Forumlid kiepenboer Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 Wat is er te vinden in de driehoek Hoogeveen Deventer Enschede, en de wijk tellen we daar niet mee want die ken ik. En ik kijk het niet op een 25/30 km omrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid trieftol Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 (bewerkt) De mol in wijhtmen, Frans op de bult in deurningen en de Kar is weer open Zutphenseweg 17 1 december 2018 bewerkt door trieftol 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 Als je niet kijkt op een beetje toerisme, die eettent bij Groenlo, kom ff niet op de naam. Op de "oude weg" van Deventer naar Lochem, deurpie heet Epse geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Marotrans Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 De Kar gaat de 15e open Pieter, en die bij Epse (De Smid) is al 'n paar jaar dicht Eddy. En nog net niet ingestort... 1 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid trieftol Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 25 minuten geleden zei Marotrans: De Kar gaat de 15e open Pieter, Oké bijna dus Je kan ook naar Eibergen, de goede hoop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 1 december 2018 Share Geplaatst 1 december 2018 Roadrunner in oudleusen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid kiepenboer Geplaatst 1 december 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 28 minuten geleden zei Marotrans: De Kar gaat de 15e open Pieter, en die bij Epse (De Smid) is al 'n paar jaar dicht Eddy. En nog net niet ingestort... Da was jaren geleden wel een goeije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid kiepenboer Geplaatst 1 december 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 1 uur geleden zei trieftol: De mol in wijhtmen, Frans op de bult in deurningen en de Kar is weer open Zutphenseweg 17 Een paar goeije De mol en die van josimo >> roadrunner. Maaandag laaie Alteveer (gr) en losse Oldekerk en dan weer schoonmaken Zuidwolde. Daarna ff in Balkbrug een paar nieuw gespoten velgen op de aanhanger laten monteren in Balkbrug. Dinsdag weer laden De lutte of Markelo. Komt soms voor dat er in Zuidwolde wordt schoongemaakt en dan de volgende dag weer ergens laden in die omgeving. Normaal maak ik schoon in Brabant hier 1,2 km van waar ik woon. Bedankt voor de info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Murphy Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 Je zou mijn schoonmoeder op de Kleefegge kunnen vragen of je mag blijven eten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid kiepenboer Geplaatst 1 december 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 5 minuten geleden zei Murphy: Je zou mijn schoonmoeder op de Kleefegge kunnen vragen of je mag blijven eten..... Das maar 4 km vanaf de nijverheidsweg 19 kan mischien daar wel een fiets lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid ec300 Geplaatst 1 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2018 otten coevorden beetje van de route af, veenlust bergentheim ligt aardig op de route Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 (bewerkt) 6 uur geleden zei ec300: otten coevorden beetje van de route af, veenlust bergentheim ligt aardig op de route Veenlust Bergentheim gaat em niet worden is geen plek en is een carteraar......dan zou ik bij Witte paal ff stukje richting Ommen rijden..... Hongerige Wolf gewoon ff verbodsborden negeren als zijnde bestemmingsverkeer. Tevens heb je nog in Delden het wapen van Delden 2 december 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Teddybeer Geplaatst 2 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 2 december 2018 Hier kun je wel fatsoenlijk parkeren. Het is wat meer dan een gewone snackbar, al moet je wel goed op de openingstijden etten. https://www.anytyme.nl/Cafetarias/AnyTyme-Snack-Dine-Raalte-anytime-is-snacktime.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Of stukje eerder net na Lemelerveld https://www.google.nl/maps/@52.42772,6.3343602,264m/data=!3m1!1e3?hl=nl Kiepenboer gaat niet verhongeren in onze regio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Of bij @Leeuw in de tuin https://www.google.nl/maps/@52.465542,6.6197257,235m/data=!3m1!1e3?hl=nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Leeuw Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 1 uur geleden zei josimo: Of bij @Leeuw in de tuin https://www.google.nl/maps/@52.465542,6.6197257,235m/data=!3m1!1e3?hl=nl Roots gaat 'm niet worden. Is pas gesloten en de tent is leeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid kiepenboer Geplaatst 2 december 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 december 2018 Gaat helemaal goed komen ps Heb het wel eens aan de collega,s gevraagd uit Zuidwolde, maar dan kom ik niet verder als de snackbar daar int durp. Is ook wel zo dat je vaak in je eigen regio wat minder eettentjes weet dan daarbuiten. Daar komt ook nog bij dat we het niet op een paar km om hoeven te kijken wat dat betreft. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid Durashift Geplaatst 2 december 2018 Forumlid Share Geplaatst 2 december 2018 1 uur geleden zei Kiepenboer: Daar komt ook nog bij dat we het niet op een paar km om hoeven te kijken wat dat betreft. Ow, dan zou je ook de Routiers in Emmen (afrit Klazienaveen) kunnen pakken. https://routiersrestaurants.nl/emmen/ Kan de kip ook gelijk naar binnen, mocht het nodig zijn 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Gast Geplaatst 2 december 2018 Share Geplaatst 2 december 2018 Op 1-12-2018 om 16:28 zei Kiepenboer: Daarna ff in Balkbrug een paar nieuw gespoten velgen op de aanhanger laten monteren in Balkbrug. Bij Mark Viskaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Forumlid kiepenboer Geplaatst 2 december 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 december 2018 Kar is inmiddels 20 jaar oud, maar onlangs met de roller weer een beetje toonbaar gemaakt Alleen de velgen zien er niet best uit en daar is een ruilsysteem voor, dus de buitenste ff de banden omleggen op nieuw gespoten velgen, en dan kunnen die eraf komen weer netjes gemaakt worden en daar wordt een ander weer mee blij gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
kiepenboer
Wat is er te vinden in de driehoek Hoogeveen Deventer Enschede, en de wijk tellen we daar niet mee want die ken ik.
En ik kijk het niet op een 25/30 km omrijden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
19 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts