Forumlid Eeweep Geplaatst 15 februari 2022 Forumlid Share Geplaatst 15 februari 2022 9 uur geleden zei trieftol: Als je als chauffeur alleen maar vooruit kunt rijden, besteed je het manoeuvreren maar uit aan een ander. Als ik vroeger na reparatie zo'n aanhangwagen weer achteruit in de rij moest zetten kwamen mijn altijd behulpzame collega's me het tankpasje brengen (vooruit, achteruit, vooruit, achteruit ...) 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 18 maart 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2022 Alsof ik al niet genoeg in de put zat. Waterkolken lossen Haarsteeg 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 18 maart 2022 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2022 5 uur geleden zei trieftol: Alsof ik al niet genoeg in de put zat. Waterkolken lossen Haarsteeg Je laat een aap het zware werk doen…. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 18 maart 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2022 Hij hete Willie en reed op een shovel(tje) 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 18 maart 2022 Forumlid Share Geplaatst 18 maart 2022 22 minuten geleden zei trieftol: Hij hete Willie en reed op een shovel(tje) Oops🙈 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2022 Altijd leuk dat buitengebied #spijkerboor 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid martje Geplaatst 25 maart 2022 Forumlid Share Geplaatst 25 maart 2022 26 minuten geleden zei trieftol: Altijd leuk dat buitengebied #spijkerboor aan welke kant ben jij uitgestapt?🤣🤣 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 5 april 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 april 2022 Omdat het gister te hard waaide, mocht ik even het klusje af maken van mn collega in Kerkrade. 2x deur van 9.80x3.50 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 11 april 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 april 2022 Was even zoeken voor een plekkie 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 11 april 2022 Forumlid Share Geplaatst 11 april 2022 Binnuhhhh😜 wel jammer. Ik sta liever in t: (Alkmaar) 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 april 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 april 2022 1e 6 deurtjes naar Egmond-binnen gebracht, volgende week donderdag de volgende 6 en meteen inhangen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 14 april 2022 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2022 Eindelijk is t echt, Echtmond binnen. Werdt tijd 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 16 mei 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 16 mei 2022 Deurtje plaatsen Wakefield 9u aanwezig, tis nu 13u ,en over een uurtje hebben ze genoeg weggesloopt, dat ie geplaatst kan worden. (Hoop ik ) Dan gaan de monteurs nog even aan de slag en dan is de dag bijna om Later met de monteurs mee naar het hotel. En even langs een restaurant. Kunnen we morgen richting Corby 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2022 "Doortrains" 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 24 mei 2022 Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2022 Met je oude trekker erbij 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2022 2 uur geleden zei sprinter 516: Met je oude trekker erbij Ja Oud en "nieuw" (ook alweer ruim 4 jaar oud) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 1 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2022 Blijft een mooi plekje om je aanhanger even neer te zetten #schermerhorn 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 juni 2022 Noordplein Rotterdam 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 juni 2022 Deurblad wisselen Waddinxveen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 juni 2022 Mooi toertje naar Zweden gehad Lossen Landkrona en Helsingborg 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 22 juni 2022 Forumlid Share Geplaatst 22 juni 2022 Binnennnnnn😜 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 juni 2022 6 uur geleden zei roadtrain: Binnennnnnn😜 Gelukkig wel De lucht was zo helder, dat ik anders levend verbrande in dat zonnetje 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 juni 2022 Esquelbecq (Ekelsbeke) 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 25 juni 2022 Forumlid Share Geplaatst 25 juni 2022 Op 22-6-2022 om 20:18 zei trieftol: Mooi toertje naar Zweden gehad Lossen Landkrona en Helsingborg Mag ik vragen waarom je via Kolding en de Storebealtbrug naar de brug Kopenhagen- Malmö bent gereden? Waarom niet Puttgarden -Rodby gevaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 juni 2022 31 minuten geleden zei HendrikJansen: Mag ik vragen waarom je via Kolding en de Storebealtbrug naar de brug Kopenhagen- Malmö bent gereden? Waarom niet Puttgarden -Rodby gevaren? de baas zei we gaan over land die kant op. prima vond ik 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts