[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Corrupte agent in België opgepakt.


shompie

Recommended Posts

  • Forumlid

https://www.facebook.com/groups/688964097903180/permalink/3051203461679220/

 

Ik moet dit op mijn telefoon doen dus weet niet of het werkt. (Ik kan niet i loggen op de laptop)

 

Deze agent heet Baerevoet en word eindelijk aangepakt. Al jaren terroriseert deze man het zwaar en speciaal transport. Hij weet echt alles en je hoeft hem niets wijs te maken maar hij ging veel te ver. 

 

Ik persoonlijk heb een keer aangifte gedaan tegen hem. Na een paar keer hier in Nederland op het politie bureau te zijn geweest heb ik er nooit meer wat van gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei 1934:

Das een rotte hond !!!!!!

 

Weg ermee mocht het waar zijn,gelijk ën verbod op overheidsfuntie,s voor de rest van zijn leven.

 

 

VOlgens mij mocht hij al met pensioen. Ik heb van de week de berichten hierover gevolgd, best wel bizar. Ik dacht dat hij altijd een beetje ver ging in het handhaven. Ik (mijn jongste zoon ook) heb best wel een nate ervaring gehad. Staat ook ergens beschreven hier. Maar dit had dit nooit verwacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

divjarnomee039.jpg.4992fd546892475d9d47ac5b1efb4555.jpg

 

Met deze vracht werd ik savonds aangehouden onderweg naar de Basf. Alles was goed, vergunningen kettingwerk auto echt alles. Ik was alleen zwaarder dan 90 ton dus had een begeleider nodig die ik niet had. (keus van de planning)

 

Zijn collega,s hebben hem bij mijn auto weg moeten halen. 

 

Hij ging helemaal door het lint. En ik had mijn jongste zoon bij me die helemaal in paniek raakte. Uiteindelijk reed hij kwaad weg met al mijn papieren, ook de persoonlijke documenten zoals paspoort en rijbewijs. is toen best nog wel een dingetje geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Irritante figuren die allesweters.

ik heb een keer zo’n inspecteur gehad bij code 95 geconditioneerd vervoer. Die vent wis alles over de papieren, certificaten, stikkers en bordjes op je wagen.🙄
Maar hoe een koelmotor werkt, hoe je hem moest ontluchten en op welke temperatuur goederen moesten worden vervoerd wist hij geen antwoord te geven. Nou ja ik heb die cursus dus nog maar een keer gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit klinkt toch wel als een mannetje die die precies wist waar hij het over had. Alleen maakte hij schijnbaar misbruik van zijn reputatie. Maar zelfs België is een rechtsstaat en een ieder is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. 
 

Je gedragen als een klootzak is nog altijd geen aanleiding voor een strafbaar feit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei lientje:

Maar hoe een koelmotor werkt, hoe je hem moest ontluchten en op welke temperatuur goederen moesten worden vervoerd wist hij geen antwoord te geven. Nou ja ik heb die cursus dus nog maar een keer gedaan. 

Maar dat was toch ook helemaal zijn baan niet? Of maakt dat ontluchten en die temperaturen onderdeel uit van code 95?

bewerkt door Eeweep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 22-1-2024 om 17:46 zei RobNiat:

Dit klinkt toch wel als een mannetje die die precies wist waar hij het over had. Alleen maakte hij schijnbaar misbruik van zijn reputatie. Maar zelfs België is een rechtsstaat en een ieder is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. 
 

Je gedragen als een klootzak is nog altijd geen aanleiding voor een strafbaar feit. 

 

Dat wist hij zeker. Hij wist ook gewoon van de meeste auto's welke chauffeur erop zat. 

 

Hij is door een bepaalde firma ook eens gruwelijk in het ootje genomen. Zo stond er in de buurt van zijn woonplaats een zware kraan (ik meen Genk of Hasselt maar dat ben ik kwijt) van een aannemer en die moest naar de overzijde van het kanaal. Die hebben ze snachts omgereden zonder vergunning en daar was hij op aan het 'spinsen'. Toen hij opmerkte dat dat ding op een goede dag aan de andere kant stond ging hij verhaal halen. Toen hebben ze bij hoog en laag volgehouden dat ze dat met een ponton gedaan hadden😂

 

Daar is hij nog knap lastig over aan het doen geweest. Volgens mij heeft hij toen nog een auto 'gegijzeld' om zijn gram te halen. Ik ken alleen nog maar flarden van dat verhaal.

 

Die vent is echt wel een lul van een vent. Maar kijk op de gang van zaken kon je hem niet ontzeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 22-1-2024 om 23:46 zei RobNiat:

 

Je gedragen als een klootzak is nog altijd geen aanleiding voor een strafbaar feit. 


Beetje krom geschreven dit. Ik heb er over nagedacht, maar niet erg goed zo lijkt het…

 

”Je gedragen als een klootzak IS geen strafbaar feit.” Of zoiets…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Krom of recht geschreven,maakt niet uit hoor Rob. 

 

 

Die politie agent is en blijft een klootzak, en nu  dus ook nog verdacht van corruptie !!

Waar gaat de wereld toch naar toe hahahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 22-1-2024 om 20:15 zei Eeweep:

Maar dat was toch ook helemaal zijn baan niet? Of maakt dat ontluchten en die temperaturen onderdeel uit van code 95?


Waarom niet een beetje praktijk er bij?  Toch wel belangrijk om te weten waar je mee bezig bent als je koelvervoer rijdt lijkt mij.

Wat ik 34 jaar geleden geleerd heb is toch wel wat achterhaald.


  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden