[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Op bezoek in Pernis


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Daar woont een nicht van mij. Niet heel belangrijk. Maar maakte veel foto"s en die stuurde ook maar bij tante.

Ook van dit plein.

7yqk0b.jpg

 

pHDHO8.jpg

 

OOOOHHHHH zei mijn tante, op dat plein woonde Sugar Lee Hopper... Ik zei"wie"? Dat is/was een zangeres, nog nooit van gehoord. Even gegoolded, Is is al dood.

Zei ik later tegen mijn vriendin in Gilze,"Heb jij ooit de naam gehoord". Wat denk je dat ze zij.....

 

Die zangeres woonde ook in Gilze, of Molenschot, Zij zag haar vaak in Gilze. Beetje a sociaal wijf  vertelde zij..... 

Hier een video...

 

Verschikkelijk.....

 

Was lang geleden in Pernis, t stonkt maar benzine. Nu niet meer.

De nicht woont in dit straatje.

x9nMX9.jpg

 

Leuk wandelen langs de nieuwe maas.

OUdtOs.jpg

 

 

 

9JaFqh.jpg

 

vbwFZo.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
51 minuten geleden zei corydon:

OOOOHHHHH zei mijn tante, op dat plein woonde Sugar Lee Hopper... Ik zei"wie"? Dat is/was een zangeres, nog nooit van gehoord. Even gegoolded, Is is al dood.

Zei ik later tegen mijn vriendin in Gilze,"Heb jij ooit de naam gehoord". Wat denk je dat ze zij.....

 

Die zangeres woonde ook in Gilze, of Molenschot, Zij zag haar vaak in Gilze. Beetje a sociaal wijf  vertelde zij..... 

Hier een video...

 

Verschikkelijk....

 

 

Pwoaah, het is me toch wat hé....

 

Sugar Lee Hooper (Marja van der Toorn r.i.p.) was een Nederlands artieste, een beetje excentriek persoon en publiek figuur waar ondanks dat toch veel mensen plezier aan beleefd hebben en helaas veel te vroeg is heengegaan (1948-2010).

 

Ik kan me voorstellen dat zo'n verschijning als Sugar Lee Hooper in dat enge en preutse Amerika een beetje vreemd is. Hier is dat niet zo en daar zijn we eigenlijk best trots op. Dat mensen gewoon zichzelf kunnen zijn zoals ze zelf willen. Hier kan en mag dat gewoon en daar is de grote meerderheid best gelukkig mee.

 

Misschien beter om lekker daar te blijven i.p.v tien keer per jaar deze kant uit te komen om vervolgens hier op een chauffeursforum telkens opnieuw de bevindingen over ons Nederlandse gebruik en gedachtengoed in het belachelijke te trekken en hier te delen. Volgens mij ben je óf te lang weg geweest óf compleet wereldvreemd om het hier nog ooit te kunnen begrijpen, laten we het daar maar op houden...

En dat jij een simpel volksvermaak als een Sugar Lee Hooper 'verschikkelijk' vindt dat kan, mijn smaak is het ook niet. Maar dan nog; who the fuck cares??

 

bewerkt door Pierre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)

https://www.condoleanceregister.nl/marja-vd-toorn-sugar-lee-hooper/condoleances/page/6

 

Bizar wat er met je is gebeurd, ik herinner me jou nog vanuit Pernis waar je de buurvrouw was van goede vrienden van mij.
Ik weet nog dat je mij een boedah beeldje gaf, die heb ik nog steeds staan.
Ik vond je een hele toffe meid, rust zacht.
Ed - Spijkenisse
bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden