[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn er nog leden


corydon

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei corydon:

Die nuchter zijn om deze tijd...??? 😁

Al heel lang niet meer echt bezopen meer geweest, en sinds de bouwvak borrel vorig
jaar eigenlijk ook geen fles bier meer aangeraakt.
Had daar ook geen behoefte aan, maar als ik binnenkort mezelf beter mag noemen,
zal een biertje op zijn tijd wel lekker zijn
Vind  het wel lekker bij mooi weer om ff een biertje te drinken op het balkon na het werk.

2 dagen geleden toevallig 6 maanden geleden de laatste sigaret gerookt, en dat bevalt eigenlijk ook wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
26 minuten geleden zei kiepenboer:

2 dagen geleden toevallig 6 maanden geleden de laatste sigaret gerookt, en dat bevalt eigenlijk ook wel goed.

2 februari 2002 gestopt en dat had ik veel eerder moeten doen, er gaat een wereld open.

Ik hoop echt dat jij je binnenkort weer gezond mag noemen, su6 kieperboer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
38 minuten geleden zei nog steeds Ger:

 

Ik hoop echt dat jij je binnenkort weer gezond mag noemen, su6 kieperboer 

Daar ben ik het volkomen mee eens; ik ben in 1986 ,van het ene op het andere moment kunnen stoppen met roken(1 pakje Van Nelle per dag, en als t 's avonds gezellig was 3 pakjes op twee dagen.

al ik "goedendag "moest zeggen moest ik op het laatst tussen goeden en dag nog een keer naar adem happen.

 

De eerste tijd ga je door een diep dal, maar wat later merk je toch dat je lichaam eraan gewend is om zonder de verslavende nicotine te functioneren.

 

IK weet, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid , dat ik dit niet meer zou hebben kunnen schrijven op dit moment, als ik niet gestopt zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei nog steeds Ger:

2 februari 2002 gestopt en dat had ik veel eerder moeten doen, er gaat een wereld open.

Ik hoop echt dat jij je binnenkort weer gezond mag noemen, su6 kieperboer 

Heb nog geen moment gehad dat die sigaret gemist werd, en mijn vrouw die is toen ook gelijk gestopt ook niet.
Voorheen ging je gelijk rond kijken waar je ergens kon paffen als je ergens kwam.

Tja Ger wanneer ben je gezond, tis maar hoe je je voelt.
Vorige week voor het eerst op Dinsdag en Vrijdag geen transfusies nodig gehad.
Morgen weer controle en als die weer goed is dan lijkt het er op dat het lichaam (beenmerg) weer gaat
doen wat het moet doen.
Krijg nog wel regelmatig bloed controle, en ja dat blijft altijd de vraag of alles nog goed is.
Niet te veel over nadenken gaat me goed af.

  • Like 14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden