Spring naar bijdragen

Komische compilatie Centrum Tiel


Gast Valkje

Recommended Posts

Even 1 pallet lossen in centrum Tiel.

Nieuwe klant, en zelf nog nooit geweest in centrum Tiel.

Compilatie is 4 keer versneld, maakt het des te grappiger, voorzien van eigen commentaar in ondertitels..

Vooral het einde vond ik nog het grappigste, na al dat gemanoeuvreer...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even 1 pallet lossen in centrum Tiel.

Nieuwe klant, en zelf nog nooit geweest in centrum Tiel.

Compilatie is 4 keer versneld, maakt het des te grappiger, voorzien van eigen commentaar in ondertitels..

Vooral het einde vond ik nog het grappigste, na al dat gemanoeuvreer...:D

Vrachtbrief vergeten :confused:

Voor de rest BRILJANT !!

Al aleens een carrière bij Ferrari overwogen ?

Met een kompjoeter om kunnen gaan, en rap door de hindernissen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat heb je een hoog piepstemmetje:D

Maar verder een leuk filmpje. Door het versnellen duurt het allemaal niet te lang. Je had kunnen bluffen dat je er een 13,60 achter had, maar op gegeven moment tijdens het filmpje hadden we dat niet meer geloofd;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Geweldig filmpje, zeker het geluid bij het versnellen, ,hoe kom je erop. voor de rest een top filmpje.

Mooi he dat distributie werk? Ach 30 cm ,is genoeg toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Haha, een feest der herkenning. Moest 2 jaar geleden ook in Tiel City lossen. Waar jij in het begin linksaf sloeg omdat je de bocht naar rechts niet kunt halen, moest ik ook rechtsaf. Ben eerst ook stukje linksaf gegaan, en toen maar recht achteruit tegen het verkeer in. Klein verschil: ik had een starre 2-assers er achter hangen van 12,60 meter.

En altijd vriendelijk die mensen in Tiel :nee:. Ze waren marktkramen aan het opbouwen, maar even 2 minuutjes wachten tot ik mijn handeltje kwijt was, ho maar! Gewoon mijn wagen insluiten, en toen ik een kraam opzij trok om weg te kunnen, een grote mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Ik was wel zo snugger om even te voet te gaan om mijn vrachtbrief op te halen,.....LOL

Een maand of wat terug sturen ze mij met 1360 naar twee panden eerder, die DHZ-zaak...

Zoals jij gedaan hebt met de vrachtbrief heb ik de hele zending weggebracht: auto langs de Waal op die grote parking en lopen, poortjes door, terras over: kansloos! Maar een mens doet eens wat...

Dat versnellen geeft een leuk geluidseffect trouwens :D

En laat mij nou altijd gedacht hebben dat er maar één in zichzelf zit te mopperen en te tieren in die auto:angel:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk,dit is nu een leuk filmpje van wat een distributiechauffeur mee kan maken.Ik heb dubbel gelegen van het lachen op sommige momenten.Vooral het geluid als je snelheid maakt en het hoge piepstemmetje zijn geweldig.

WE WANT MORE!!! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is trouwens een Part II beschikbaar, nu met een muziekje eronder...

Wist niet zeker wat het zou doen als ik dus het origineel 4 keer versneld inclusief versneld geluid zou doen met een deuntje eronder.

Heb Melissa Etheridge eronder gezet met Royal Station 24 en de rest origineel gelaten...

Dan worden zelfs die 8 minuten een genot en plezier om naar te kijken...

Ok...moet je wel van Melissa houden...

More to come, dat is zeker, alleen ff de finesse zoeken in de clips...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Yep Tiel city, altijd een genot, ik heb genoten van je filmpje.

maar kan je er niet via de achterkant komen, dat is volgens mij bij die scheer en foppen trailer rechtdoor, dan rij je voor mijn gevoel langs de achterkant van die winkels langs, ik loste daar regelmatig met de city, maar ik ben wel de eerste keer gelijk gaan lopen om te verkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om nou voor niks door een pkw pomstationnetje te gaan rijden....

Ik had em op de linker (tegemoetkomende) strook gezet en was dan recht achteruit gereden. Eigenlijk wilde TS het te netjes doen (eigen strook houden) maar dan valt de verkeersdrukte erg tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goei filmpje! Wel een paar tips van een mede distributie chauffeur: dat achteruitrijden op de doorgaande weg is niet handig, haha, maar dat had je zelf geloof ik ook vrij gauw door. En als je ergens moet zijn waar je totaal onbekend bent is Google Streetview heeel handig. Dan kan je kijken wat de beste aanrijroute is en zien of je bochten wel/niet gaat halen. Ik heb er af en toe adressen tussen zitten maar je echt maar op één manier kan komen en/of wegkomen en daar kom ik dan met een starre 3-asser terwijl anderen er van zouden zeggen dat het een bakwagen adres is.

Maar blijft altijd spannend distributie ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden