[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid

Lekker kortzichtig.....

Trailer was gebouwd voor ander werk.

En Dolf had geladen zoals hij het verstandig vond. De bag vond dat niet goed. Dat volk is niet zuiver.

Over een trailer met 5 ban hout gooien we in nl 5 bandjes over. Voor dld doen we er 10. Die pipo wil er 20 over 26 ton lading....... In Nl zit er iets meer op. Die stammen vallen er niet zomaar af. En vallen ze er wel af dan is er niet goed geladen.

En krijg je zoveel punten dat je je rijbewijs kwijt bent. Dan heeft de werkgever een uitdaging om je niet dld in te sturen. Hij wist van het risico dus zijn probleem.

 

 

Over kortzichtigheid, en dom gezwam gesproken, jouw gehele bericht staat er vol mee :eek:  Dit bericht lezende, twijfel ik direct aan jouw kunde, professionaliteit en inzicht.  

 

Als een trailer niet geschikt is voor bepaald werk, dient de werkgever zorg te dragen voor materiaal, welke wel deugt en geschikt is! Doet een bedrijf/patroon dit niet, is de patroon al net zo achterlijk bezig, als de onkundige chauffeur.

 

Hij wist van het risico, dus zijn probleem? Zijn jouw gezonde hersencellen soms gevlucht :eek:

 

Nou, dat Duitse volk, is zuiverder, dan menig (onkundig) NL chauffeurtje dat is. Blijkt wel, bij de diverse Duitse controles.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch denk ik dat menig chauffeur net zo geladen had als Dolf. ...ja ik ook.

Netjes van DB dat zij de bekeuring betalen als verlader verantwoordelijke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Netjes van DB dat zij de bekeuring betalen als verlader verantwoordelijke

 

Netjes? Dat is dwingend, en niet vrijblijvend. Is de Duitse verladersaansprakelijkheid.

 

Het wordt hoogtijd, dat deze verladersaansprakelijkheid, ook hier in NL ingevoerd zal worden!! Ben je direct van al dat gepruts af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij bent ook echt een vakman he Reindert. Een voorbeeld voor de beroepsgroep.

 

Dat jaartje bij Boers, die losse uitzendklusjes naderhand en nu alweer drie maanden in de ferrytrailers hebben je wel gevormd. Daar kunnen al die andere mannen met twintig of dertig jaar ervaring nog een puntje aan zuigen. :bey:

 

Wat valt hieraan te lachen ( ik lees jouw bericht nu als ''lachertje'' ).

Reinert geeft hier aan dat je iets mag weigeren, hij wilt niet iets riskeren wat bij hem beboet zal worden.

Voorkomen is beter dan genezen !

 

In een ander onderwerp gaat het over de Oost-Europeanen die verkeerd bezig zijn, maar verdomd.. Hollanders kunnen er blijkbaar ook wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat valt hieraan te lachen ( ik lees jouw bericht nu als ''lachertje'' ).

Reinert geeft hier aan dat je iets mag weigeren, hij wilt niet iets riskeren wat bij hem beboet zal worden.

Voorkomen is beter dan genezen !

In een ander onderwerp gaat het over de Oost-Europeanen die verkeerd bezig zijn, maar verdomd.. Hollanders kunnen er blijkbaar ook wat van

Ho dis de verkeerde

Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk

bewerkt door Teddybeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

1. Iemand anders merkte al op dat 'veilig' niet altijd hetzelfde betekent als 'conform de eisen van de BAG'. Laten we dat voorop stellen.

 

2. Want met zulke mensen valt niet te werken.

 

Punt 1, helemaal gelijk.

Punt 2, dan ben ik dus na 6 jaar een geluksvogel.

 

Ik heb ook wel eens een vracht geweigerd omdat het niet gaat zoals het zou moeten.

Dan ben ik hier de boeman ?? nee hoor.. als ik aan de kant word gezet staat het op mijn rijbewijs.. niet die van de planner.

Als hij elders geen terug vracht heeft kunnen vinden die niet juist geladen kan worden had hij 2 keuze's,

1, De ''heen'' vracht niet moeten aannemen. of 2, leeg terug en een andere retourvracht zoeken,

 

Laat mij dan maar lekker simpel / eigenwijs zijn, maar ben tot nu toe altijd goed terecht gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Punt 1, helemaal gelijk.

Punt 2, dan ben ik dus na 6 jaar een geluksvogel.

 

Ik heb ook wel eens een vracht geweigerd omdat het niet gaat zoals het zou moeten.

Dan ben ik hier de boeman ?? nee hoor.. als ik aan de kant word gezet staat het op mijn rijbewijs.. niet die van de planner.

 

 

Laat mij dan maar lekker simpel / eigenwijs zijn, maar ben tot nu toe altijd goed terecht gekomen.

 

:ja:  Ik doe met u mee :D  En 70% hier op het forum, zijn natuurlijk de hoogbegaafd geletterden, en de toppers op de weg :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nouja, het zal wel toeval zijn dat twee (half)-duitse forumvrienden dezelfde instelling delen. Maar het nederlandse transport is groot geworden met een iets andere mentaliteit.

 

Helaas is dat door verscherpte controles almaar moeilijker geworden.

 

Duits is misschien toeval, maar Precies.. en omdat ik niet beter weet met scherpe controles en het ''naleven'' van de zekering instructies doe ik wat mij opgedragen word.

Ik ben met deze tijd ingewerkt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helemaal gelijk jo RobNiat en in de tijd toen jij nog op school zat, noemden we die piloten cowboy's. Het feit dat je schrijft dat het nederlands transport groot geworden is met een iets andere mentaliteit, verteld meer over de bedrijfstak dan over de mensen die zich aan de wet wensen te houden. Waar zijn al die mensen die zich voor 200% hebben ingezet voor het bedrijf waar ze werkten, voor een groot deel als oud vuil aan de kant gezet en ingeruild voor mede europeanen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helemaal gelijk jo RobNiat en in de tijd toen jij nog op school zat, noemden we die piloten cowboy's. Het feit dat je schrijft dat het nederlands transport groot geworden is met een iets andere mentaliteit, verteld meer over de bedrijfstak dan over de mensen die zich aan de wet wensen te houden. Waar zijn al die mensen die zich voor 200% hebben ingezet voor het bedrijf waar ze werkten, voor een groot deel als oud vuil aan de kant gezet en ingeruild voor mede europeanen.

 

Of ze zijn er mee gekapt omdat ze de regeltjes kotsbeu waren.

 

Wij Hollanders stonder er ooit om bekend dat er geen probleem was of

we bedachten er een oplossing voor ...

 

Nu staan diezelfde Hollandes erom bekend dat er geen probleem is of ze hebben er wel een regel

of een wet voor.

 

Transport is een snel veranderend iets en in sommige takken zul je het moeten doen zoals het kan i.p.v andersom.

Helaas snappen veel bureaubestuurders dat niet en daarom zitten we o.a met rare regeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of ze zijn er mee gekapt omdat ze de regeltjes kotsbeu waren.

Wij Hollanders stonder er ooit om bekend dat er geen probleem was of

we bedachten er een oplossing voor ...

Nu staan diezelfde Hollandes erom bekend dat er geen probleem is of ze hebben er wel een regel

of een wet voor.

Transport is een snel veranderend iets en in sommige takken zul je het moeten doen zoals het kan i.p.v andersom.

Helaas snappen veel bureaubestuurders dat niet en daarom zitten we o.a met rare regeltjes.

Je zou ook open kunnen staan voor vernieuwing ipv in het verleden te blijven hangen. ...aan een dood paard trekken schiet ook niet op

Heb het al eens eerder gezegd. .... het is makkelijker om 20 redenen te bedenken dat iets niet kan dan 1 waarom iets wel kan ..... pvd lijk Huub wel ☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je zou ook open kunnen staan voor vernieuwing ipv in het verleden te blijven hangen. ...aan een dood paard trekken schiet ook niet op

Heb het al eens eerder gezegd. .... het is makkelijker om 20 redenen te bedenken dat iets niet kan dan 1 waarom iets wel kan ..... pvd lijk Huub wel ☺

Dan heb je mij niet goed gelezen.

Vanuit de bajes met de eifoon van die gast 7 deuren verderop....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden