[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlands loon voor Hongaarse chauffeurs


hellbengel

Recommended Posts

Dat Versteijnen nog Hongaarse chauffeurs kan vinden is weer zo,n aanname die nergens op gebaseerd is.

Verreweg de meesten rijden daar al langer dan de meesten forumleden hier bij hun werkgever.

In het verleden kunnen vinden had je dus beter kunnen schrijven.

PS

Ik zie net dat je het waarschijnlijk niet over mijn werkgever had in je betoog.

Corné, het is niet zo dat ik jouw werkgever ten gronde wil richten.

Integendeel, ik weet dat je er prima kan werken.

Maar feit is wel, dat ik meer en meer Hongaren werk zie doen, dat voorheen door jouw en je collega's gedaan werd.

En kom niet aan met het feit dat dit niet met Nederlandse chauffeurs kan, want deze Hongaren gaan ook veelal op maandag en dinsdag naar Fr. vanuit NL.

Het zijn er al maar meer geworden.

En zeg eens eerlijk: zijn er de laatste tijd nog NL int. chauffeurs aangenomen?

En inderdaad, mijn betoog moet je breder zien dan alleen Versteijnen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus zal het een utopie zijn dat alle chauffeurs zzp-er worden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Dat hoop ik wel ja.

Maar ik ben er geen voorstander van hoor. Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen zzp er word.

Ik ben een groot voorstander van flexibelere inzet van personeel voor de werkgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij is er bijna geen flexibeler personeel te vinden, dan een chauffeur.

Je kunt op elk tijdstip van de dag en nacht ingezet worden, en wanneer je klaar bent is ook altijd ongewis.

Je kunt ook makkelijk een dagje thuisblijven in geval van weinig werk, want maak je 40 uur in de week in bijv 4 dagen, dan is het ook goed.

En dan zou het nóg flexibeler moeten, terug naar het dagloner systeem?

 

Ik vertelde dit laatst eens op een verjaardag, aan iemand die op kantoor werkt, zijn ogen rolde bijna uit zijn kop.

Wij vinden het normaal, om dat we er aan gewend zijn, maar is het ook normaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Corné, het is niet zo dat ik jouw werkgever ten gronde wil richten.

Integendeel, ik weet dat je er prima kan werken.

Maar feit is wel, dat ik meer en meer Hongaren werk zie doen, dat voorheen door jouw en je collega's gedaan werd.

En kom niet aan met het feit dat dit niet met Nederlandse chauffeurs kan, want deze Hongaren gaan ook veelal op maandag en dinsdag naar Fr. vanuit NL.

Het zijn er al maar meer geworden.

En zeg eens eerlijk: zijn er de laatste tijd nog NL int. chauffeurs aangenomen?

En inderdaad, mijn betoog moet je breder zien dan alleen Versteijnen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Maar waarom worden er geen Nederlandse chauffeurs aan genomen

 

Ga daar is naar kijken En probeer daar is een oplossing voor te vinden

 

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is naar de bekende weg vragen Huub.

Omdat MOE-landers te goedkoop zijn.

Dat is werkelijk de enige reden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Ook Routier....

Maar dat is absoluut niet de enige reden. Nederlanders zijn ook lastig. En als je er van af wilt omdat ze niet bevallen of er een potje van maken kom je er niet zo maar van af. En dat weerhoud veel werkgevers er van om een Nederlander in vaste dienst te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook Routier....

Maar dat is absoluut niet de enige reden. Nederlanders zijn ook lastig. En als je er van af wilt omdat ze niet bevallen of er een potje van maken kom je er niet zo maar van af. En dat weerhoud veel werkgevers er van om een Nederlander in vaste dienst te nemen.

en daar komen nu die zzp-ers om de hoek  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook Routier....

Maar dat is absoluut niet de enige reden. Nederlanders zijn ook lastig. En als je er van af wilt omdat ze niet bevallen of er een potje van maken kom je er niet zo maar van af. En dat weerhoud veel werkgevers er van om een Nederlander in vaste dienst te nemen.

Nederlandse werkgevers zijn ook weleens lastig .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is om de werknemers te beschermen die verplicht zzper moeten worden vd werknemer.

 

 

 

Quote

jemason, op 10 Jan 2015 - 5:47 PM, zei:

 

er is geen een werknemer die mij kan verplichten zzper te worden .

gr piet

 

 

 

ArneBut, op 10 Jan 2015 - 6:28 PM, zei:

Je snap wel wat ik bedoel,in de bouw gebeurde het al langer,werknemer verlengd niet je contract maar bied je wel werk aan als zzper.

 

 

 

Kl**e werknemers ook. Waren het eerst alleen die vermaledijde werkgevers die van alles verplichtten, nu doen de werknemers het ook al. Is vast de schuld van de vakbonden. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook Routier....

Maar dat is absoluut niet de enige reden. Nederlanders zijn ook lastig. En als je er van af wilt omdat ze niet bevallen of er een potje van maken kom je er niet zo maar van af. En dat weerhoud veel werkgevers er van om een Nederlander in vaste dienst te nemen.

Wat een onzin weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Routier....

Maar dat is absoluut niet de enige reden. Nederlanders zijn ook lastig. En als je er van af wilt omdat ze niet bevallen of er een potje van maken kom je er niet zo maar van af. En dat weerhoud veel werkgevers er van om een Nederlander in vaste dienst te nemen.

Lastige werknemers heb je overal.

Daar is geen nationaliteit aan gebonden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lastig ja.......dus als jou werkgever aankomt met een ritje via de buitenlandse vestiging bijvoorbeeld Hongarije.....dan moeten we ook maar voor het hongaarse loon gaan rijden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lastig ja.......dus als jou werkgever aankomt met een ritje via de buitenlandse vestiging bijvoorbeeld Hongarije.....dan moeten we ook maar voor het hongaarse loon gaan rijden ?

Nee. Niet voor een incidenteel ritje.

Wel als je constant voor de Hongaarse vestiging werkt.

Maar zeg eerlijk: hoe vaak komt zo een situatie voor?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oooooo, wat trekken we alles weer uit het verband zeg, als jij voor de vestiging in Hongarije gaat rijden, dus je gaat vanuit daar aangestuurd worden en bent daar in dienst, Ja dan mag je voor Hongaars loon gaan rijden.

 

Het gaat er hier om dat van den Bosch Hongaren hier laat rijden, aangestuurd worden vanuit Erp en dan Hongaars loon krijgen, zijn er meer die het zo doen en die hebben een te klein maasje in de wet gevonden waar ze niet doorheen konden,

 

Ik zeg, gooi dat transsport maar helemaal vrij, is niet te controleren en er komen steeds meer onwerkbare regels bij, zoals nu Duitsland, is tegen het zere been van de meeste, maar het internationale transsport zal toch moeten veranderen, zo als het nu gaat gaat het ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden