[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forumversie 4.. problemen


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Het schijnt dat er nogal wat problemen waren met de overstap naar vbulletin versie 4.

Een boel hebben we inmiddels al aardig weten op te lossen..

Ongetwijfeld zullen er nog problemen hier en daar zijn.

De meest voorkomende problemen zijn toch : Inlogproblemen (en dan nog meestal met Internet Explorer.. Met Firefox of Chrome nagenoeg niet).

Het typen van berichten is langzaam en mist soms letters (Ook hier weer meestal met Internet Explorer, met Firefox gaat het vaak wel goed).

We zijn benieuwd of de makers uberhaupt wel getest hebben met I.E.. we gaan nog kijken om al die problemen de kop te kunnen bieden..

Ik heb dit topic hier maar even opnieuw aangemaakt.. die andere liep aardig vol.

Graag in dit topic de eventuele problemen neerparkeren.. en andere grappige opmerkingen mogen wel in de huiskamer gedaan worden.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
3 cirkeltjes

1e cirkel in de gele balk staat nu geen nieuwe berichten folder

2e cirkel achter chauffeurtjeneunen staat nu niet het blauwe blokje om naar laatste bericht te gaan

3e cirkel achter Mark staat het blauwe blokje wel.

Hoop dat het nu duidelijk genoeg is :rolleyes:

Punt 1 gaan we in het weekend mee bezig...

Punt 2 (en eigenlijk dus ook 3).. die snap ik nog niet helemaal...zou kunnen komen dat ie gewoon het plaatje niet zo snel kon laden daarzo... (gaan we ook nog uitdokteren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allereerst even zeggen dat de nieuwe forumversie begint te wennen , complimenten voor het vele werk dat al verzet is..

Ik had nog wel een paar puntjes:

In de oude versie kon je gelijk zien of je een PB had bij het inloggen rechts boven bij je naam, nu niet meer door en moet je eerst het controlepaneel openen , de Jouw berichten knop of in de gele balk op privé-berichten.

Als het goed is zie je in de blauwe balk (die waar ook de banner van ADR en T-O staan) "Jouw berichten" en als je een nieuw bericht hebt hoort die oranje/geel te zijn.

Is het mogelijk om een topic waar ik op gereageerd heb ook weer in de nieuwe berichten terug te laten keren?, het is best irritant om dan het halve forum door te spitten als ik dat nogmaals wil openen.

Dat weet ik niet of dat ook ken.. Daar je normaal dat bericht al hebt gelezen en dus eigenlijk geen nieuw bericht meer is.

Als ik op nieuwe berichten geklikt heb opent zich het sub-deel , kan daar de knop "alle berichten welke vandaag geplaatst zijn" bij geplaatst worden?

Gé

We gaan ons best doen vantweekend.

--== Freddy ==---

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan geen foto's bij mijn posting

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?24390-Vuilniswagen-gekanteld-op-Basisweg-te-Amsterdam&p=234437&viewfull=1#post234437

zetten, wat doe ik verkeerd??

Bij dit topic werkt het wel??!!

EDIT

Sorry niet wakker genoeg; ongelukken (zonder foto's) natuurlijk kan ik geen foto plaatsen :stom:

Toch vreemd dat de video link wel kan....:confused:

post-1719-1394781661,9685_thumb.jpg

bewerkt door roel
wakker geworden na een bak koffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Naar Boven" doet het nog steeds niet ( Firefox) ;)

google chrome heeft dat ook (deed het 1 keer wel hier, daarna niet meer)

hoewel vooral IE moeite schijnt te hebben met vB4, doet die het prima. met de knop onder het laatste bericht alsook met de knop helemaal onderaan de pagina

(even bij alledrie gekeken net)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bedoel je foto's vanaf je computer of foto's vanaf een link ?

En via de knop foto's toevoegen of via de knop beheer bijlagen ?

--== Freddy ==--

Vanaf een link.

Het gaat wel, behalve de eerste keer. Al de fotoos die ik hier zet komen van Image Shack.

En doe het met knippen en plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

2e cirkel achter chauffeurtjeneunen staat nu niet het blauwe blokje om naar laatste bericht te gaan

3e cirkel achter Mark staat het blauwe blokje wel.

Dat komt door de breedte van het scherm of venster.

Smal venster:

2712623.png

Breed venster:

2712624.png

Dus in een smal venster wordt alles in de kolom van het laatste bericht afgekapt wat niet in die kolom op één regel past. Lijkt me een foutje van de software, normaal zou het op een regel eronder moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou was ik blij dat alles werkte zoals het hoorde, nou is 'nieuwe berichten' weer van slag. Tot vandaag een keuzemenu met als (voor mij) de belangrijkste optíe 'alle nieuwe berichten'. Die is nu verdwenen en nu moet ik alle afzonderlijke blokken zoals forumzaken of de huiskamer apart intoetsen bij nwe berichten. Jammerrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou was ik blij dat alles werkte zoals het hoorde, nou is 'nieuwe berichten' weer van slag. Tot vandaag een keuzemenu met als (voor mij) de belangrijkste optíe 'alle nieuwe berichten'. Die is nu verdwenen en nu moet ik alle afzonderlijke blokken zoals forumzaken of de huiskamer apart intoetsen bij nwe berichten. Jammerrrrrrrrrrr.

:D :D men wil het forum wel aardig goed werkende hebben, maar er mag niks verkeerd gaan bij het in orde maken... :D :D...

Sorry Matthieu.. ik ben daar mee aan het klooien om hem ook tevoorschijn te krijgen als men 1-maal een categorie heeft gekozen om dan de knop nieuwe berichten ook in beeld te krijgen.. En ja.. met zelf programmeren wil wel eens wat mis gaan.

--=== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry Matthieu.. ik ben daar mee aan het klooien om hem ook tevoorschijn te krijgen als men 1-maal een categorie heeft gekozen om dan de knop nieuwe berichten ook in beeld te krijgen.. En ja.. met zelf programmeren wil wel eens wat mis gaan.

--=== Freddy ==--

Geen sorry Freddy, je spendeert er genoeg tijd aan lijkt me. Maar hij is wel weer top hoor.

Nog ff 1 vraag, ik heb maar weinig smylies. 3 rijtjes en 8 hoog. Denk dat er wat wegvalt. Mis bv die duim-omhoog. Hoe kan ik t beeld evt breder maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

complimenten en ik ben er ook al aan gewend

foto's uploaden is nu ook prima

zeker nu er ook 8 miljoen pixel plaatjes ge-upload kunnen worden.

in de oude versie kon het maar tot een bepaalde groote.

nu pakt ie alles wat ik erop zet.

ik werk met apple ( MACintosh ) en alles doet het prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden