[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Drie doden bij ongeval Ouddorp


DoubleTrouble

Recommended Posts

  • Forumlid

Drie personen zijn vrijdagmiddag om het leven gekomen bij een aanrijding op de provinciale weg N57 bij Ouddorp.

Door nog onbekende oorzaak botsten een vrachtwagen en een personenauto op elkaar.

Lees verder: Drie doden bij aanrijding Ouddorp - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Heel veel sterkte toegewenst aan de betrokkenen en nabestaanden.

Ik heb vooral medelijden met het meisje wat als enige uit de auto het ongelukt heeft overleefd. Iedereen in 1 klap kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

mijn medeleven gaat uit naar de familie , het meisje is in 1 klap alles kwijt .

zag op rijnmond de ravage en daar lieten ze een beeld zien van de brandweer en daar zat een brandweerman echt hellemaal stuk en begrijpelijk.

ik wens alle hulpverleners die hier zijn bijgeweest heel veel sterkte met verwerking hiervan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dam'n das een bekende van mij, en tevens forumlid. Heb het een en ander gelezen, maar dat mag hij zelf vertellen als hij dat wil.

Sterkte voor de nabestaanden en de chauffeur.

klopt ik heb het vanmiddag ook op rijnmond pagina gelezen , het is door rijnmond afgesloten omdat er teveel negatief en schokkende comentaar werd gegeven , maar ik las iets wat jij ook hebt gelezen en dat geeft mij een koude rilling .

en als dat waar is , dan heb ik een andere mening ........

ik onthou me verder van comentaar..................:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wil iedereen stekte wensen.

Maar ik heb nu al diverse keren die foto`s bekeken en ik vind dat die vrachtwagen er raar staat, het lijkt wel of die aan het keren was, en dat toen die luxe wagen.........

Ik zal wel teveel gewerkt hebben afgelopen week, ik wacht wel af wat er gebeurd is.

Groetjes Spupke :bey: :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
klopt ik heb het vanmiddag ook op rijnmond pagina gelezen , het is door rijnmond afgesloten omdat er teveel negatief en schokkende comentaar werd gegeven , maar ik las iets wat jij ook hebt gelezen en dat geeft mij een koude rilling .

en als dat waar is , dan heb ik een andere mening ........

ik onthou me verder van comentaar..................:eek:

Iemand die dreigt iets te doen aan chauffeurs misschien?

Daarom lees ik al die commentaren niet te vaak, er zijn zoveel zielige mensen die nooit hun bakkes opendoen, maar op de comp in anoniemiteit vanalls schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

echt heel heel heel verschrikkelijk dit, daar krijg je gewoon rillingen van!

Dam'n das een bekende van mij, en tevens forumlid. Heb het een en ander gelezen, maar dat mag hij zelf vertellen als hij dat wil.

Sterkte voor de nabestaanden en de chauffeur.

maar eh als je hier niets over kwijt wil, begin er dan ook niet over!! je zet een ander aan tot piekeren waar zijn medeleven naar uit mag gaan!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Verschrikkelijk ...

Maar ik heb nu al diverse keren die foto`s bekeken en ik vind dat die vrachtwagen er raar staat, het lijkt wel of die aan het keren was, en dat toen die luxe wagen.........

Die indruk heb ik niet wanneer ik de stille getuigen op het beeldmateriaal zo bekijk. Voor zover ik kan zien was/is de vrachtwagen keurig op z'n eigen baan geweest ... tot/op het moment van de klap. En daarna rondgedraaid.

Wat een klap moet dat geweest zijn.

Sterkte voor iedereen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt Ibo, misschien zus misschien zo, het lijkt wel of dat tegenwoordig elk ongeval wat gebeurd en waar ook maar in de verste verte een vrachtauto bij betrokken is tot in den treure besproken moet worden op dit forum, er zitten hier een paar mensen die kikken op dit soort dingen lijkt wel, laat dit soort dingen rusten, breng geen verhalen de wereld in van die heeft dat en die heeft dat, het is erg genoeg dat zo'n ongeluk gebeurd en de nabestaande en betrokkenen hebben niet ook nog eens alle roddels en "deskundigheid" van diverse forum leden nodig.

Van mij mag het ongelukken topic va dit forum verwijdert worden, maar ja dan hebben sommigen niets meer om te kikken

Mijn idee.

Ik heb mijn portie ongelukken al gehad. Zelfs voordat ik zelf mijn rijbewijs had. Doden, zwaargewonden en alles.

Maar het lijkt in dit topic vooral op 'ter lering ende vermaeck'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Ibo, misschien zus misschien zo, het lijkt wel of dat tegenwoordig elk ongeval wat gebeurd en waar ook maar in de verste verte een vrachtauto bij betrokken is tot in den treure besproken moet worden op dit forum, er zitten hier een paar mensen die kikken op dit soort dingen lijkt wel, laat dit soort dingen rusten, breng geen verhalen de wereld in van die heeft dat en die heeft dat, het is erg genoeg dat zo'n ongeluk gebeurd en de nabestaande en betrokkenen hebben niet ook nog eens alle roddels en "deskundigheid" van diverse forum leden nodig.

Van mij mag het ongelukken topic va dit forum verwijdert worden, maar ja dan hebben sommigen niets meer om te kikken

Ik weet niet of het ongelukken topic verwijdert moet worden, ik denk ook dat het ons bewust maakt van waar we mee bezig zijn en dat het ook fout kan gaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het ongelukken topic verwijdert moet worden, ik denk ook dat het ons bewust maakt van waar we mee bezig zijn en dat het ook fout kan gaan....

Exact, sterkte aan alle betrokkenen en de hulpverleners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens dat je met roddel en achterklap je een hoop ellende kan veroorzaken, daar weet ik helaas ook genoeg over maar dat is een ander verhaal.

Ik kan jou garanderen dat ik mij er heel goed van bewust ben waar ik mee bezig ben, alleen als ik dan dit lees ga ik er wel weer even over nadenken, dat het ook fout kan gaan, al dan niet door mij schuld. Dan kan je honderd keer vrij gesproken zijn en tientallen certificaten hebben, er hoeft er maar eentje niet op te letten of zelf een moment afgeleid zijn en het gaat fout. En als het fout gaat gaat kan het goed fout gaan, zoals in dit topic blijkt, en dan maakt het mij niet uit wie op dit moment de veroorzaker is. Er is iemand geweest die er een moment met zijn gedachten niet bij was met dit als gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Shompie

Jij sluit dus technische mankementen uit in je verhaal, het moet altijd aan iemand liggen? daar heb je weer zoiets.

Hier veroordeel jij al iemand, wat als het een klapband was waardoor iemand plotseling op de verkeerde weghelft komt.

Ik hoop toch dat jij begrijpt wat ik bedoel met mijn verhaal. En dit is gelijk het laatste wat ik er in dit topic over ga zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk ook niet dat het moet verdwijnen.Ik ben het wel met Fleur eens dat het je bewust maakt met wat je aan het doen bent.Maar ben het ook weer met Ger? eens dat als je dat niet weet je niet op de weg thuis hoort,althans niet met een vrachtwagen.Dit soort meldingen houd je extra allert,althans mij wel.

Wat er door de media geschreven wordt maak ik me al niet meer druk om.Ze zetten het zo neer dat het lekker en interresant weg leest voor de mensen en bij voorbaat is de beroepschauffeur al schuldig want dat is wat de mensen willen lezen.Als je op zo'n nieuwsbericht kunt reageren lees je meestal ook alleen maar negativiteit naar de chauffeur toe.Dat komt mede door de media maar als je op de weg zo eens om je heen kijkt naar andere "collega's" vind ik dat niet gek.

Als je zelf bij een ongeval betrokken bent geweest zul je er waarschijnlijk heel anders tegen aan kijken.Natuurlijk ben je dan niet blij met de geruchten die er verspreid worden (al dan niet met een kern van waarheid).

Op dit forum heb je meestal wel genuanceerde meningen maar zoals Spupke opperde (hij was misschien wel aan het keren) moet je voor je houden vind ik.

Er is bij dit ongeval helaas nog maar 1 persoon die weet wat er daadwerkelijk gebeurt is.Wij zullen het nooit te weten komen en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten,zeker niet bij dit soort ongevallen.

Ik was bij mijn vorige posting vergeten om de chauffeur en de nabestaanden heel veel sterkte te wensen,bij deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden