[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
Waarom los je niet aan de andere kant van het water?

Is het omdat het daar tedruk is?

Je kan s'avonds ook lossen neem ik aan. Bedoel, jij heb toch niemand nodig om telossen?

jezus en ik denken dat ik af en toe werk heb met lossen:D

denk dat je op deze manier wel iemand nodig hebt willem, die slangen zijn niet bepaald licht. zeker niet als e gigantisch lang zijn en in het water liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom los je niet aan de andere kant van het water?

Is het omdat het daar tedruk is?

Je kan s'avonds ook lossen neem ik aan. Bedoel, jij heb toch niemand nodig om telossen?

Volgens mij loopt aan de andere kant van het water een provinciale weg dus dat wordt hem ook niet echt .

En idd met slangen over die lengte en door (over) het water zul je wel wat hulp kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik denk eerder dat ze dat ponton steeds bijschuiven en dus dan alles bij de hand hebben.

en ze misschien nu op een vervelend punt liggen? (ken dat hele gebied niet).

silotje is denk ik een ton of 20???

hebben we gelijk een antwoord op willem. daarom staat hij er overdag.

hij kan zijn complete vracht niet ineens kwijt. (of hij moet minder geladen hebben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik denk eerder dat ze dat ponton steeds bijschuiven en dus dan alles bij de hand hebben.

en ze misschien nu op een vervelend punt liggen? (ken dat hele gebied niet).

silotje is denk ik een ton of 20???

hebben we gelijk een antwoord op willem. daarom staat hij er overdag.

hij kan zijn complete vracht niet ineens kwijt. (of hij moet minder geladen hebben)

Ik zal het even toelichten:

Daar de walkant van de provweg aldaar verzwakt was moest er een damwand aangebracht worden en die wordt dan verankert in de walkant dmv betonboorpalen haaks op de damwand. Op de pech/parkeerhavens mocht daarom al niet meer gekomen worden. Op het ponton staat alles: dus de silo en keet en boren en boormachine die telkens naar de overkant varen is geen optie.

Op het ponton was een lange slang aanwezig die werdt dmv motorsloep overgevaren. Iedere keer brachten we 25 ton.

We stonden daar ook 'smorgens om 7 uur als het nog donker was. Na het lossen achteruit weer terug!! De laatste lossingen was dat bijna 2Km!!

Passerende schepen moesten vrij doorvaart hebben dus 1 man van hun op de uitkijk: kwam er een boot aan dan snel slang leegblazen, slang afkoppelen en naar de overkant varen, na passage weer terug en verder. Ook in dichte mist een keer gestaan (dat was wel even spannend!!) Er is bij mijn weten maar 1 keer over de slang heen gevaren (niet bij mij).

Zuidwillemsvaart licht naast de N279. betreft gedeelte tussen de brug naar Maaskantje en het volgende viaduct. Oeververbetering heeft wellicht ook te maken met evt op hande zijnde verbreding van de N279........

Voor meer foto's http://home.kpn.nl/a3vansanten/webalbumcetra/index.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]34007[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]34008[/ATTACH]

Hier in Lille mocht ik deze kooien met stenen lossen , en daar hadden ze wel goede los middelen :ok:

Hebben ze bij Knap geen gaten in de vloer om palen neer te zetten om de lading te zekeren zodat ze niet naar voren kunnen schuiven bij een eventuele noodstop???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden