[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fiod doet inval bij transportbedrijf Selman in Huissen


jopse

Recommended Posts

  • Forumlid

Ze zullen er niet echt van wakker lichen in huize Selman lijkt me...

Doet me een beetje denken aan bv Van Der Valk.... Daar moet de fiod toch ook weleens zijn langs geweest?

In de Rotterdamse haven staan een hoop graansiloos die totaal in t zwart zijn gebouwd, was een zeer groot karwei zo een 35 jaar terug... En NL staat vol met dat soort zaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

grappig. de fiod nu, en het verleden van selman/ef.

de fiod moeten we nog maar afwachten, want die gaan in onderzoek. moet nog maar blijken of ze wat vinden.

ik lees hier, en trek een conclusie. na vele onderzoeken, en na vele malen failiet tezijn gegaan, bestaat het nog steeds.

EJD zegt en beweert niks, maar word alleen op google gewezen.

er zijn hier echter wel posters die wel iets negatiefs weten, en hoe slecht het er wel niet is. maar willen dat niet melden. :confused::stom::mad:

komop posters die iets weten van selman/ef die slecht zijn. zet het op het grote www.

je weet nooit wie er mee leest. misschien de fiod wel, die zal je dankbaar zijn. :ok:

maar het zal wel stil blijven.

en daarom ga ik maar met EJD mee. roep eens wat, en verschuil je niet achter google.

jullie weten het toch?

als je ergens 120km/u mag rijden, maar je rijd constant 123km/u doe je wetelijk ook iets fout. zelfs na controle blijk je fout tezijn, maar is er wettelijk niks aan tedoen.

de MAXIMALE snelheid van een vrachtwagen is 80km/u in NL. harder mag je niet, langzamer wel. en er zullen er weinig zijn die zachter rijden als 80km/u.

allemaal wets overtreders. google er maar eens op.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken het bedrijf en vraag mezelf af of iedereen weet waar hij het over heeft.....

Iedereen kotst maar iets uit als ze de naam Europe Flyer horen maar niemand weet hoe het nou precies zit.

Over Dimaro en het vlees overladen op Hazeldonk en ga zo maar even door weet iedereen als je de verhalen moet geloven het naadje van de kous maar de anderekant van de verhalen kent niemand of durft niemand hier te noemen!

Net als in dit geval, het zijn geen lievertjes geweest en daar heeft deze inval ook mee te maken, deze inval heeft niks met het huidige EF te maken maar met het verleden dus check eerst hoe het zit voordat jullie weer gaan zitten schreeuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ken het bedrijf en vraag mezelf af of iedereen weet waar hij het over heeft.....

Iedereen kotst maar iets uit als ze de naam Europe Flyer horen maar niemand weet hoe het nou precies zit.

Over Dimaro en het vlees overladen op Hazeldonk en ga zo maar even door weet iedereen als je de verhalen moet geloven het naadje van de kous maar de anderekant van de verhalen kent niemand of durft niemand hier te noemen!

Net als in dit geval, het zijn geen lievertjes geweest en daar heeft deze inval ook mee te maken, deze inval heeft niks met het huidige EF te maken maar met het verleden dus check eerst hoe het zit voordat jullie weer gaan zitten schreeuwen.

Als ik jou bericht lees denk ik meteen aan het gezegde, Een oude vos verleerd zijn streken niet:ja:

En wat betreft EJD: volgens mij is hij bij jullie aan het vissen om wat van die streken van die oude vos op te steken.:angel:

Lijkt me echt zo,n typetje wat ook graag over de ruggen van andere rijk wil worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zie in de omgeving van Weert, regelmatig wagens van E.F. rondrijden, trekkers met duits kenteken en de opleggers met NL kenteken.

Ja, en wat is daarmee???

Ook dit is weer zo'n verhaal waar niemand precies de oorzaak van kent....

LET WEL! Ik ga ze zeker niet verdedigen maar het is wel fijn dat als je ergens over praat je ook weet waar je het over hebt en niet zomaar iets begint te roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zie in de omgeving van Weert, regelmatig wagens van E.F. rondrijden, trekkers met duits kenteken en de opleggers met NL kenteken.
Ja, en wat is daarmee???

Ook dit is weer zo'n verhaal waar niemand precies de oorzaak van kent....

LET WEL! Ik ga ze zeker niet verdedigen maar het is wel fijn dat als je ergens over praat je ook weet waar je het over hebt en niet zomaar iets begint te roepen.

Volgens mij roept Gene niets, maar heeft iets geconstateerd......... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik jou bericht lees denk ik meteen aan het gezegde, Een oude vos verleerd zijn streken niet:ja:

Tja, je leven beteren is er voor sommige niet bij (in de ogen van een ander)....

Één ding is zeker, voor de poen hoeven ze het niet te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij roept Gene niets, maar heeft iets geconstateerd......... :rolleyes:

Ja, ik bedoelde alleen meer: Wat heeft dat met dit onderwerp te maken????

En daarbij vermeld ik alleen dat dit ook weer zo'n verhaal is waarvan nagenoeg niemand weet hoe het zit. Verder heb ik over die reactie zelf geen geen klachten, toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat met die Duitse kentekens heeft te maken met hun postbusbedrijf in Emmerich.

Ik heb me laten vertellen ivm de transportvergunningen waar ze problemen mee hebben of hebben gehad. Daarom is volgens mij destijds Katrans ook overgenomen.

Emmerich staat trouwens op naam van Bas zijn oom en dat zal wel zijn omdat men in Bocholt failliet zijn gegaan en dan mag je in Duitsland niet nog eens een bedrijf beginnen.

Wellicht is men het leven aan het beteren in Huissen maar ze hebben door de jaren heen toch een bepaalde naam opgebouwd en die ben je niet maar zo kwijt.

Als ze hun leven beteren heeft het puur te maken dat de goocheldoos een keer leeg is en tja dan moet je je wel een x aan de regels houden.

Het hele FIOD verhaal zal wel met een behoorlijke euro sisser aflopen en dan kan men gewoon weer door. Dat is wat ik tenminste verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Één ding is zeker, voor de poen hoeven ze het niet te doen!

Hoe bedoelt u dat?

Een voorzichtige telsom uit de afgelopen faillissementsverslagen levert reeds een dikke 10 miljoen euro op. En dat bedrag is nog niet volledig.

Me dunkt dat het dan om een heleboel poen gaat, waar fiscus, UWV en crediteuren voorlopig naar kunnen fluiten.

Emmerich staat trouwens op naam van Bas zijn oom

Tweelingbroer van "vader Ben", dhr Wilhelmus Everardus Hendrikus Selman, geboren 12-03-1953 te Huissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja, je leven beteren is er voor sommige niet bij (in de ogen van een ander)....

Één ding is zeker, voor de poen hoeven ze het niet te doen!

Het zal vast een kleinigheidje geweest zijn, anders waren ze wel met meer mensen gekomen in plaats van met de 100 waar ze dinsdag mee kwamen ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ze vinden een paar kleinigheden. Rolt een boete uit. Die gaat Selman gewoon betalen of hij is voor die tijd weer failliet en ze gaan weer gewoon verder met de sleur van alle dag.

Die Selman vangen ze echt niet, die weet beter wat wel gaat en niet kan dan al die mannen van de Fiod bij elkaar.

Zal me verbazen als het anders gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ken het bedrijf en vraag mezelf af of iedereen weet waar hij het over heeft.....

Iedereen kotst maar iets uit als ze de naam Europe Flyer horen maar niemand weet hoe het nou precies zit.

Over Dimaro en het vlees overladen op Hazeldonk en ga zo maar even door weet iedereen als je de verhalen moet geloven het naadje van de kous maar de anderekant van de verhalen kent niemand of durft niemand hier te noemen!

Net als in dit geval, het zijn geen lievertjes geweest en daar heeft deze inval ook mee te maken, deze inval heeft niks met het huidige EF te maken maar met het verleden dus check eerst hoe het zit voordat jullie weer gaan zitten schreeuwen.

Ach guttegut...vlees overladen op een plek waar het niet mag...lekker boeiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ze vinden een paar kleinigheden. Rolt een boete uit. Die gaat Selman gewoon betalen of hij is voor die tijd weer failliet en ze gaan weer gewoon verder met de sleur van alle dag.

Die Selman vangen ze echt niet, die weet beter wat wel gaat en niet kan dan al die mannen van de Fiod bij elkaar.

Zal me verbazen als het anders gaat.

dat zeg ik. niemand die ze wat maakt. loopt straks allemaal weer met een sisser af.

ik heb eens enkele buurmensen van de selmannen gesproken. die noemden het toen al maffia. en dan praat ik over jaren terug.

daarvoor heb ik zelf aannemers failliet zien gaan omdat bij grote projecten de laatste termijnen niet betaald werden onder het mom van "slecht werk geleverd". als uiteindelijk alles tiptop in orde was gemaakt, was de tent over de kop en konden de slachtoffers alsnog naar hun centen fluiten. hier hebben we het dan wel over tonnen!

toch makkelijk handelen of niet zo over de rug van een ander??!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

blijft vermakelijk om te lezen als er bepaalde namen in opspraak zijn, of het nu europe flyer, vos of heisterkamp is iedereen heeft zijn mening klaar en kent de verhalen van horen zeggen die meestal door 10 stamtafels zwaar aangedikt zijn.

Tuurlijk Europe flyer is geen lieverdje maar als je binnen 24 uur zoveel reacties erover op kan zetten vind ik persoonlijk een beetje overdreven.

Ze krijgen vanzelf de rekening thuis, leven en laten leven zeg ik dan maar en ze komen er vanelf een keertje achter, om aan de andere kant te staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
blijft vermakelijk om te lezen als er bepaalde namen in opspraak zijn, of het nu europe flyer, vos of heisterkamp is iedereen heeft zijn mening klaar en kent de verhalen van horen zeggen die meestal door 10 stamtafels zwaar aangedikt zijn.

Tuurlijk Europe flyer is geen lieverdje maar als je binnen 24 uur zoveel reacties erover op kan zetten vind ik persoonlijk een beetje overdreven.

Ze krijgen vanzelf de rekening thuis, leven en laten leven zeg ik dan maar en ze komen er vanzelf een keertje achter, om aan de andere kant te staan

:D:D:D met de huidige ritprijzen???..heb je het over alleen NL? of ook over Europa? waaronder Spanje waar ze vlees naar vervoeren?

De ritprijzen naar die landen staan zwaar onder druk, en dan met NL chauffeurs....hoe moeten ze dat rond krijgen denk je?

:zegtniets:

:zegtniets::zegtniets::zegtniets::zegtniets::zegtniets:

t zijn wel mooie ritjes..dat wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
remember EHEC, die regels zijn er niet voor niets!

idd en andere dure koelhallen bouwen en zich netjes aan de regels houden en hun ff op de parking overladen.

En waar is trouwens die trekker gebleven waar ze 1 van 2 trekkers hadden gemaakt? owja die is in de brand gevlogen en meneer kreeg z'n centjes op de bank. En waarom zijn er nooit auto's in beslag genomen bij EF??? omdat alles geleast was of voor de val verkocht was voor bodemprijzen. Beetje raar he zo wagenpark, naar de klote gaan en niks kwijt zijn. of failliet gaan en alles op naam van een chauffeur zetten, je bedrijfsnaam veranderen om de "schijn" te ontwijken. En hard roepen dat de prijzen zo slecht zijn maar wel allemaal een dikke V8 op de parking.

dus sommige hier kunnen geen dingen recht praten die krom zijn. Er zijn nog wel meer dingen die ik weet maar ik ga geen bedrijfs namen noemen die er mee te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
idd en andere dure koelhallen bouwen en zich netjes aan de regels houden en hun ff op de parking overladen.

En waar is trouwens die trekker gebleven waar ze 1 van 2 trekkers hadden gemaakt? owja die is in de brand gevlogen en meneer kreeg z'n centjes op de bank. En waarom zijn er nooit auto's in beslag genomen bij EF??? omdat alles geleast was of voor de val verkocht was voor bodemprijzen. Beetje raar he zo wagenpark, naar de klote gaan en niks kwijt zijn. of failliet gaan en alles op naam van een chauffeur zetten, je bedrijfsnaam veranderen om de "schijn" te ontwijken. En hard roepen dat de prijzen zo slecht zijn maar wel allemaal een dikke V8 op de parking.

dus sommige hier kunnen geen dingen recht praten die krom zijn. Er zijn nog wel meer dingen die ik weet maar ik ga geen bedrijfs namen noemen die er mee te maken hebben.

Recht praten? Laat die man lekker zijn gang gaan..daar heb jij toch niets mee van doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Recht praten? Laat die man lekker zijn gang gaan..daar heb jij toch niets mee van doen..

je moet niet alleen kijken wat op je eigen pad komt maar ook verder. Gelukkig heeft niet iedereen de metaliteit van: doe lekker wat je wilt mij boeit het niet. Ik werk toevallig ook bij een bedrijf wat vlees vervoert. En jij of je familie zult toevallig maar ziek worden van vlees. Dan weet ik zeker dat je moord en brand schreeuwt. Dat je als bedrijf soms een klein beetje de regels overtreed kan soms gebeuren maar er zijn daarin ook grenzen. 10 miljoen belasting schuld!!! ga jij dat betalen? bij mij word er elke maand belasting afgetrokken weet niet hoe dat bij jou zit? maar ik betaal LIEVER NIET voor dat soort dingen:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je moet niet alleen kijken wat op je eigen pad komt maar ook verder. Gelukkig heeft niet iedereen de metaliteit van: doe lekker wat je wilt mij boeit het niet. Ik werk toevallig ook bij een bedrijf wat vlees vervoert. En jij of je familie zult toevallig maar ziek worden van vlees. Dan weet ik zeker dat je moord en brand schreeuwt. Dat je als bedrijf soms een klein beetje de regels overtreed kan soms gebeuren maar er zijn daarin ook grenzen. 10 miljoen belasting schuld!!! ga jij dat betalen? bij mij word er elke maand belasting afgetrokken weet niet hoe dat bij jou zit? maar ik betaal LIEVER NIET voor dat soort dingen:hamer:

Ja en jij zou je oogkappen eens af moeten doen. Er wonen miljarden mensen op deze wereld en..laten we het een beetje lokaal houden..miljoenen in Nederland. Dan is er U, de individueel, die hier op een website zijn gal gaat spugen over een bepaald persoon/bedrijf. En niet alleen gal maar ook beschuldigingen (terechte?) overbrengt naar een breed publiek die er maar half van af weet en gelezen tekst voor waarheid aanneemt. Beetje jammer toch? Doe je voordeel en bemoei je met je eigen zaken...leeft een stuk lekkerder. Beoordelen/bestraffen daar zijn andere mensen voor en niet een of andere forumtrol die het allemaal wel beter weet.:grote smurf:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bas Selman heeft zo langzamerhand wel bewezen niet helemaal zuiver van de graat te zijn. Zijn leven gebeterd? Laat me niet lachen!

Lees gerust alle eerdere topics over EF grondig door. Ik geloof niet dat je dan nog iets recht gaat praten wat de heren Selman uitspoken.

Een beetje creatief zijn met de regels houdt het leuk. Met hard werken een centje proberen te verdienen is je goed recht (naar mijn idee tenminste), maar bedrijven kapot laten gaan door miljoenen achterover te drukken en iedereen met de gebakken peren te laten zitten is niet erg kies. En dan druk ik me netjes uit.

zoooo...heeeeel erg duidelijke taal...klaar amen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden