Spring naar bijdragen

Niet best


road train

Recommended Posts

  • Administrators

https://goo.gl/maps/eKUdRqow2TQ2xGxD9

 

Geen drank, geen drugs maar haast en/of stress voor een afspraak was de reden een 'alternatieve route' te zoeken; door wegwerkzaamheden is het in die omgeving momenteel 'n grote bende. Een stukje weg van misschien 100 meter kost je zéker 15 minuten: het is een parallelweg die vlak voor een kruising invoegt op de hoofdrijbaan en daar gaat het mis, niemand geeft ruimte. Woensdagmiddag heb ik daar ook gestaan en serieus om me heen gekeken naar alternatieven maar de zijn er niet.

 

De laadkuil van Zoo & Zo is (achteruit) bereikbaar vanaf de Lorentzstraat voor zware vrachtauto's én vanaf het parallelweggetje van de Keesomstraat met kleiner materieel; hun eigen bezorgbus laadt en lost daar. Aan die kant staat een hek wat dicht hoort te zijn, aangezien er ook al eens een fietser en 'n scootmobiel uit de kuil zijn gevist word dat wel eens vergeten. Evengoed is het duidelijk geen optie voor auto's laat staan vrachtauto's.

Er circuleren verhalen, foto's en filmpjes genoeg zo hier en daar, meer weten (en horen) wij als collega's ook niet. Wat ik wel zeker weet: gisteren heeft die auto gewoon weer gereden, de weekendchauffeur wist nergens van totdat ik hem het filmpje van hierboven liet zien en had niets aan de auto gemerkt. Behalve wat blik- en plasticschade dan; het chassis is nog recht, blok en tank hebben geen schade opgelopen verder.  Ongelofelijk maar waar.

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden