[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik zit 5 jaar thuis, heb een loongerelateerde WIA uitkering in de cat. 40 tot 80 % afgekeurd, kreeg in mei een brief van het UWV dat ik 100% ben afgekeurd en deze loongerelateerde WIA uitkering blijf behouden tot 14-07-2017 dan gaat mijn pensioen en AOW in, door omstandigheden wil/moet ik weer gaan rijden, ben zo goed als aangenomen bij een mooi bedrijf, maar vraag mij af hoe het UWV gaat reageren als ik onverhoopt toch weer ziek wordt na enkele maanden.
Ik heb geen zin die vraag bij het UWV te stellen gezien het feit dat je slapende honden nooit moet wekken, weet misschien iemand hier een antwoord op of heeft er iemand ervaring met deze situatie?
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
RobdeH
Ik zit 5 jaar thuis, heb een loongerelateerde WIA uitkering in de cat. 40 tot 80 % afgekeurd, kreeg in mei een brief van het UWV dat ik 100% ben afgekeurd en deze loongerelateerde WIA uitkering blijf behouden tot 14-07-2017 dan gaat mijn pensioen en AOW in, door omstandigheden wil/moet ik weer gaan rijden, ben zo goed als aangenomen bij een mooi bedrijf, maar vraag mij af hoe het UWV gaat reageren als ik onverhoopt toch weer ziek wordt na enkele maanden.
Ik heb geen zin die vraag bij het UWV te stellen gezien het feit dat je slapende honden nooit moet wekken, weet misschien iemand hier een antwoord op of heeft er iemand ervaring met deze situatie?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
14
10
6
5
Popular Days
20 aug
24
23 aug
17
22 aug
14
21 aug
7
Top Posters For This Question
RobdeH 14 posts
Henry Neycensas 10 posts
lambiek 6 posts
schoenenreus 5 posts
Popular Days
20 aug 2016
24 posts
23 aug 2016
17 posts
22 aug 2016
14 posts
21 aug 2016
7 posts
Popular Posts
RobdeH
Vandaag een gesprek gehad met een medewerker van het UWV, gezien mijn arbeidsverleden, mijn ziektebeeld en leeftijd, heb ik geen sollicitatieplicht meer, het staat mij echter vrij om wel te solliciter
RobdeH
Ik denk dat ik maandag daar maar eens langs ga @scania 1965 want met bellen naar het UWV heb ik niet zo'n beste ervaring. En verder voor degene die vindt dat ik opvliegend reageer, ik stel gewoon
scania1965
blablabla....waarom heeft iedereen hier gelijk een mening (afkeur) terwijl niemand het hele,echte verhaal weet dat hier speelt ....zielig hoor De beste man heeft een vraag en zoekt een antwoor
64 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts