[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A 28 dicht na ongeval met vrachtwagen


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid

De A28 bij Zwolle is zaterdag enige uren afgesloten geweest vanwege een ongeval waarbij een vrachtwagen en een personenauto en een busje betrokken waren.

in totaal raakten bij de crash drie personen gewond. Het ongeval ontstond toen een vrachtwagen schaarde en op de kant op de A28 (beide rijbanen) kwam te liggen. Hierna reden drie personenauto's op de ravage in. De inzittenden van de personenauto's raakten dermate gewond dat ze per ambulance naar het ziekenhuis werden overgebracht. De ravage was groot. Vanwege het onderzoek, hulpverlening en berging van de voertuigen moest het verkeer uren worden omgeleid dat leidde tot kilometers lange files.

Bron de telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Nee kloteband :ja: klapband op stuur, word je niet vrolijk van.

Nee inderdaad, maar wel te houden op rechte weg. iets van apen en bananen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
De A28 bij Zwolle is zaterdag enige uren afgesloten geweest vanwege een ongeval waarbij een vrachtwagen en een personenauto en een busje betrokken waren.

in totaal raakten bij de crash drie personen gewond. Het ongeval ontstond toen een vrachtwagen schaarde en op de kant op de A28 (beide rijbanen) kwam te liggen. Hierna reden drie personenauto's op de ravage in. De inzittenden van de personenauto's raakten dermate gewond dat ze per ambulance naar het ziekenhuis werden overgebracht. De ravage was groot. Vanwege het onderzoek, hulpverlening en berging van de voertuigen moest het verkeer uren worden omgeleid dat leidde tot kilometers lange files.

Bron de telegraaf

De bron:D

A28 afgesloten na ongeval - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Dan zal die wagen wel niets meer rijden dan ABC - de Lichtmis, want als ik die laatste foto bekijk heeft hij een profiel op die band waar je niet echt in de winter mee kan rijden....(dan druk ik mij nog netjes uit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bas. TTP is Polen, en daar rijden Polen.

Er is ook INT-JCS, en daar rijden ook Polen.

Er is TTT daar rijden Duitsers.

Er is DTT, daar reden vroeger de Denen, maar nu Duitsers.

Johs Hansen, rijden Duitsers, en een paar verdwaalde Denen.

Dat zijn de bedrijven die jullie kantje rijden. En al die auto's staan op Duitse of Poolse kentekens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misselijke humor.

Tot jij het morgen ben. :hamer:

Whoehaha, wie lopen hier 22 van de 24 uur per dag de Noorse kranten af te struinen zodat we geen ongeluk of slipper missen in Noorwegen????????

En dat allemaal melden hier? Nu gaat het om een ongeluk van een Poolse chauffeur voor een "Bagger" Deense firma wat in Nerdeland is gebeurd en je mag er niets van zeggen. Wa's dat nou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit topic gaat over wat er bij "ons" allemaal mis gaat.

(Wat ik doe, weet je niet, en heeft hier verder niks mee temaken.)

Weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat het een "bagger" firma betreft, maar ik zal daar verder niet op ingaan.

Het was een Pool ja. Maar met een klapband. Zou de nationaliteit werkelijk iets uitgemaakt hebben voor de gevolgen?

Je mag van mij alles zeggen. Maar hier had hij als Pool ook niks aan kunnen doen.

Maar als het jou morgen overkomt, is het anders?

Je heb het over een collega van me he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit topic gaat over wat er bij "ons" allemaal mis gaat.

(Wat ik doe, weet je niet, en heeft hier verder niks mee temaken.)

Weet niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat het een "bagger" firma betreft, maar ik zal daar verder niet op ingaan.

Het was een Pool ja. Maar met een klapband. Zou de nationaliteit werkelijk iets uitgemaakt hebben voor de gevolgen?

Je mag van mij alles zeggen. Maar hier had hij als Pool ook niks aan kunnen doen.

Maar als het jou morgen overkomt, is het anders?

Je heb het over een collega van me he!!

Denen zijn baggervolk, schreef je ooit. Dus die bouwen baggerfirma's. Klaar dus.

Een klapper op de vooras op een droge weg is te houden als je normaal zit te sturen, fijn is het niet nee, dat klopt.

Maar omdat het een collega van je is zal ik verder niets insinueren, het is domweg onmogelijk dat hij andere dingen aan het doen was. Sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden