[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

FOTO van je luxe-wagen


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei Durashift:

 

 Tja, VAG is zo degelijk.. :rolleyes:

 

Olie, kettingen, sjoemelen..

 

:D

Sjoemelen doen ALLE (auto) fabrikanten.

 

en de rest, fatsoenlijk onderhoud op zijn tijd bespaar je een hoop ellende mee.

 

Golf 4 2.0 van 2002 benzine. 380.000 km. Gebruikt 0,5 liter motor olie per jaar/27.000 km. En elk jaar probleemloos door de APK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
19 uur geleden zei Teddybeer:

Sjoemelen doen ALLE (auto) fabrikanten.

en de rest, fatsoenlijk onderhoud op zijn tijd bespaar je een hoop ellende mee.

Golf 4 2.0 van 2002 benzine. 380.000 km. Gebruikt 0,5 liter motor olie per jaar/27.000 km. En elk jaar probleemloos door de APK.

Ik heb een volvo xc 70 van 2006 met 330.000 op de teller, gebruikt geen druppel olie en is en blijft een fantastische auto 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 minuten geleden zei doemijnbest:

Ik heb een volvo xc 70 van 2006 met 330.000 op de teller, gebruikt geen druppel olie en is en blijft een fantastische auto 

Daar staat volvo met die types momenteel idd om bekend, hoge kilometerstanden met het normale onderhoud. En hij blijft doorgaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei road train:

iets anders als een Toyota

 

Helaas wel, hoewel die ook vooruit gaan. Die belazeren je al bij 't afleveren, die zogenaamde afleverbeurt wordt niet gedaan. Bij mijn Yaris Diesel uit Japan zat het plastic nog om de olie-peilstok, de markeringen onder de motorkap waren niet nagelopen. Die verdwijnen dan. En de banden waren niet op spanning. 

 

Je begrijpt dat ik de afleverbeurtkosten verhoogd met mijn arbeidsloon heb teruggekregen. Eerst geëist en daarna geweigerd in discussie te gaan. Ik heb gezegd: het enige wat ik wil horen is wanneer ik mijn geld kan halen. En andere opties kunt u met mijn advocaat bespreken, ik gaf meteen het nummer van mijn advocaat. Belde de eigenaar van dat filiaal, goede vriend van de familie van meneer Nagamiji, dacht waarschijnlijk dat ik ook zo'n sul was. Het eerste wat ik vroeg was: wanneer? Toen hij begon met: Uhm, kunnen... Heb ik meteen gezegd: ik ben niet Mr Nolet. Goedenmiddag. En heb opgehangen. 

 

Resultaat: zelf de afleverbeurt gedaan, plus 150% geld terug van de beurt waarde. Toen 

€400 + €200 🙀

 

Ik heb nu een andere dealer. Die weet wat 'ie aan me heeft. 

 

Een Volvo valt helaas buiten mijn budget, tenminste: ik wil een nwe in de meest luxe uitvoering. Een andere auto overweeg ik niet. 

 

Mss als de staatsloterij over de brug komt... LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

De Cross Polo gaat eruit.
Heb al een Nissan Almera 1.8 bj 2001 en nu eentje erbij.
Moet nog gezocht worden in Duitsland, dus kan heel snel gaan maar mag ook nog een maand of 2/3 duren.

Het moet een Tekna automaat worden 160pk met minimaal 7000 op de teller want dat is voor de invoer het gunstigte

Pearl-White-1-573x366.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 minuten geleden zei Kiepenboer:

De Cross Polo gaat eruit.
Heb al een Nissan Almera 1.8 bj 2001 en nu eentje erbij.
Moet nog gezocht worden in Duitsland, dus kan heel snel gaan maar mag ook nog een maand of 2/3 duren.

Het moet een Tekna automaat worden 160pk met minimaal 7000 op de teller want dat is voor de invoer het gunstigte

Pearl-White-1-573x366.png

Zal niet zo'n probleem zijn denk ik :nee: ga je zelf kijken of niet, ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Laat ik maar aan iemand over die er verstand van heeft,  met het invoeren bpm e.d
Die kennen ook we de mazen in de wet om de invoer iets gunstiger te doen.
Ik koop hem gewoon bij een NL autobedrijf

Kan bij hem de Polo ook inruilen vandaar, en die ouwe Nissan staat daar nu voor apk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Kiepenboer:

^^Laat ik maar aan iemand over die er verstand van heeft,  met het invoeren bpm e.d
Die kennen ook we de mazen in de wet om de invoer iets gunstiger te doen.
 

Het gaat mij daar niet om kopen kan je hem overal in Duitsland, maar daar is ook nog veel verschil in. Tis maar dat je het weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Dat geloof ik zeker, maar diegene die dat doet die doet dat regelmatig en heeft zijn contacten daar.

Vandaag heb ik en proefrit gemaakt ( wel en 6 bak schakel ) die daar ook vandaan komt met 21000 op de teller.
Deze wordt vandeweek afgeleverd en heeft hij daar ook voor een klant gehaald.
Een auto met een lage km stand kan toch niet veel mis mee zijn en heeft nog gewoon zin fabrieksgarantie dacht ik.

Dus je opmerking>> daar is ook nog veel verschil in, maakt mij nieuwsgierig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
49 minuten geleden zei Kiepenboer:

^^Dat geloof ik zeker, maar diegene die dat doet die doet dat regelmatig en heeft zijn contacten daar.

Vandaag heb ik en proefrit gemaakt ( wel en 6 bak schakel ) die daar ook vandaan komt met 21000 op de teller.
Deze wordt vandeweek afgeleverd en heeft hij daar ook voor een klant gehaald.
Een auto met een lage km stand kan toch niet veel mis mee zijn en heeft nog gewoon zin fabrieksgarantie dacht ik.

Dus je opmerking>> daar is ook nog veel verschil in, maakt mij nieuwsgierig

Als je contact meer zaken doet bij de zelfde klant zal het wel goed zijn.

 

Want als je rommel verkoopt ben je gou klaar.

Kzie dat regelmatig wij doen ook auto s uit Duitsland daar zit oude rommel tussen , gaan naar Afrika met ruim 3ton op de teller maar ook auto s die jij zoekt met alles dr op en dr aan. Met alle opties , wat in nl allemaal optie is . dus kassa.

 

Kzie de foto van je nieuwe aanwinst wel ouwe :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Ik ga in eerste instantie uit van het goede in de mens.
Garage zit hier int durp en ben eigenlijk een nieuw klant want daar waar ik eerst mijn onderhoud deed
waren 2 ouwe die de 60 voorbij zijn en nu gestopt.

De garage waar ik nu naar toe ga ken ik ook al heel lang toen de vader van de huidige monteur er nog in zat.

Mooi detail vond ik vorige week toen ik voor een afspraak langs ging en hij toevallig met 2 dames rond
een auto liep om te kijken of het iets was en hij zei>> ik zou hem niet kopen want heeft voor en achter schade gehad
en deze dames wisten van niets, was er ook niet bij verteld daar war ze wilde kopen.

Zijn en paar dagen daarna nog een keer langs geweest zei die vandaag, en die auto was goed naar zijn oordeel.

Maaja erin kijken kan je toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom de Tino behouden en CrossPolo inruilen?

 

Tja, veel schade op een jong exemplaar drukt ook de te betalen rest-BPM... ;)

 

Staan een hoop van dat soort auto's (populaire cross-overs e.d.) bij schadeherstellers in den lande om de auto weer netjes toonbaar te maken. Zullen vooral cosmetische schades zijn, hele wrakken zijn het niet, maar het is wel goed om ff te weten soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Durashift:

Waarom de Tino behouden en CrossPolo inruilen?

 

Tja, veel schade op een jong exemplaar drukt ook de te betalen rest-BPM... ;)

 

Staan een hoop van dat soort auto's (populaire cross-overs e.d.) bij schadeherstellers in den lande om de auto weer netjes toonbaar te maken. Zullen vooral cosmetische schades zijn, hele wrakken zijn het niet, maar het is wel goed om ff te weten soms.

Schadevrij is er ook genoeg, en er worden tucks toegepast om toch als schade NL  binnen te komen.

Meer kan ik er niet van zeggen:D

Nou die Almera rijdt lekkerder dan die Polo, en die Almera is van 2001, dus daar kachel ik vaak op en neer naar het werk>>> 1200 meter enkele reis:D
Plus die Polo brengt nog een paar duizend op bij inruil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei Kiepenboer:

Schadevrij is er ook genoeg, en er worden tucks toegepast om toch als schade NL  binnen te komen.

Meer kan ik er niet van zeggen:D

Nou die Almera rijdt lekkerder dan die Polo, en die Almera is van 2001, dus daar kachel ik vaak op en neer naar het werk>>> 1200 meter enkele reis:D
Plus die Polo brengt nog een paar duizend op bij inruil.

Tipje misschien elektrische fiets:ja: kiepenboer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei road train:

Tipje misschien elektrische fiets:ja: kiepenboer


Nou toen mijn vrouw een paar maanden in NL was wilde ze naast de inburgering aan het werk ( positieve instelling dus )

Maar vanuit ut durp hier kom je al gau in Uden of Oss terecht voor werk.
Toen maar eens bij de plaatselijke fietsenmaker langs of die toevallig nog een 2e handsje had staan en
ja hoor die had hij, dus zei die neem maar mee om uit te proberen want weet niet of de accu nog goed is.

Ding een nacht aan de stekker en op zondagmorgen, ut was rond ut vriespunt ri Oss, daar waar ze eventueel via uitzendbureau
aan het werk kon.
Nou nou dat ding ging als een tierelier door het guure weer en tussen Heesch en Oss kwamen er al gau een paar montainbikers
in het zicht, die ik met rase schreden naderde.
Tjonge ik ging die mannen tegen de wind in voor bij alsof ze stil stonden :)
dus het ding ging als een tierelier en dacht nou dat is wel wat.
Maaja weer terug ging het thv Heesch steeds moeizamer en al snel was het op met de stroom, dus de laatste
4 km op puure spierkracht:D

Heb die fiets niet gekocht en tegen vrouwlief gezegd doe maar eerst je rijbewijs halen en dan kan je nog
tot vervelens toe werken:p

Maar ze heeft nog steeds lol in het werk bij Kuhne en Nagel, en is ook regelmatig van zondag 16.00 tot 1.00 bezig met plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden