[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uitvaarttruck voor stijlvolle uitvaart


jopse

Recommended Posts

  • Forumlid

Er zijn al vele manieren om begraven te worden. De vele stijlen volgen elkaar op in verschillende trends. Daar is nu weer een nieuwe stijl aan toegevoegd. Wil jij als chauffeur in stijl naar je laatste rustplaats worden gebracht, kan dat nu in "De uitvaarttruck". Verzin het maar...............

De truck is er voor iedereen die zijn laatste tocht graag in een echte truck wil maken. Bijvoorbeeld omdat u in uw leven heeft gewerkt in de sector transport en logistiek. Of omdat u zich aangetrokken voelt tot een laatste tocht in een transportmiddel dat bij u past.

De Uitvaarttruck maakt gebruik van een echte truck: een Scania van het type C114LA 4 x 2 NA-340. De truck is geheel in stijl uitgevoerd. De bak is van binnen en van buiten voorzien van een stemmige kleur.

In de bak is verlichting aanwezig. Voor het aan boord brengen en het van boord halen van de kist is er een liftinstallatie ingebouwd. Rouwkransen kunnen veilig worden vervoerd aan de ophanghaken in de bak. Ook is er een wasinstallatie aanwezig: de truck wordt voorafgaand aan elke laatste tocht geheel gewassen.

En bent u wel gecharmeerd van een uitvaart per truck, maar wilt u liever een truck van een ander merk? Geen enkel probleem: de bak staat los op een schotel en kan op elke truck worden geplaatst. U kunt van de dienstverlening van De Uitvaarttruck gebruik maken in elke plaats in Nederland. Een representatieve chauffeur neemt het vervoer in stijl voor zijn rekening, in nauw overleg met uw begrafenisondernemer.

Voor foto's en het bericht ga je naar de bron: Transportonline.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
...............

De Uitvaarttruck maakt gebruik van een echte truck: een Scania van het type C114LA 4 x 2 NA-340......

Tsjaa, das dan weer jammer, tot je dood er nog mee opgescheept te zitten....:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn al vele manieren om begraven te worden. De vele stijlen volgen elkaar op in verschillende trends. Daar is nu weer een nieuwe stijl aan toegevoegd. Wil jij als chauffeur in stijl naar je laatste rustplaats worden gebracht, kan dat nu in "De uitvaarttruck". Verzin het maar...............

De truck is er voor iedereen die zijn laatste tocht graag in een echte truck wil maken. Bijvoorbeeld omdat u in uw leven heeft gewerkt in de sector transport en logistiek. Of omdat u zich aangetrokken voelt tot een laatste tocht in een transportmiddel dat bij u past.

De Uitvaarttruck maakt gebruik van een echte truck: een Scania van het type C114LA 4 x 2 NA-340. De truck is geheel in stijl uitgevoerd. De bak is van binnen en van buiten voorzien van een stemmige kleur.

In de bak is verlichting aanwezig. Voor het aan boord brengen en het van boord halen van de kist is er een liftinstallatie ingebouwd. Rouwkransen kunnen veilig worden vervoerd aan de ophanghaken in de bak. Ook is er een wasinstallatie aanwezig: de truck wordt voorafgaand aan elke laatste tocht geheel gewassen.

En bent u wel gecharmeerd van een uitvaart per truck, maar wilt u liever een truck van een ander merk? Geen enkel probleem: de bak staat los op een schotel en kan op elke truck worden geplaatst. U kunt van de dienstverlening van De Uitvaarttruck gebruik maken in elke plaats in Nederland. Een representatieve chauffeur neemt het vervoer in stijl voor zijn rekening, in nauw overleg met uw begrafenisondernemer.

Voor foto's en het bericht ga je naar de bron: Transportonline.nl

herman...echt iets voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar zeg je wat. Zou het ook internationaal zijn?

Ik probeer onsterfelijk te worden, tot nu toe lukt het me aardig. :D

ik denk dat je met zo een truck ook wel kisten uit het buitenland mag ophalen.

nu komen ze met een vliegtuig ook van het buitenland.

dubbelbemand herman....kenne we samen nog wat bijbeunen.

dan kun je toch snel binnen 1400km vanaf utrecht overal kisten ophalen.

en geheel in stijl.

heb jij een stropdas:confused:

maar het idee is erg oke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als.....dan toch zeker in een daf

ik wacht nog ff:D

En bent u wel gecharmeerd van een uitvaart per truck, maar wilt u liever een truck van een ander merk? Geen enkel probleem: de bak staat los op een schotel en kan op elke truck worden geplaatst. U kunt van de dienstverlening van De Uitvaarttruck gebruik maken in elke plaats in Nederland. Een representatieve chauffeur neemt het vervoer in stijl voor zijn rekening, in nauw overleg met uw begrafenisondernemer.

Alles is mogelijk, dus zelfs op je eigen trekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja maar met dat ik wacht nog ff...bedoel ik om al uit het heden te stappen.

Had ik ook nog niet in de planning, maar kan zo gebeuren.

Oud-collega van mij kreeg longkanker, 4 maand later brachten we hem weg. Chauffeur in hart en nieren, toen reed zijn trekker achter de lijkwagen aan, maar dit was toen een goed plan geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
.....

dan kun je toch snel binnen 1400km vanaf utrecht overal kisten ophalen.

en geheel in stijl.

....

Kijk dan maar uit thv Munster. Voor je het weet wordt je aan de kant gezet door die diender uit een eerder topic over doodskisten....:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dan maar uit thv Munster. Voor je het weet wordt je aan de kant gezet door die diender uit een eerder topic over doodskisten....:banaan:

maar ik zie toch duidelijk gele nummerborden op de wagen dus dat zal wel meevallen.

ik had ook in de ligruimte gekeken, maar als je waardig laad gaat er maar 1 kist in.

zal geen problemen geven op de weegbrug:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat Belinda en kornuiten hebben gedaan is zeer lofwaardig.

Echter is naar mijn mening het hele begrafenis wereldje 1 grote geld makerij.

Weet niet wat je in NL betaald nu, maar hier is een kist al gauw 5000 dollar.

Als ik dood ga gebeurt die hele onzin zo simpel mogenlijk. Beetje laat om te bewijzen hoe goed je was.....

Maar ieder z'n eigen.

Wil Dokus zijn mening weleens lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ach jee, het kon ook niet anders!!! Heb het filmpje bekeken. Die man die de uitvaart truck in zet in de regio Helmond, is Spierings. Dat is dezelfde Spierings als van de Taxi. Weet niet of die eigenlijk nog een vergunning heeft. Zat daar in de Wilhelminawijk.

Die flapdrol is de voorloper van de chauffeur uitbuiters. Mensen uit regio Helmond zullen hem wel kennen. Hij betaalde vroeger de taxi chauffeurs geen vast loon, maar op provisie basis. Het rittengeld wat je op een dag bij elkaar reed, daarvan kreeg de chauffeur 1/3 deel bruto. Dus als je 150 gulden bij elkaar reed, had je 50 gulden bruto. Hee, reken dat is om in euro's!!! Had je overdag 30 gulden rittengeld, had je 10 gulden bruto. Lag je in je nest met de pieper langs je, belde er 's-nachts iemand dat je van het station naar de binnenstad moest. ritje van 6 gulden. Dan kwam je dus voor 2 gulden bruto je nest uit!!! Het vroegere GAK was al op de hoogte van deze praktijken.

Hoe toevallig is het nu dat uitgerekend in regio Helmond (de stad waar het Kasselertariv is uitgevonden), deze uitvaarttruck rijdt?!? Ik hoop niet dat die dikke zoon van Spierings die truck bestuurd, maar acht de kans groot. Als ik in dat filmpje die truck zie rijden en hoor toeteren... Jaja, begrafenis in stijl....

Persoonlijk wordt ik na m'n dood nog liever in de Zuid Willemsvaart gegooid, dan door Spierings naar het kerkhof. Ik zal maandag meteen de Dela gaan bellen, dat ik dat zwart-op-wit geregeld wil hebben...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het verdrag is niet van toepassing CMR

Voor lijken transport.ook Inter niet

Zelfs postordenbedrijven Het zelfde

Kijk maar in Duitsland de postauto,s Hebben op alles voorrang

Maar geen cmr.

absoluut NIET waar! Er staat nergens op een CMR dat je bij lijkenvervoer geen CMR hoeft te hebben.

Wat jij bedoelt is rouwvervoer, maar ik kan je verzekeren dat bij lijkenvervoer wel degelijk een CMR ingevuld moet worden. (en niet tegenspreken:D, ik praat uit ervaring)

Nog even een vraagje : wat heeft voorrang te maken met het wel of niet hebben van een CMR?

Vult een ambulance een CMR in als de sirenes aan gaan?

Ik weet niet wat je nu allemaal door mekaar gooit........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
geloof me gerust als ik vertel dat de gemiddelde begrafenis onder nemer nog slechter is dan de gemiddelde transporteur:hamer:

Mijn vrouw heeft een paar jaar in die branche gewerkt als draagster en assisteren bij koffietafels ed. We hoorden wel eens wat. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sjoeke

Het zo mooi zijn als ik je gelijk moet geven

Het is een V.N.Verdrag Van alle landen die aan gesloten zijn

Heb er een stukje uit gehaald Want om het hele verdrag hier neer te zetten is te veel werk en te lang

148 BLZ

Verdrag betreffende de overeenkomst tot Internationaal vervoer van goederen over de weg

Hooftstuk Een Toepasselijkheid

Artikel 1

a/ Op vervoer bewerkstelligd overeenkomstig internationaal postovereenkomst

b} Op vervoer van lijken

c} Op verhuizingen

Dit is vervoer dat je geen CMR bij nodig hebt

Het is vast gesteld in 1949

Hoop dat dit voldoende is

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden