[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeurs zijn propere types


Recommended Posts

Gast Trucksmurf

ohww doen jullie dat zo ik gebruikte altijd gewoon een schaar en knipte de vlekken er uit :D:D vond de vrouw al niet zo'n goed idee. :D:D:p

ik spuit de cabine zo ie zo iedere keer naar mn dienst even uit met de lucht-spuit,

en die vochtige schoonmaak doekjes werken ook erg goed op het dashboard.

ramen gewoon met glassex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
ohww doen jullie dat zo ik gebruikte altijd gewoon een schaar en knipte de vlekken er uit :D:D vond de vrouw al niet zo'n goed idee. :D:D:p

ik spuit de cabine zo ie zo iedere keer naar mn dienst even uit met de lucht-spuit,

en die vochtige schoonmaak doekjes werken ook erg goed op het dashboard.

ramen gewoon met glassex.

Moet je ff naar de Action, en die raamreiniger ophalen :ok: spul, je ziet het smeer eraf druipen.

En voor de rest Blue Wonder eveneens top spul.

Vooral geen cockpit spray gebruiken, je blijft poetsen. Een maatje van mij spuit er Pledge op, trekt ook niet zoveel stof aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
schotelvet?? na het tanken even doek in tank hangen en het vliegt er vanaf af:ja:

schotelvet in je kleren gekregen? insmeren met boter nacht laten in trekken, hup in de wasmachine en schoon, vet lost op in boter en de boter in de maschine, wel even de rand van de wasmachine erna schoonwrijven:ok:

En daarna geen witte was draaien :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
schotelvet?? na het tanken even doek in tank hangen en het vliegt er vanaf af:ja:

schotelvet in je kleren gekregen? insmeren met boter nacht laten in trekken, hup in de wasmachine en schoon, vet lost op in boter en de boter in de maschine, wel even de rand van de wasmachine erna schoonwrijven:ok:

Kan ook met Dreft, lost al het vet op :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sjoeke
ik poets mijn binnenkant (behalve de ramen) altijd met Dasty, te verkrijgen bij de Wibra...superspul!!!

gr.Den

jou binnenkant........en wat doe je daarna met die uitvliegende bubbels

enne je brilleramen waar poets je die dan mee?:D

sorry Dennis wou je even afleiden:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

op t moment dat ik mijn posting teruglas dacht ik.....daar komt geheid commentaar op en..... VOILA!!!!!!:D

mijn binnenkant reinig ik altijd met patty brard samen, lekker zo'n clysma:p

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

ik poets auto 1 keer in 14 dagen van binnen helemaal me gewoon alles reinigger en een stofzuiger.

maar haal elke dag ff een glooriks doekje over het dachbord heen.

en klop elke dag me mat uit.

en ben nu weer elke dag de spiegels aan het poetsen met glassex fijn joh regen.

en wat is mis met elke dag ff een doekje door je cabine heen te halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

dit vind ik meer een kwestie van joh wat zonde (jaja zelfs blue wonder helpt hier niet aan:D)

Om dit nu goor te noemen???

Goor is als een auto onder t ongedierte zit omdat je voorganger vergeten is de vuilnis op te ruimen, je een portie soep kunt trekken van het stuur of het dashboard zodanig plakt dat Post It fabrikanten graag t recept zouden hebben.

je bent toch ook niet vies van schotelvet op je handen of wel?

Nee dit valt wat mij betreft niet onder ranzig meer onder de noemer wat een prutser als ie een wagen zo besmeert. Gewoon zonde en geen auto waard

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy iki zag alleen de foto van de stoel...

ja je foto's ondersteunen mn betoog LOL dank je Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken chauffeurs, die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat hun wagen er zo uit ziet.... (en dat is bij Knap gelukkig niet het geval)

Bij de Blokker kan je voor 1 euro (per pakje) een aantal verschillende soorten doekjes kopen. En die ruiken lekker en werken perfect voor je dashboard enzo. Ik gebruik meestal de glasdoekjes en de wc-doekjes, klinkt misschien raar maar die laten ook geen strepen op je dashboard achter. En voor m'n ramen gewoon glassex, dat werkt het beste, want ook al zijn het glasdoekjes voor de ramen, die laten toch strepen achter.

bewerkt door Domino
was nog wat vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ken chauffeurs, die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat hun wagen er zo uit ziet.... (en dat is bij Knap gelukkig niet het geval)

Bij de Blokker kan je voor 1 euro (per pakje) een aantal verschillende soorten doekjes kopen. En die ruiken lekker en werken perfect voor je dashboard enzo. Ik gebruik meestal de glasdoekjes en de wc-doekjes, klinkt misschien raar maar die laten ook geen strepen op je dashboard achter. En voor m'n ramen gewoon glassex, dat werkt het beste, want ook al zijn het glasdoekjes voor de ramen, die laten toch strepen achter.

de glasreiniger van de action die is goed, beter dan de echte glassex:ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
daar was ik zo ook niet mee weg gegaan :ja:
Getverd. met die auto was ik echt niet weggegaan. dat kan niemand van je verlangen.

Waarschijnlijk was ik er wel mee weggegaan.....om 2:00 is het nog erg donker:D

Maar serieus, zo smerig heb ik het gelukkig nooit aangetroffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Bij mijn baas is het eens gebeurt dat een chauffeur een auto zo aantrof,hij heeft daar dec wagenpark beheerder bijgehaald,die heeft de wagen naar een cleaning bedrijf gebracht en die hebben het hele interieur schoongemaakt,kostte € 120,kosten man.

De boodschap kwam wel over,het is niet meer voorgekomen.

Groeten Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij mijn baas is het eens gebeurt dat een chauffeur een auto zo aantrof,hij heeft daar dec wagenpark beheerder bijgehaald,die heeft de wagen naar een cleaning bedrijf gebracht en die hebben het hele interieur schoongemaakt,kostte € 120,kosten man.

De boodschap kwam wel over,het is niet meer voorgekomen.

Groeten Peter

En meer dan terecht ook!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Bij mijn baas is het eens gebeurt dat een chauffeur een auto zo aantrof,hij heeft daar dec wagenpark beheerder bijgehaald,die heeft de wagen naar een cleaning bedrijf gebracht en die hebben het hele interieur schoongemaakt,kostte € 120,kosten man.

De boodschap kwam wel over,het is niet meer voorgekomen.

Groeten Peter

zijn er dan cleaningbedrijven??

fijn om te weten.

ik ben liever lui dan moe.. en eens in de 4 weken het bonnetje declareren op de zaak.:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn er dan cleaningbedrijven??

fijn om te weten.

ik ben liever lui dan moe.. en eens in de 4 weken het bonnetje declareren op de zaak.:angel:

declareren is 1, terug krijgen is 2

veel succes:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden