[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vakantiefoto's


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid

scaled.php?server=4&filename=vakantie370.jpg&res=landing

Het gaat al beter!:D

Klauteren over rotsen is leuk!

vakantie372.jpg

Onderweg even kijken of er nog dieren zijn achtergebleven voor het avondeten. Ook bij the Duke heerst de crisis!

vakantie387.jpg

Geen krabjes en geen vissen dus dan maar een ijsje!

vakantie499.jpg

Het irritant van sommige vrouwen is dat als er een camera in de buurt is ze er altijd maar voor gaan staan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Enfin, zoals ik al had gezegd: Benodet, zeildorp, bootjesmensen, elitaire Engelsen en Ieren. Mooi uitzicht vanaf 'onze' camping!

scaled.php?server=843&filename=vakantie233.jpg&res=landing

Deze foto is genomen vanaf het weggetje vanaf de camping naar Benodet-plage. Dit dorpje heeft een mooie boulevard met wat horeca. Geen strandtentencultuur zoals wij dat in Nederland kennen.

Stats: Irisch coffee, 7 euro 'vertrouwd' bier 4,90 euro. Wat mij er overigens niet van weerhield om hiervan te genieten!

scaled.php?server=528&filename=vakantie236.jpg&res=landing

panoramafoto, weet niet hoe dat er uit gaat zien als ik hem upload. Toch maar even proberen.

vakantie240.jpg

de hele familie.

scaled.php?server=444&filename=vakantie363.jpg&res=landing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oke, verder.

We hadden verschrikkelijk mooi weer, maar zaterdag waaide het wat en was het koeler. Desondanks ging toch iedereen zwemmen maar ik besloot met mijn zoontje naar Pte du Raz te gaan. Daar stopt Bretagne. Erg toeristisch maar ook erg mooi. Plus dat het goed is om zoonlief te laten klauteren en kilometers te laten lopen. Hij zou eens lui worden!

Onderweg naar Pte du Raz

scaled.php?server=31&filename=vakantie409.jpg&res=landing

aangekomen aldaar.

scaled.php?server=23&filename=vakantie418.jpg&res=landing

Wij samen

scaled.php?server=819&filename=vakantie437.jpg&res=landing

...en het uitzicht nogmaals

scaled.php?server=805&filename=vakantie429.jpg&res=landing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geweldige foto met dat ijs!!.

Complimenteer haar dat ze zo goed kan poseren!!! , jullie hadden haar ook Doutse kunnen noemen :ja:

Ja erg mooie foto! Maar poseren doet ze niet, ergo, het is een drama om haar op de foto te krijgen. Ze zat met haar gedachten ergens anders ongetwijfeld anders hadden we die foto nooit kunnen schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden