[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Chauffeur VTS Volvo met wit stuur duwde me bijna van de weg af


Edonista

Vraag

  • Forumlid

Beste leden,

 

 

Is er hier toevallig iemand die voor VTS transport werkt of iemand ervan kent?

 

Ik nam namelijk de afslag (Oss) en ging er rechts voorbij, de beste man achter het stuur bedacht het laatste moment toch maar naar rechts te gaan als gevolg dat hij mij bijna raakte , ik remde en stuurde wat naar rechts om een botsing te voorkomen.

 

Mijn vraag is toch echt of hij zich wel helemaal lekker voelt of rijden er hier tegenwoordig ook polen , roemenen , ... ? Hij zag er ook niet erg fris uit.

 

Ik verwachte toch nog wel even een gebaar van sorry , maar ook dat zat er niet in. 

 

 

Mvg , Edonista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik nam namelijk de afslag (Oss) en ging er rechts voorbij, de beste man achter het stuur bedacht het laatste moment toch maar naar rechts te gaan als gevolg dat hij mij bijna raakte , ik remde en stuurde wat naar rechts om een botsing te voorkomen.

 

Mvg , Edonista.

 

Mag dat eigenlijk wel op een afslag van de snelweg? rechts inhalen???? :D  :D

 

Gewoon je verlies nemen,,,,, Wie zonder zonden is>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. :angel:  :angel:  :angel:  :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco

ik ken diverse collega's die er werken of werkten.

en als ik alle ..bijna situatie's die mij zijn overkomen of andere chauffeurs zijn overkomen hier moet neerzetten loopt het forum vast.

 

wel iets om je druk over te maken in het hedendaagse verkeer.

het gebeurt en waarom nu zo nadrukkelijk het bedrijf te noemen snap ik niet.

iedereen maakt fouten en chauffeurs zijn net mensen.

 

maar als het je zo dwarszit dan staan idd alle nummers van personeel waar je met je klacht terecht kunt netjes op de website.

die zul je zelf wel weten te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja ok , jullie hebben deels wel gelijk. Is op zich geen drama maar zoals ik zei , ik was wel even benieuwd.

 

Als een oostblokker het zou doen was het een heel ander verhaal natuurlijk , dan had hij gedronken , veel te lang gereden zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco

ja jan 45

 

het is heel goed mogelijk dat je een pool van VTS ziet.

in een poolse trekker....met pools kenteken....en gevestigd in goleniow in polen......

 

zoals je in boxmeer veel nederlanders ziet......op een nederlandse wagen.

 

zoals men ook na eigen onderzoek op de site van VTS kan zien en lezen is er in 2005 in polen een bedrijf gekocht en in 2008 is in goleniow een compleet nieuw warehouse geplaatst.

trek je eigen conclusies en doe er wat mee...of niet.

 

de poolse collega's zijn aanvullend aan de nederlandse collega's en niet als vervanging van.

zoveel is mij wel duidelijk geworden.

nu de rest van de niet ingezetenen nog.

vele malen met deze poolse collega's onderweg gestaan en altijd goede sfeer.

 

en rob hij is goed...behalve haarlem komen we ook wel eens in de buurt van groningen :D

bewerkt door sindaco
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Weet niet of het bekent is maar rechts inhalen mag niet. Dussss wie wie zit er hier nu fout.. En zeur niet zo over een verkeerssituatie die als bij jouw bekent is omdat je daar 10keer per dag langs rijdt en iemand anders niet. Dus vind ik datbjij je excuus wel even mag maken na deze chauffeur.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco

Maarreh, nu we je toch hebben Sindaco... Hoeveel auto's rijden er bij VTS met een wit stuur??? Ik denk zelf geen een. Of is er iets veranderd daar?

nou rob er is niks veranderd daar en ik kan me geen witte sturen voor de geest halen hetgeen niet wil zeggen dat er niet eentje is.

ik ken niet alle wagens van binnen en als iemand een witte stuurhoes heeft dan kan de TS zoiets gezien hebben.

er zijn best wel enkele chauffeurs die hun wagen van binnen wat anders inrichten dan origineel aangeleverd door de volvo.

 

meestal blijft het bij een naam of spreuk op de zijkant boven de deuren.

men is er wel kien op dat de uitstraling naar buiten toe gematigd en rustig blijft.

maar als je blauwe vloerbedekking wilt met rode gordijnen dan kan dat best wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Sindaco,het was van mij alleen een opmerking die poolse VTS wagen, nog min nog meer, want ik kom daar wekelijks ook Nederlandse VTS wagens tegen, daardoor viel het me op. Zo kwam ik op de trein ook een Koops tegen met Nederlands kenteken en dacht er mag weer eens een Nederlander naar UK, nou dat was dus verkeerd gedacht zaten gewoon twee Oost mannen op.

Groeten    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden