chauffeur
CAO aanpassen dat laden/lossen niet meer verlangt mag worden
Overstapelen is verantwoording voor ontvanger en mag niet door chauffeur gedaan worden
Planning mede verantwoordelijk stellen indien willens en wetens een chauffeur wordt aangezet om een overtreding, strafbaar feit of misdrijf te (gaan) plegen.
Zolang de lidstaten in de EEG niet in staat zijn om voldoende (bewaakte) parkeer gelegenheden te doen aanbieden, zal er t.a.v. het boete beleid -overschrijding rijtijd- ook coulanter omgegaan moeten worden.
Politiek (Brussel) is verantwoordelijk voor dit beleid en zal met alle organisaties een boete tarief moeten afspreken.
Want ook hier zijn de verschillen ondoorgrondelijk.
Dit is een aanzet en zie met veel belangstelling meerdere wensen tegemoet opdat dan een petitie aan diversen kan worden aangeboden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
19
5
5
3
Popular Days
29 mei
22
26 mei
13
27 mei
11
28 mei
11
Top Posters For This Question
sawadee 19 posts
AngeliqueBS 5 posts
europeaan 5 posts
EJD 3 posts
Popular Days
29 mei 2010
22 posts
26 mei 2010
13 posts
27 mei 2010
11 posts
28 mei 2010
11 posts
57 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.