Spring naar bijdragen
  • 0

Zijn we zo een beetje klaar met uitvlaggen? Of zijn er recent nog mensen uitgevlagt?


Holland

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb het gevoel dat het de laatste tijd wel rustig is op uitvlag gebied. Schotpoort is nog uitgevlagd voor een deel, Thomassen in Loenen is nog uitgevlagd voor een deel. Maar voor de rest zijn het er niet zoveel meer?

Heb ik dit totaal verkeerd of zou de "rust" toch zijn wedergekeerd en blijft het stabiel?

Wat verwachten jullie op korte en lange termijn?

Groeten Holland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast routier

Van Wierden rijdt met Roemenen op Roemeens kenteken hoor.

Gewoon op het NL-IT werk.

Jammer....ik dacht altijd dat van Wierden altijd een net bedrijf was.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

En Getru met Poolse platen, maar was die niet al voorbij gekomen?

En iemand vroeg laatst naar Mooy, maar die hebben een paar auto's met Duits kenteken, geen Pools zover ik weet. Net als Transtolk volgens mij. Overigens heb ik daar ook wel eens een Nederlander op getroffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Transstolk heeft bij mijn weten ook echt een vestiging in Duitsland.

Ik heb wel naast een depot van hun geladen.

Ergens in de buurt van Saarbrucken/Kaiserlautern volgens mij.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Koopman toevallig, daar zie ik ook steeds meer Duitse platen op zitten.

Die staan op kenteken van Leer.

Niet van Kleve.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou dit was in ieder geval een duits kenteken.

Van Wieren bestaat uit special (diepladers) en international (huif en koelers).

Bij special rijden er auto's rond met Duitse kentekens, heeft vast te maken met hun vestiging in Konz bij Trier.

Bij international rijden er auto's rond met Roemeense kentekens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Er mag er weer ééntje bij: Antonissen. Ook op Poolse platen.

Dat was toch weer nieuw voor mij.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Er mag er weer ééntje bij: Antonissen. Ook op Poolse platen.

Dat was toch weer nieuw voor mij.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

Welke is dat?

 

Op google kom ik er eentje tegen die zich gespecialiseerd heeft op allerlei gevaarlijke goederen, explosieven enzo. Als daar niet meer met Nederlanders gewerkt kan worden lijkt me best apart, communicatie lijkt me dan ook een belangrijke factor.

 

Is het deze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast routier

Kwam vandaag een auto van drost uit Koekange. Tegen met pl. kenteken....

Dat is ook al een tijdje.

De enige Nederlanders die nog bij Drost werken, zijn de eigenaar en de planner.

Maar volgens sommigen ben ik gekke gerritje, en is er nog werk zat voor de Nederlandse chauffeur.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De enige Nederlanders die nog bij Drost werken, zijn de eigenaar en de planner.

Maar volgens sommigen ben ik gekke gerritje

In dat opzicht wel. Niet alles geloven wat je hoort.

 

Veel Nederlanders werken er inderdaad niet meer, maar toch wel meer dan die beide.

 

Jaren terug reden er al een hele zooi Russen. Niet echt vreemd als ze met vee tot diep in Rusland rijden. Het zal zeker voor de goedkope lonen gedaan worden, maar het heeft ook een praktische kant.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In dat opzicht wel. Niet alles geloven wat je hoort.

 

Veel Nederlanders werken er inderdaad niet meer, maar toch wel meer dan die beide.

 

Jaren terug reden er al een hele zooi Russen. Niet echt vreemd als ze met vee tot diep in Rusland rijden. Het zal zeker voor de goedkope lonen gedaan worden, maar het heeft ook een praktische kant.........

Heb zelf 18 jaar daar gereden met dat vee en daar heeft nog nooit een buitenlander gereden..

Zijn broer werkt wel met veel Polen mag zag er vandaag oom een met witte platen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ewals nu ook met eigen Roemeense trekkers.

Starmans --> DE kenteken.

Claessen --> DE kenteken.

Even iets anders, zag dat Vos chauffeurs zoekt in o.a. Roemenië. Staat keurig op de site incl. de gestelde eisen. Echter zie je het bijna nooit zo duidelijk en open omschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nee dat is juist het compliment. Bij bijna geen een bedrijf is te achterhalen (althans voor mij) via welke weg zij chauffeurs werven, terwijl dat die Vos een net overzicht te vinden is incl contactgegevens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De Rijke trekker-oplegger(container), compleet met stickers met H kenteken. Ook verkocht misschien zonder naam te verwijderen?

Dat zie je ook heel vaak ja.

Rijdt soms ook een voorloper scania hier Nederland nog met Pools kenteken en mijn reclame.

Foutje van Scania Deventer toendertijd.

Tegenwoordig lever ik ze in zonder reclame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat zie je ook heel vaak ja.

Rijdt soms ook een voorloper scania hier Nederland nog met Pools kenteken en mijn reclame.

Foutje van Scania Deventer toendertijd.

Tegenwoordig lever ik ze in zonder reclame

Zonder "reclame" of zonder je "naam".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden