[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Europe Flyer


speedy

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Freddepet

is al langer gedonder, bij T-O is er iemand die al iets voorspelde, maar ik zou zeggen.. bel Bas zelf, misschien weet hij van de hoed en de rand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
is 3 auto's en 6 man niet veel voor een bedrijfscontrole?

er zal weldra meer bekend worden door iemand die wel iets weet!:cool:

Ik heb nog nooit een BC meegemaakt, jij wel ???:eek:

misschien is dat wel heel veel werk en wilde ze het in 1 keer af hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Wirtjo

Hoeveel man er bij een bedrijfscontrole komen hangt af van de grote van het bedrijf, daarbij wordt ook alles gecontroleerd.

De hele boekhouding over de kop gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
is 3 auto's en 6 man niet veel voor een bedrijfscontrole?

er zal weldra meer bekend worden door iemand die wel iets weet!:cool:

6 man in een busje is net zo veel.

En degene die weldra wat zullen weten zijn de heren van de inspectie Verkeer en Wat er staat en de directie van het betreffende bedrijf,maar of die ons iets zullen zeggen,???????:zegtniets:

Bij mijn werkgever ooit ook eens een B.C. meegemaakt,na een "tip"van een "ex-collega" over "vakantie brieven".

Het bezoek word tevoren aangekondigd en er werd P.V opgemaakt,bij de rechtszaak werd de klacht van de "ex-collega"door de rechter van tafel geveegd.

Hij had willens en wetens meegewerkt aan deze praktijken.

Voor bepaalde,structurele, ritten die wat" lastig" te doen waren,is een zeer redelijke bekeuring gegeven en moest beterschap beloofd worden.

Voor de rest een grote pluim in z'n reet,en ieder half jaar,tegen de kerst(fles) en de paas(haas) nakontrole.

Je kunt er dus nooit iets van zeggen.

Groeten Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zonder vergunning rijden is volgens mij erg duur, dat kost 4400 euro per chauffeur per dag.

Ze rijden nu al 4 maanden zonder vergunningen.

Dus als ze bijvoorbeeld 25 vergunningen tekort kwamen x 4 maanden x 4400 euro = boete van 11.000.000 = 11 miljoen euro !!!!!!!!

De charters die vergunningen hebben geleverd krijgen waarschijnlijk ook enorme boetes aan de broek.

Is dit dan toch het einde van europe flyer ???

Dan zullen de selmannetjes binnenkort wel weer failliet gaan, dan zijn ze

ook weer van de RVI boetes af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mebo 07
Zonder vergunning rijden is volgens mij erg duur, dat kost 4400 euro per chauffeur per dag.

Nooit geweten dat je voor elke chauffeur een vergunning moet hebben:D

Maar je bedoeld waarschijnlijk per auto.

mvg Lammert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nooit geweten dat je voor elke chauffeur een vergunning moet hebben:D

Maar je bedoeld waarschijnlijk per auto.

mvg Lammert

Denk het wel, Huub zegt het wel eens vaker krom. In elke wagen behoort een NL vergunning te liggen en een internationale. (Of zit ik nu mis, kan ook, want als wij vroeger naar DLD of BE gingen met WT, daar hadden wij mappen voor daar zat ook een vergunning in.)

bewerkt door Schots en Scheef
Beetje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

In zoverre is er iets veranderd, dat er alleen nog 'n internationale vergunning bestaat, de nationale bestaat niet meer.

Wat ik ook wel eens hoor, weet niet of het ook zo is: het bedrijf heeft één vergunning, en in iedere auto hoort een vergunningsbewijs te liggen

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

JE hebt nodig een Euro vergunning (orgionale moet op het kantoor zijn) en voor elk voertuig moet er een kopie in de auto aanwezig zijn.

De kredietwaardigheid bedraagt momenteel € 9000,00 voor een auto.

Voor elke auto die er meer is wordt de kredietwaardigheid verhoogd met € 5000,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
JE hebt nodig een Euro vergunning (orgionale moet op het kantoor zijn) en voor elk voertuig moet er een kopie in de auto aanwezig zijn.

De kredietwaardigheid bedraagt momenteel € 9000,00 voor een auto.

Voor elke auto die er meer is wordt de kredietwaardigheid verhoogd met € 5000,00

Is toch ook om te lachen Zo lang je nog een verguning kunt huren Kun je nog van alles

Kredietwaardig Hoe neer ben je dat Er zijn er zoveel die niks hebben en toch een vrachtauto hebben

Als je overwaarde hebt Van een gebouw of huis of grond kun je van alles

En als je een B.V.hebt En je bent getrouwt normaal Mag de vrouw verder met de B.V. Want man en vrouw zijn niet in de wet niet een de schulden zijn vaak het probleem

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk het wel, Huub zegt het wel eens vaker krom.

Da wa Huub nie, maar Sherlok Holmes. Maar verder heb je wel gelijk S&S! Ik wil Huub dan ook vragen zijn laatste posting (24) nog eens op nieuw te omschrijven, en dan het liefst met leestekens erin. Ik begrijp er geen zak van! Kan dat Huub:confused::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden