[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eindelijk terug aan de slag


zappa

Recommended Posts

Gast Bert-Vossie

Sorry voor de late reactie Patrik, maar hierbij wil ik je weer welkom heten ;) op de europese wegen en ik hoop dat het je weer goed gaat bevallen om weer op pad te zijn.

En die auto, dat gaat vast wel weer goed komen toch ?:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey zappa ik en ria gaan weer uitkijken naar ik neem aan nog steeds wel zo een oranje witte TVT wagen.

zet binnenkort maar een foto van je nieuwe wagen erop dan kunnen we spotten.

je hebt ook de minder mooie kant van het leven nu gezien en dan worden veel zaken die daarna komen in een ander daglicht gezet. ( ook ik spreek uit ervaring ).

we gaan je zien:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk is alles op een sisser uitgelopen :( Toen ik me melde op de zaak kreeg ik te horen dat ik de auto van uitzendkracht moest nemen, (zal mij een worst wezen , al is het die van charles de gaulle dacht ik bij mezelf )

Maar toen ik de deur opentrok van die auto was mijn motivatie direct over, ik had zoiets van ....dit kan toch niet, dit hou je echt niet voor mogelijk, een troep !!! etensresten > gebruikt bestek achter de zetel > haar op de matten waar je een pruik van kon maken > vuil en vies beddengoed > overal vuile vodden en papier ... gewoon niet normaal .

Ik loop terug naar kantoor en zeg tegen het zoontje van de baas dat ik niet weg ga in zo'n auto . Zijn antwoord was, ja ... ik weet het, het is niet de properste chauffeur die we daarop die auto hebben maar het is maar voor één dagje ... dus.

Ik zei ok als ik er niet moet in overnachten ga ik er even met de luchtslang doorheen en eet ik mijn boterhammetje wel ergens aan de kant van de weg op . Wat dacht je , woensdag was ik er nog mee aan het rondtoeren .. zonder overnachting uiteraard :)

Ik stond woensdag leeg op de maastank in Rotterdam en kreeg de opdracht om te spoelen in albl'dam en alvast naar moerdijk te rijden om een vrachtje parafine te laden. Toen ik me met het ordernummer aanmelde bleek het een vracht met bestemming carcuefou (f) te zijn. Terwijl ik aan het laden ben bel ik naar de zaak om hun er nog is op te wijzen dat ik echt niet met die auto naar ginder rij en dat ze me maar moeten laten koppelen met iemand (die tegen zijn zin) aan het pendelen was in Antwerpen, waarop zij weer terugpruttelde van .... wij maken de planning wel, en als je met die auto niet rijd mag je na belading naar de zaak komen,dus ik na belading gelijk naar de zaak.

Daar kreeg ik van hun nog een laatste kans om met die auto te vertrekken

wat ik natuurlijk vastberaden weigerde. Zodoende mocht ik mijn schoofzakje eruit halen, naar huis gaan, en vrijdagavond is ff melden. Voor mij geen probleem ik had toch mijn uurtjes dacht ik bij mezelf.

's Anderdaags om 8 uur stond de postbode met een speciaal aangetekend briefje bij me op de stoep met mijn ontslagbrief !!! met onmiddellijke ingang

wegens weigeren van een opdracht.

De eerste moment was ik er uiteraard even niet goed van want dit was het laatste wad ik verwacht had, na 10 jaar dienst, waarin ik nooit een rit eender naar waar, en eender op wat dag geweigerd had .

maar naderhand bekeken, had ik het wel voelen aankomen met de manier van handelen.

Dus bij deze begin ik op 26 januari bij een ander baasje waar ik tank en bulkwerk ga doen . foto's volgen wel

mvg zappa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast steenkruier

hoe ik je verhaal lees, geef ik je gelijk dat je de wagen zo hebt terug gezet op de zaak, in een zwijnenstal zou ik ook niet op pad gaan.

Blijft jammer dat het zo afloopt op deze manier, succes bij je nieuwe werkgever.

johan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had hetzelfde gedaan

en als de werkgever dat niet snapt of wil snappen, dan is het gewoon tijd om verder te gaan.

het is niet leuk, maar ik heb ook zo een ervaring gehad na 17 jaar werken in het ziekenhuis en dan als je weggaat er niemand ook maar enige blijk van interesse geeft.

het leven is vaak bikkelhard en geloof me je groeit er zelf door en elke ervaring is er weer eentje om over na te denken en je komt vaak zelf tot betere besluitvorming na elke dip die je in je leven meemaakt.

succes bij je nieuwe en ga je internationaal of is dat bij de nieuwe niet???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee Patrick, dat viel wel even tegen wat een (*^%&^&* van een baas zeg jeetje.....:mad::mad:

Ik wens jou heel veel succes en plezier bij je nieuwe werkgever

Groetjes Bel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hallo dan, of je als een volle vuilniszak aan de weg wordt gekwakt!

Wat een instelling tegenover iemand die zich tien jaar inzet voor een bedrijf... Niet te geloven zeg:mad:

Ik heb respekt voor je Patrick, dat je voet bij stuk hebt gehouden en bent gegaan. In deze slechte tijd én vlak na een ziekte-periode is dat een grote stap, chapeau :tu:

Ik hoop dat het je goed gaat bij de nieuwe baas, en dat ze daar wat meer als mens met je omgaan dan als nummer. Veel succes!

Maarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick, dit is echt heel triest :mad:.

Naar alles wat je hebt door staan en je weigerd een keer wat en

dan dit...&%%$&%*^%*&^$%&.

Ik hoop dat je het bij je nieuwe baas ook naar je zin krijgt.

Het aller beste van me toegewenst!!

Liefs Melanie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Hey zappa,bij mij was het de omgekeerde wereld,ik wou weg maar ik mocht niet... Heb ook bijna 10 jaar bij die baas gezeten,ben gruwelijk tegengewerkt maar heb ook mn poot stijf gehouden..

Nu hoor ik achteraf dat hij er spijt van heeft dat ie me heeft laten gaan...Maar heb veel contact met ex collega's,is nu al bijna 3 jaar een zooitje..

Als een chauffeur zn ritje niet aanstaat meld hij zich ziek,en van dat soort praktijken...

Maar rijd nu bijna 3 jaar alleen nl en ik vind het wel lekker hoor,heb het best naar mn zin gehad in frankrijk italie en spanje...,

Heb momenteel meer rust aan mn reet...:D

En met bazen,ik zeg altijd je hebt slechte bazen en hele slechte bazen...!

Ik heb al een paar jaar ervaring opgedaan,dus weet wel een beetje hoe of wat...Blijft lastig hoor....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja, zo gaat dat vaak Zappa. Je werkgever is niet je vriend. Als je geluk hebt word je altijd goed behandelt en op tijd betaalt. Maar jij bent de werknemer.

Zelf maak ik me ook niks wijs, heb het zeer naar m'n zin, maar weet dat het morgen afgelopen kan zijn, of na 15 jaar.

Maar in ieder geval bedankt voor de waarschuwing aan ons dat je weer op de openbare weg rondcrost:D, we, wel de meeste, zullen onze ogen goed open houden. En niet meer ziek worden hee manneke...........:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden