[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het Grote Oostblokkers topic!


JWZ

Recommended Posts

  • Administrators
gaan wij dan allemaal maar bulgaars, roemeens of sloveens moeten leren? De omgekeerde wereld eigenlijk.(ik heb altijd gedacht dat de klant koning was) Integratie karel, wat moet je ermee? Of gaan we na verloop van tijd ook een eigen taaltje ontwikkelen een soort europanees zeg maar. Waarom niet gewoon als tweede taal het engels aanleren, ook voor een fransman of een duitser of een italiaan. Of voor mijn part chinees, het maakt niet uit maar het zou zoveel gemakkelijker zijn. Europa is er nog lang niet.(maar het komt wel).

Die taal bestaat al maar is niet het doorslaand succes wat ervan verwacht werd. Doelstelling is perfect, maar de uitvoering.....

http://nl.wikipedia.org/wiki/Esperanto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 606
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • Forumlid

De Bonden hebben de macht niet om er iets aan te doen

Ze hebben de slag verloren Veel zullen het er niet mee eens zijn

Huub

Beetje erg voorbarig, Huub... Er staat nog best wat te gebeuren en er is al het 1 en ander gebeurd. Nico Mooij - vd Bosch etc. en dat is nog niet afgelopen. Als we allemaal de moed laten zakken, weten we zeker dat we straks thuis zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beetje erg voorbarig, Huub... Er staat nog best wat te gebeuren en er is al het 1 en ander gebeurd. Nico Mooij - vd Bosch etc. en dat is nog niet afgelopen. Als we allemaal de moed laten zakken, weten we zeker dat we straks thuis zitten.

Dat zeg jij.Ik geloof er niet meer in Ja bedrijven weg jagen

Zo dat alles van uit het buitenland gaat

En Nico Mooij Rijd die nu met Nederlandse chauffeurs

En van de Bosch Daar rijden veel chauffeurs die spreken geen Nederlands.

En Duitsland of Frankrijk Is toch totaal Internationaal Of vergis ik mij daar in

Neem dit van mij aan. Er gaat geen een bedrijf met verlies rijden.

En ik denk in het Noorden ook niet.En vader staat zal ook niet bij springen En terecht ook.

En waar wil jij de Nederlandse chauffeur van dan halen De meeste zijn boven de 45 Zijn bedrijven daar zijn ze boven de 50.

Daar staat de bond niet bij stil.Ik zou zeggen probeer over heel Europa sammen is eens te worden

Zo dat we een Europese bond hebben. En samen bepaalde dingen ondernemen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even over Oostblokkers nog............(we raken er niet over uitgepraat), ik denk dat ik een Poolse Delicatessenwinkel ga beginnen.

Waarom niet gewoon een groot wegrestaurant?

Niet zo deftig als wij hier gewend zijn, maar gewoon zo'n tent waar je voor 5 euro je buik kunt rond eten. Gewoon een beetje aangepaste prijzen en in het weekend 24 uur per dag open en een groot parkeerterrein. En die dikbetaalde Hollander wordt van het terrein afgestuurd .., of moet minimaal 20 euro parkeergeld betalen. Want die kan net zo goed "thuis" eerst z'n wagen parkeren.

:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom niet gewoon een groot wegrestaurant?

Niet zo deftig als wij hier gewend zijn, maar gewoon zo'n tent waar je voor 5 euro je buik kunt rond eten. Gewoon een beetje aangepaste prijzen en in het weekend 24 uur per dag open en een groot parkeerterrein. En die dikbetaalde Hollander wordt van het terrein afgestuurd .., of moet minimaal 20 euro parkeergeld betalen. Want die kan net zo goed "thuis" eerst z'n wagen parkeren.

:p

Hé ja.......... zo een beetje aan de rand van een groot industrieterrein waar Neerlands's grote internationals gevestigd zijn, of bij een veiling. Een restaurant maken van oude zeecontainers en een pallethandeltje in een hoekje van het terrein. Oud dieselheftrukkie erbij, tanken doen we uit de brandstoftanks van de 'broddas'. En als zulks niet in het bestemmingsplan past zeg ik dat het folklore is:D.

En inderdaad, Hollandse dikkoppen moeten wegblijven, die presteren het nog om bij zo'n goedkoop restaurant uit hun ping te gaan zitten vreten.........;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hé ja.......... zo een beetje aan de rand van een groot industrieterrein .........................

Meteen helemaal goed aanpakken. Werkplaats erbij waar ze zelf, uiteraard tegen betaling mogen sleutelen. Daarnaast een bandenhandeltje en boven in het kantoor een bevrachtings Ltd'tje optuigen. Achter een dubbele wand in de muur vestigen we de wodka stokerij zodat men ook daarvoor niet naar de plaatselijke middenstand hoeft. Beetje in de buurt flyeren en een paar verwijzingsborden plaatsen met als tekst Lojistik Centre.

En bij de Grand Opening mogen alle in de buurt gevestigde NL transportbedrijven een kijkje in de toekomst komen nemen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja .., maar dan zou The Duke moeten verhuizen.

Ik dacht meer aan een vestiging bij Duke in de buurt ... Beetje centraal gelegen in het land.

Ik heb de perfecte locatie. Aan de Ravenswade in Nieuwegein (http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl) heb je een heel stel leegstaande gebouwen en braakliggend terrein.

Gewoon een restaurant en garage beginnen, kraait nooit iemand naar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden