[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
nee hoor ergens in het Friese land,hij kwam van zeeuws vlaanderen

[ATTACH=CONFIG]41942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41943[/ATTACH] En ben ik eens een keer op tijd met iets

Ik heb geloof ik iets gemist jan?

dacht dat jij nog steeds autotransport deed? (re... dat moeilijke woord:D) ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar haal jij die info vandaan? Ik lees de laatste tijd zoveel antwoorden van jou die nergens op slaan. Heel leuk dat je mee post maar als je ergens geen verstand van hebt misschien niet reageren? :hamer:

Nou, ga voor de grap is een dagje op pad. Langs een aantal expediteurs en markten. Je had niet zo hoeven te reageren als je even een pagina terug gekeken had.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou, ga voor de grap is een dagje op pad. Langs een aantal expediteurs en markten. Je had niet zo hoeven te reageren als je even een pagina terug gekeken had.:ok:

Hmm eens denken op een markt, het vervoer wat die marktkoopmannen doen is eigen vervoer. Voor eigen vervoer is ook geen Avc of Cmr nodig dus zullen stickers ook niet hoeven.

Ik ben benieuwd hoe het wel zit. Zal de desbetreffende leraar eens vragen hoe het nou zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Stefan
Hmm eens denken op een markt, het vervoer wat die marktkoopmannen doen is eigen vervoer. Voor eigen vervoer is ook geen Avc of Cmr nodig dus zullen stickers ook niet hoeven.

Ik ben benieuwd hoe het wel zit. Zal de desbetreffende leraar eens vragen hoe het nou zit.

Wie wil je vragen? Lamein? Die gaat je toch een onzin antwoord geven. Anders kan die niks. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Stefan
Dacht meer aan Meijer die geeft ons vervoer namelijk :)

Serieus? Dat hij dat geeft zeg. Heb alleen maar duits van die beste man gehad. Ben benieuwd of hij het weet. Heb altijd het gevoel gehad dat hij meer uit zijn nek lult dan dat hij echt wist. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag gevraagd op school hoe het nou zit met het voeren van een bedrijfsnaam op de auto.

Het is verplicht als wegvervoerder je naam op het voertuig te voeren. Bedrijven die hun naam niet hoeven te voeren zijn bedrijven die eigen vervoer doen, hiervoor is ook geen avc/cmr nodig.

Er zal dus altijd op een auto die vervoer voor een ander doen ergens een naam staan. Ook al is het in het heel klein op de achterkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Stefan

Die regel zal er inderdaad zijn maar in de loop der jaren is het gewoon gedoogd. Ga maar eens na hoeveel boetes hiervoor opgelegd zijn de afgelopen tijd. Sta er niet raar van te kijken als er geen één aanwezig is. Zo zijn er wel meer 'kleine' regeltjes die niet altijd nageleefd/gecontroleerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden