[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rokende collega's in uw cabine


VinceCanisius

Vraag

  • Forumlid

Beste chauffeurs,

 

Ik ben op zoek naar chauffeurs waarmee ik in contact kan komen omtrent het sigarettenrook probleem wat speelt in de logistieke sector.

Het schijnt dat niet-rokende chauffeurs problemen ondervinden om de werkplek van een wel-rokende chauffeur over te nemen. Mijn oom heeft dit zelfde probleem, vanuit die gedachte denk ik een oplossing gevonden te hebben voor logistieke bedrijven. 

 

Het zou mij enorm helpen als chauffeurs (die dit probleem ook herkennen) mij willen benaderen of door hierop te reageren, maar mag ook via 0614170570/vincecanisius@hotmail.com

 

Echt bedankt alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
18 minuten geleden zei josimo:

Buiten bij de rokers aan de statafel met bier en rook omdat het daar gezelliger is :rolleyes:

Ik weet niet op welke feestjes jij komt maar in mijn kringen staan er 2 man buiten te roken en komen na een halve sigaret snel weer stinkend naar binnen.

Oke je hebt gelijk in de zomer staan we allemaal buiten :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
58 minuten geleden zei Augustus:

Tabaksrook is uiterst giftig. In tabaksrook zitten meer dan 4000 chemische stoffen, waarvan er zeker 40 kankerverwekkend zijn. De meeste stoffen zijn zeer giftig. Behalve teer, nicotine en koolmonoxide zijn vijf extreem giftige stoffen:

  • Benzeen
  • Nitrosamine
  • Formaldehyde
  • Waterstofcyanide.
  • Arsenicu

bron:

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/welke-stoffen-zitten-er-naast-teer-en-nicotine-in-tabaksrook/

 

 

Meen je,...

 

Nooit geweten 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
 
Inderdaad, het stinkt en het is goor. Over de gevolgen voor de gezondheid gaan we het hier nu niet hebben, iedereen kent de gevolgen van roken, de discussie daarover is verder zinloos
Stond gisterenochtend bij een klant voor kantoor naast een Fransoos die een peuk stond te roken, en waarbij ik recht in zijn walm stond. Serieus om niet goed van te worden, en ik kan best wat hebben. Gewoon walgelijk en niet in de minste plaats irritant.
Ik zeg er dan verder niks van en denk ach.., maar kan me ergens heel goed vinden in de mensen die daar wel hinder van ondervinden.
Dit gebeurde nu in de buitenlucht, laat staan als iemand in een cabine van een niet-roker gaat of heeft zitten paffen. Het kan namelijk nooit zo zijn dat iemand last of hinder moet ondervinden van de gedragingen of gewoonten van een ander, en daar is roken er zeker één van.

Ik heb waar ik nu zit gelukkig geen last van andere collega's die in mijn auto gaan zitten smoren, bij mijn vorige werkgever was het maar heel normaal dat er gepaft werd als ze 's nachts je auto een keer meenamen. Ondanks een uitdrukkelijk verbod, ook allemaal in het kader van 'de rookvrije werkplek'
Was er 's avonds of 's nachts mee gereden en stapte je 's ochtends in je auto, kon je eerst de shag van de mat kloppen en het dashboard van de as ontdoen, en een uur met je jas aan en je ramen open rijden. Of zat er een brandgat zo dik als je duim in een splinternieuwe stoel, dat soort dingen. 
Natuurlijk zaten er ook rokers onder de uitzendkrachten of avondchauffeurs tussen die wél probeerden om alles netjes te houden, maar hoe dan ook; was er gerookt, dan stonk het altijd.

We kunnen hier ellenlange discussies
Dus precies wat ik bedoel te zeggen Pierre. 30 jaar geleden hoorde je hier niemand over. Hele huiskamers zaten vol rokende mensen en de niet-rokers zaten er gewoon bij. En nu kijken ze je aan alsof je n crimineel bent of van 'hoe durf je?'
Dus ergens is de acceptatie verdwenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
33 minuten geleden zei Augustus:

Ik weet niet op welke feestjes jij komt maar in mijn kringen

 

je mag schrijven , en je mening uiten.

maar je begint al op een minderwaardige trend.

 

geen respect voor mensen die anders denken dan jij ??:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
6 minuten geleden zei tiny:

 

je mag schrijven , en je mening uiten.

maar je begint al op een minderwaardige trend.

 

geen respect voor mensen die anders denken dan jij ??:confused:

 

Lijkt wel op de broer van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
1 uur geleden zei Augustus:

Ik weet niet op welke feestjes jij komt maar in mijn kringen staan er 2 man buiten te roken en komen na een halve sigaret snel weer stinkend naar binnen.

Oke je hebt gelijk in de zomer staan we allemaal buiten :bey:

 

Laatste feest was een bruiloft .... stonden we met 250 man/vrouw buiten .... en bruidspaar binnen met opa en oma en 😂😂😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
2 uur geleden zei Dokus:


Tot in de 19e eeuw was het heel gewoon om midden op straat je behoefte te doen....,


Inderdaad, tijden veranderen.

Niet zo veel hoor, hele volksstammen doet dit nog steeds op P plaatsen onderweg

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 minuten geleden zei steenhaas1:

Als het over de gezondheid gaat zouden de rokers eigenlijk niet eens meer binnen mogen komen, ......

Nou inderdaad laten we dat meteen regelen...en als we dan toch bezig zijn laten we dan ook meteen iedereen die een andere mening of voorkeur heeft gaan weigeren op openbare plaatsen..terug naar de vorige eeuw :stom:

Het is precies wat Mathieu al aangeeft, waar is de tolerantie gebleven? Als alle rokers zijn verbannen naar de Russische toendra's gaan we een beleid voeren tegen degenen die sex hebben, want dat is ook slecht voor de gezondheid (soa's, aids)?

Zoals met bijna alles word er ook met dit onderwerp behoorlijk doorgeslagen. En nee ik zeg niet dat het gezond is, dat zijn veel meer dingen niet, maar om dan diegenen die wel roken de toegang te ontzeggen op bepaalde plaatsen. Ontzeg dan ook de niet-rokers die uit eigen vrije wil bij de rokers gaan staan de toegang tot die plaatsen...oh wacht..dan krijgen we precies wat @josimo al aangeeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei steenhaas1:

Als het over de gezondheid gaat zouden de rokers eigenlijk niet eens meer binnen mogen komen, "derdehands" roken is het schadelijker dan het roken zelf en/of het meeroken....  Dus wat je ruikt als er iemand weer binnenkomt na een peuk is slechter dan de peuk zelf heb ik pas gelezen(in het AD)

In ieder geval vind ik die “lucht” van het gerookt hebben vele maken goorder dan de rook zelf...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

In ieder geval vind ik die “lucht” van het gerookt hebben vele maken goorder dan de rook zelf...........

Tzijn de kleren als je s avonds is ergens geweest bent daar wordt ik áls roker óók niet vrolijk van ben sinds half jaar óók weer begonnen door omstandigheden. Maar ja hét is źo kheb het nú 3x geprobeerd om te stoppen ģa er niet meer nu aan beginnen om te stoppen. Kweet óók wel dát het niet goed is .

 

Maar drinken is niet goed/ te veel eten ook niet  mensen die altijd gesport hebben en gezond geleefd hebben gaanook dood aan kanker. 

Leef gewoon je eigen leven en als iemand rookt so what. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Tot in de 19e eeuw was het heel gewoon om midden op straat je behoefte te doen....,


Inderdaad, tijden veranderen.
Zou nu ook nog normaal moeten zijn Dokus. Maar zoals gezegd, mensen ergeren zich tegenwoordig overal aan
Had dit eigenlijk liever zonder smilie gedaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
In ieder geval vind ik die “lucht” van het gerookt hebben vele maken goorder dan de rook zelf...........
100% mee eens. Mijn vrouw zei dit altijd al Maar iemand die binnen komt nadat ie z'n behoefte heeft bevredigd stinkt wel gruwelijk uit z'n muil ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Tzijn de kleren als je s avonds is ergens geweest bent daar wordt ik áls roker óók niet vrolijk van ben sinds half jaar óók weer begonnen door omstandigheden. Maar ja hét is źo kheb het nú 3x geprobeerd om te stoppen ģa er niet meer nu aan beginnen om te stoppen. Kweet óók wel dát het niet goed is .
 
Maar drinken is niet goed/ te veel eten ook niet  mensen die altijd gesport hebben en gezond geleefd hebben gaanook dood aan kanker. 
Leef gewoon je eigen leven en als iemand rookt so what. 
Ik hoor hier zo erg mezelf van toen ik nog gezellig rookte. De ene kutsmoes na de andere. 'Door omstandigheden'? Lul niet road train. Stoppen of gewoon lekker doorroken. En alleen voor jezelf en niet voor n ander want dat werkt niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ga, samen met mijn vrouw, regelmatig naar concerten en festivals.

 

Dus “gezellig” samen met duizenden anderen op een gepakt in een redelijk kleine ruimte. 

 

Als zijnde beide niet rokers zijn we beide niet ongelukkig met de diverse rookverboden. Maar sinds daar dus redelijk streng op gecontroleerd wordt valt het wel op dat bepaalde mensen niet echt een prettige geur om zich heen hebben hangen........😫😫

Maar na zo’n heerlijk avondje weg hoeft de kleding niet automatisch meer in de was, dat scheelt dan wel weer.

 

Bij ons in huis wordt NIET gerookt. Als iemand wel de behoefte daar aan heeft gaat maar buiten staan.

 

Dat zijn de huisregels, heel simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
33 minuten geleden zei matthieu:

'? Lul niet road train. 


 

Ja matthieu je hebt gelijk. Soms zijn dr omstandigheden waar je naar een sigaret snakt en denkt dat dat de oplossing is is niet zo.  

 

En ik rook ook niet binnen kga wel buiten staan maak mij niet uit 

 

Maar als x roker ga niet iedereen afbranden die wel rookt  

 

Je bent er nog niet hoor matthieu 

bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja matthieu je hebt gelijk. Soms zijn dr omstandigheden waar je naar een sigaret snakt en denkt dat dat de oplossing is is niet zo.  
 
En ik rook ook niet binnen kga wel buiten staan maak mij niet uit 
 
Maar als x roker ga niet iedereen afbranden die wel rookt  
 
Je bent er nog niet hoor matthieu 
Dan begrijp je me verkeerd hoor. Ik heb ook nog steeds trek en snuif lekker mee als er 1 naast me staat te roken Alleen herken ik nu alle kutsmoezen die ik vroeger zelf gebruikte. Alhoewel smoezen? Ik meende het gewoon echt.
Ik ben dus helemaal niet anti rook hoor. Maar besef me terdege dat 'de peuk' altijd over m'n schouders meekijkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
39 minuten geleden zei matthieu:

Dan begrijp je me verkeerd hoor. Ik heb ook nog steeds trek en snuif lekker mee als er 1 naast me staat te rokenemoji38.png Alleen herken ik nu alle kutsmoezen die ik vroeger zelf gebruikte. Alhoewel smoezen? Ik meende het gewoon echt.
Ik ben dus helemaal niet anti rook hoor. Maar besef me terdege dat 'de peuk' altijd over m'n schouders meekijkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

Ik begrijp je heel goed ik hoop dat je het gvd  vol houd maar uit wat ik hier lees je tóch wel verlangen hebt doe het niet tis maar 6 seconden plezier. Blijf dr af tis hét niet waard ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden