[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Fiod doet inval bij transportbedrijf Selman in Huissen


jopse

Recommended Posts

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hyperion waarom haal jij de laatste tijd berichten weg in diverse discussies.

Tot vannacht heb ik geen persoonlijke aanvallen gezien op leden in dit topic vond het zelfs een gezellig discussie. Ik weet niet wat er sinds vanmorgen gebeurt is maar daar zijn nu wel dik 10 a 15 pagina's verwijderd en voor wat......

Zelfs oppersmurf Freddy was gisteravond geruime tijd aanwezig in dit topic en die greep niet in. Jij bent tegenwoordig de enigste admin die hier continu berichten staat te verwijderen dit komt niet ten goede van sommige discussies.

Als je mijn bericht als een aanval ziet op jouw funcioneren dan zij het zo maar dit is niet leuk meer.

Frans 1960 jammer ik mocht graag je bedrage's lezen.

Tip: Ga even per PB klagen over het verwijderen van de posts. Wat je nu weer krijgt zijn meerdere mensen die gaan reageren waardoor er weer een nieuwe discussie/verwijt ontstaat.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip Stefan!

Met alle plezier!

mooi voorbeeld, loop jij rolstoelpiloot te zoeken of zo stefan?

meerdere personen maken dezelfde opmerking als rolstoelpiloot en jij spreekt alleen hem er op aan.

joh ga met je fietsje de natuur in, kunje mischien ook nog wel een leuke foto maken of zo.

Hij is de eerste die het wel heel persoonlijk richt. Als hij direct wat tegen Hyperion zijn actie heeft dan kan hij het ook gewoon ff PB'en, toch? Voor mijn part was Pietje of Jantje die het post. Had bij ieder ander de zelfde reactie gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle plezier!

Hij is de eerste die het wel heel persoonlijk richt. Als hij direct wat tegen Hyperion zijn actie heeft dan kan hij het ook gewoon ff PB'en, toch? Voor mijn part was Pietje of Jantje die het post. Had bij ieder ander de zelfde reactie gegeven.

Ik wou niet meer reageren op jouw opmerkingen maar dit nog Stefan .

De pot verwijt de ketel tot hij zwart ziet

Had jij ook niet in een bepaald topic commetaar op 1 van de beheerders genaamd Freddy gehad :ja: over het te voeren beleid op cf en dan ga jij mij het bovenstaande verwijten.

Kijk eerst eens naar jezelf en heb dan eens commetaar op een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alles wat ik hier beschreef is overal terug te vinden.... Dus op volle toeren, eerst je huiswerk effe maken, en als je er één van ons tegenkomt kun je het gewoon vragen hoe het zit! We bijten niet en waar we mee bezig zijn is niet illegaal dus je krijgt gewoon antwoord op je vraag, tenminste, als je er gewoon om komt vragen en niet meteen begint te blazen.

@Flyertje. Een bepaald ding wist ik nog niet zeker. Maar jij moet niet denken dat ik niets beter te doen heb dan de hele dag alles uit te spitten hoe het bij die fijne firma, waar je als uitzendkracht voor mag werken, geregeld is. Heb trouwens al meerdere malen collega's van je gesproken dus ik weet dat ze niet bijten.

Ben ook niet zo bang aangelegd, scheelt ook weer.

@Shompie

Idd Ben zit (nog) op de troon en zwaait zijn scepter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik denk dat flyertje je vraag niet begrijpt.

Jij denkt iets op het spoor te zijn omdat de rechtsvorm van dit uitzendburo toevallig een besloten vennootschap is.

Is Bas Selman betrokken bij elke bv in Nederland? Dan werk ik ook voor Bas. Shit!

BV...Ben/Bas verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Flyertje. Een bepaald ding wist ik nog niet zeker. Maar jij moet niet denken dat ik niets beter te doen heb dan de hele dag alles uit te spitten hoe het bij die fijne firma, waar je als uitzendkracht voor mag werken, geregeld is. Heb trouwens al meerdere malen collega's van je gesproken dus ik weet dat ze niet bijten.

Ben ook niet zo bang aangelegd, scheelt ook weer.

@Shompie

Idd Ben zit (nog) op de troon en zwaait zijn scepter!

Jij wil van alles het naadje van de kous weten maar het wel op een presenteerblaadje aangerijkt krijgen... Als je echt wil weten hoe het zit lees je jezelf even in en dan is je al veel duidelijk en breng je ook geen onwaarheden in de wereld.

Oja, en niet alleen Ben zwaait de scepter....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Flyertje

Voor een uitzendkracht ben jij wel heel bij de hand.

Ik heb niets nodig op een presenteerblaadje. Bijna alles wat jij of anderen hier hebben vermeld was allang bekend bij mij. Zoals jij wellicht had kunnen lezen heb ik ook wel met collega's van je gepraat en van hun heb ik destijds oom wel het een en ander gehoord. Ook oud charters van jullie ken ik. Ook gedupeerde! Ik ben niet de persoon die een gedupeerde bij naam en toenaam zal en moet noemen. Als men dit aan de buitenwereld bekend wil maken is dat aan hun en niet aan mij, dus namen zal ik hier niet gaan noemen. Ik heb hier nog geen enkele onwaarheid geschreven.

De dingen die ik weet zegt mij genoeg over de hele firma. Snel, heel snel dicht doen en die mensen nooit meer een bevoegdheid geven om ook maar iets te mogen doen.

Ik hoop voor jullie dat dat uitzendbureau van Ed ook nog werk op de plank heeft liggen voor jullie buiten de Fam. Selman om en dat jullie bij een fatsoenlijk bedrijf aan de slag kunnen. Jullie kunnen er zeer weinig aan doen. Ik heb niets tegen jullie, absoluut niet.

De directie en bedrijfsvoering die deugen van geen enkele kant.

Ik ga rustig afwachten wat er bij de FIOD uit komt en dan gaan we wel weer zien wat de oplossing gaat worden. Een faillissement en doorstart op hun CV rijker of dat men echt hun leven gaat beteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fiscale inlichtingen- en opsporingsdienst

De meeste mensen en ondernemingen voldoen op de juiste wijze aan hun belastingverplichtingen en krijgen daarom nooit te maken met de Fiscale inlichtingen- en opsporingsdienst (FIOD). Maar wanneer iemand bijvoorbeeld fraudeert en belasting ontduikt, treedt de FIOD daartegen op. Dit heeft niet alleen een financieel belang, maar ook een maatschappelijk: het werkt preventief en is een duidelijk signaal naar de samenleving dat fraude wordt aangepakt.

Wanneer de Belastingdienst fraude vermoedt, wordt de zaak voorgelegd aan de FIOD. Vervolgens beoordeelt de FIOD of er inderdaad sprake is van fraude. Is dat het geval, dan kan de FIOD in overleg met het Openbaar Ministerie besluiten een strafrechtelijk opsporingsonderzoek in te stellen. Daarbij wordt vooral gekeken naar het maatschappelijk belang om te vervolgen en naar de haalbaarheid ervan. Het uiteindelijke resultaat van het onderzoek wordt vastgelegd in een proces-verbaal. In ongeveer 90% van de gevallen besluit de officier van justitie de verdachte te vervolgen. Dit kan door de verdachte te dagvaarden, maar de officier van justitie kan bij fiscale fraude ook kiezen voor een administratieve afhandeling. Dat wil zeggen dat de Belastingdienst aan de fraudeur een boete oplegt.

De FIOD doet ook onderzoeken op het terrein van economische ordening, financiële integriteit en goederenbewegingen. Het gaat hier dan om zaken zoals faillissementsfraude, anti-witwaswetgeving en de Wet tarieven gezondheidszorg. Daarnaast draagt de FIOD bij aan de bestrijding van georganiseerde criminaliteit en terrorisme door geldstromen van criminele en terroristische organisaties in kaart te brengen. Omdat deze niet zijn gebonden aan grenzen, werkt de FIOD samen met buitenlandse (zuster)organisaties.

Bron: http://www.belastingdienst.nl/organisatie/belastingdienst/belastingdienst-11.html

Als ik zo lees wat de FIOD nog meer doet dan belastingfraude hebben ze in Huissen een volle bak aan taken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Flyertje

Voor een uitzendkracht ben jij wel heel bij de hand.

Ik heb niets nodig op een presenteerblaadje. Bijna alles wat jij of anderen hier hebben vermeld was allang bekend bij mij.

Vraag dan ook geen dingen meer die bij jou dus al bekend zijn...

Dit heeft niks met het bijdehand zijn van deze uitzendkracht te maken maar meer met gebrek aan begijpend lezen en luisteren van jou zijde (alles staat immers al op internet en je spreekt ook collega's).

Ik stop bij deze met het discuseren met "op volle toeren" het gaat een eindloos verhaal worden waar ik via deze weg geen zin in heb.

Stuur een PB met je naam ed en dan kunnen we er gewoon bij een bak koffie over praten ipv via dit medium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ken dat hele EF niet, was dat er al in 1993?

Maar waar rook is, is vuur, en ze zijn al net zo lang in t nieuws alsdat ik dit forum lees.

Herrinner heel wat jaartjes terug dat er hier een verhaal stond van EF over een total loss en portugeze? chauffeurs.

Heb ook een paar PB tjes gehad een paar jaar terug van 1 van de leden hier die er toen werkte, voor had gewerkt.

Met fotoos:ja:

Ikzelf zag zo ongeveer halverwege de jaren '90 de eerste Europe Flyer -auto's. Oud tweedehands materiaal, onder andere een Scania 143 met een verhoogd Estepe-dak en een oude afgeleefde Torpedo.

Toen kwam ik ze nog wel eens tegen in het Westland op de diverse groenteveilingen.

Europe flyer heeft in 2004 het bedrijf WIJNTRANS, van Alex Wijnen uit Dongen overgenomen.

Enige maanden daarna stond men al voor de rechter.

http://jure.nl/at9747

Alex wijnen had een paar jaar daarvoor,met enkele anderen, het werk van Wim van der Wind uit Rotterdam overgenomen,toen dit bedrijf ter ziele ging.

bewerkt door europeaan
corr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden