[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
Ja, dat gaat altijd door. Zelfs op 1e paasdag zag ik nog een melkauto voorbij komen.

klopt ik moest toevallig 1e en 2e paasdag ook werken, maar een feestdag is 200% dus als je dan 12 uurtjes maakt is dat 24 uur, dat is 3 dagen voor jan de kantoorman dus als je dan 2 (feest)dagen werkt dan heb je 6 dagen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

1 planten lossen Essen

2 Sinasappel concentraat laden Messina

3 Tuincentrum Konstanz

4 Tuinder ergens in Frankrijk

5 ook ergens Frankrijk

6 Winkel bevoorraden Hamburg

7 Sierpc Polen

Heb nog meer foto's maar die zijn allemaal 2 a 3 mb en dan komt er een uitroepteken dat ie te groot is, hoe los ik dit op ? Groeten Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Shompie

Hoeveel weegt je span dan, compleet met kraan en al??

Die auto weegt rond de 34 ton, tegenwoordig zijn ze wel wat minder zwaar mar deze is nog van echt staal gemaakt, de torenkraan is niet zo zwaar, die word helemaal uit elkaar gehaald, daar blijft nog maar een ton of 18 van over bij deze.

Deze auto mag op kenteken uit mijn hoofd 81500 wegen dus die mag rond de 47 ton laden op kenteken. Technisch mag hij iets meer laden maar daar heb je weinig meer aan omdat je daar toch geen ontheffing voor krijgt buiten de rijkswegen om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb nog meer foto's maar die zijn allemaal 2 a 3 mb en dan komt er een uitroepteken dat ie te groot is, hoe los ik dit op ? Groeten Erik

Erik, daarvoor gebruik ik DIT ( << klik !! < ) programma nog wel eens.

Dan maak ik een apart "mapje" op m'n computer waar ik de verkleinde plaatjes (formaat 640 x 480 of 800 x 600 ) dan naartoe zet. De originelen blijven dan intact en u heeft daarnaast dan het mapje waarin de verkleinde afbeeldingen bewaard/gebruikt kunnen worden.

Er zullen best programma's zijn waar je hele series in één keer kunt doen. Hier doe je plaatje voor plaatje, afhankelijk van welke je wilt verkleinen, maar dit "begrijp" ik in ieder geval. (denk ik) :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden