[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boven de 65 jaar


Recommended Posts

  • Forumlid

Heb toch een vraag

Ik ben nu 65 jaar En wil weer gaan rijden In Nederand of buitenland maakt mij niet uit

Het liefst in het zwart.Maar dat zal wel niet lukken

Moet ik dan nog gekeurt worden Heb geen chauffeurs kaart Vraag gewoon een kraart van de baas of andere chauffeur

Kan dit nog allemaal boven de 65 jaar.

Zelfs het mag buiten Europa zijn

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Heb toch een vraag

Ik ben nu 65 jaar En wil weer gaan rijden In Nederand of buitenland maakt mij niet uit

Het liefst in het zwart.Maar dat zal wel niet lukken

Moet ik dan nog gekeurt worden Heb geen chauffeurs kaart Vraag gewoon een kraart van de baas of andere chauffeur

Kan dit nog allemaal boven de 65 jaar.

Zelfs het mag buiten Europa zijn

huub

Niet verstandig om op de chauffeurskaart van iemand anders te gaan rijden, als u wordt gecontroleerd of betrokken raakt bij een ongeval zijn de boetes erg fors. Het is immers valsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb toch een vraag

Ik ben nu 65 jaar En wil weer gaan rijden In Nederand of buitenland maakt mij niet uit

Het liefst in het zwart.Maar dat zal wel niet lukken

Moet ik dan nog gekeurt worden Heb geen chauffeurs kaart Vraag gewoon een kraart van de baas of andere chauffeur

Kan dit nog allemaal boven de 65 jaar.

Zelfs het mag buiten Europa zijn

huub

Huub,

Het lijkt me sterk dat al die vakbondvriendjes van je daar geen antwoord op hebben.

En die vraag Huub, of je bent straal bezopen biertjeof je bent gewoon knetter gek.:bey:

Groet, Leonard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb toch een vraag

Ik ben nu 65 jaar En wil weer gaan rijden In Nederand of buitenland maakt mij niet uit

Het liefst in het zwart.Maar dat zal wel niet lukken

Moet ik dan nog gekeurt worden Heb geen chauffeurs kaart Vraag gewoon een kraart van de baas of andere chauffeur

Kan dit nog allemaal boven de 65 jaar.

Zelfs het mag buiten Europa zijn

huub

Als je rijbewijs nog geldig is kun je zo achter het stuur,indien je het binnenkort moet verlengen moet je wel gekeurd worden,je rijbewijs is dan geldig tot de dag dat je 70 jaar word,men wil dit optrekken naar 75 jaar.

En een chauffeurskaart kun je zo aanvragen bij de stichting KIWA,je tikt € 95.20 af en je hebt m,daar hoef je je niet voor te laten keuren.

En als je alleen maar met een analoge tacho rijd hoef je helemaal geen bestuurders kaart te hebben.

En als je alleen in Cuba binnenland rijd heb je helemaal geen kaart nodig.:D:D

En.......in t zwart?hoe bedoel je?in dezelfde kleur als de schoorsteen?gewoon opgeven aan de belasting Huub.:ja::ja:

Je zit hier al een hele tijd op het forum te verklaren dat een hele boel mensen zich niet aan de regels houden ,,,,,en nu ga je daar zelf ook toe behoren.:hamer::hamer:

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Huub, jij hebt je carriere achter de rug.:ja:

Gun eens iemand een baan die werkloos thuis zit!

Als jij zwart wilt bijklussen dan wordt je zowiezo een broodrover!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niet doen Huub. Op die ene plaats van jou kunnen 2 buitenlandse chauffeurs tewerkgesteld worden en nog goedkoper voor een baas rijden dan jij ooit zou kunnen:bey:.

Daar was jij toch zo'n voorstander van? Of nu ineens niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Met alle geweld willen ze eruit, dan zijn ze thuis na hun leven lang gewerkt te hebben, hebben hun schaapjes op het droge en willen dan weer zo nodig komen werken.

Haha, ja dat is ook zo merkwaardig.

Ik weet dat Huub een slechte tijd achter de rug heeft, maar ik denk niet dat je de ellende moet verstoppen, door weer te gaan rijden.

Huub, ga eindelijk iets doen, wat je vroeger altijd wou doen.

Zoek een hobby, wordt lid van een vereniging, wordt vrijwilliger of wat dan ook.

Je hoeft echt bij de pakken neer te gaan zitten!

Bovendien is er in de tijd dat jij gestopt bent weer veel veranderd, en niet ten voordelen.

Helaas zie ik maar al te vaak dat men de heil weer zoekt in die wagen, en dat is jammer, erg jammer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb al een hele tijd het idee dat huub de weg redelijk kwijt is, nu weet ik het zeker.

diagnose: korsakov of een beginnende dementie, in ieder geval iets niet helemaal in orde in de bovenste machinekamer.

pas maar op huub, je rijbewijs wordt ingenomen als je ze niet allemaal meer op een rijtje hebt, dan krijg je een enkele reis verpleeghuis heb je je rijbewijs in ieder geval niet meer nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach, als Huub af en toe ergens een ritje gaat doen dan is daar toch niets mis mee? Dagelijks zijn er bedrijven op zoek naar een chauffeur voor een paar dagen ivm ziekte of zo. En veel van die bedrijven maken gebruik van Vutters en 65 plussers want werkzoekenden willen vastigheid en dat kan een bedrijf die een opstapper zoekt vaak niet geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Ach, als Huub af en toe ergens een ritje gaat doen dan is daar toch niets mis mee? Dagelijks zijn er bedrijven op zoek naar een chauffeur voor een paar dagen ivm ziekte of zo. En veel van die bedrijven maken gebruik van Vutters en 65 plussers want werkzoekenden willen vastigheid en dat kan een bedrijf die een opstapper zoekt vaak niet geven.

Bedrijven kunnen dan ook een uitzendbureau inhuren, waar een chauffeur vast in dienst is.

Probleem opgelost, en iedereen tevreden! Behalve die vutter dan!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bedrijven kunnen dan ook een uitzendbureau inhuren, waar een chauffeur vast in dienst is.

Probleem opgelost, en iedereen tevreden! Behalve die vutter dan!:D

Als ik op stel en sprong iemand nodig heb die ik zo achter het stuur kan zetten bel ik echt geen uitzendbureau: je weet niet wat je krijgt en ik slaap 's nachts graag rustig. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo ik heb weer genoeg gelezen Denk toch dat ik maar thuis blijf

En heerlijk bij moeder de vrouw.

ik zie jullie graag rijden.En ik zal de centen wel op maken zo lang als het kan.

Nee Nee Ik ga echt niet meer aan het werk.

Dus jullie hoeven er niet bang voor te zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik op stel en sprong iemand nodig heb die ik zo achter het stuur kan zetten bel ik echt geen uitzendbureau: je weet niet wat je krijgt en ik slaap 's nachts graag rustig. ;)

Wat een onzin!!!!!! Als jij weet dat je (ooit) een tijdelijke chauffeur nodig hebt kan je je alvast voorberijden door kontakt te zoeken met een of meerdere uitzendbureaus om kandidaten langs te laten komen. Die kunnen (eventueel)een dagje meedraaien om te zien of er wederzijds een ''link'' is. Vervolgens kun jij als je iemand nodig hebt om die persoon vragen!

Zo gaat het bij ons ook (er is nm een stukje interne opleiding nodig)en dat werkt prima. Met uiteindelijk gevolg dat zo iemand ook de kans krijgt om in vaste dienst te komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom vind jij het onzin, je hebt geen idee wat de werkzaamheden inhouden.

In de winkeldistributie of rechttoe rechtaan werk zul je zo een chauffeur met wat ervaring op de wagen kunnen zetten maar een onbekende wat ingewikkelder werk laten doen? No way.

Als jij weet dat je (ooit) een tijdelijke chauffeur nodig hebt kan je je alvast voorberijden door kontakt te zoeken met een of meerdere uitzendbureaus om kandidaten langs te laten komen. Die kunnen (eventueel)een dagje meedraaien om te zien of er wederzijds een ''link'' is. Vervolgens kun jij als je iemand nodig hebt om die persoon vragen!

Een dagje is te weinig, een week of twee komt meer in de richting maar wat denk jij dat dat kost? En dan zal je net zien, degene die je moet hebben is al ergens anders aan de slag vandaar dat ik voor opstappers kies.

Huub, je mag altijd contact opnemen hoor. Maar je weet het, onderaan beginnen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Huub, je mag altijd contact opnemen hoor. Maar je weet het, onderaan beginnen.;)

Ook weer zoiets! Dat is een chauffeur met een schat aan ervaring (wellicht niet in jouw branche, maar toch), maar je wilt hem betalen als iemand die net van school komt!:confused:

Je kan de waarde van je personeel ook eens inzien, maar enige waarde heeft men volgens mij niet snel bij jouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Het blijft leuk en gisteravond schreef ik het ook al: het begrijpend lezen is voor sommigen hier toch echt een brug te ver zelfs als je een smiley achter de zin plaatst.

Die smiley zegt mij in deze geen ruk! Het zou grappig bedoeld moeten zijn, maar ik kan mij nooit in jouw grapjes vinden.

Dat jij je mening vanuit werkgevers-oogpunt neerzet vind ik prima, zo kan men ook eens dan andere kant van het verhaal lezen.

Maar het enige wat jij probeert is mensen om de tuin te lijden, en op het verkeerde been te zetten.

Zeg gewoon recht voor zijn raap wat jouw mening is, en ga dat niet via misleidende teksten doen.

Maar vooral duidelijk zijn in je statements verdiend bij jouw zeker niet de schoonheidsprijs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom vind jij het onzin, je hebt geen idee wat de werkzaamheden inhouden.

In de winkeldistributie of rechttoe rechtaan werk zul je zo een chauffeur met wat ervaring op de wagen kunnen zetten maar een onbekende wat ingewikkelder werk laten doen? No way.

Een dagje is te weinig, een week of twee komt meer in de richting maar wat denk jij dat dat kost? En dan zal je net zien, degene die je moet hebben is al ergens anders aan de slag vandaar dat ik voor opstappers kies.

Huub, je mag altijd contact opnemen hoor. Maar je weet het, onderaan beginnen.;)

Misschien moet je zelf eens leren ''begrijpend'' te lezen.

Bij ''ons'' wordt wel op deze manier geinvesteerd in de toekomst.( Als het nodig is twee of meer weken). AL kost dat geld: een goed opgeleide en begeleide chauffeur verdient dat dubbel en dwars terug. En ik spreek uit ervaring.

Natuurlijk mag/kun je gebruik maken van opstappers (ook daar heb ik ervaring mee) maar zoals eerder geschreven is dit toch een vorm van broodroof (naar werkzoekende collega's)en willen ze soms niet alle werkzaamheden uitvoeren.vroeg beginnen, overuren maken ed.

Als je uiteindelijk een extra vaste kracht er bij wilt zul je daar toch op moeten investeren........ Dat kan door iemand achter de hand te hebben via het uitzendbureau

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Routier:Om in jouw worden te spreken, ik leid (lijden is wat anders al heb ik wel het idee waar het bij jou pijn doet) niemand om de tuin. Waarom zou ik? Wat ik hier over het algemeen schrijf past niet in ieders straatje maar is wél duidelijk, vandaar de soms wat verhitte reacties van deze en gene. En dat is ook helemaal niet erg, het is hier toch een discussieforum? Of vind jij dat het hier een eenzijdig geroep moet zijn waar niet op gereageerd mag worden? Een soort vlugschrift?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
@Routier:Om in jouw worden te spreken, ik leid (lijden is wat anders al heb ik wel het idee waar het bij jou pijn doet) (gelukkig had jij een 10 voor taal!;)) niemand om de tuin. Dan moet je eigen comments eens wat vaker terug lezen! Waarom zou ik? Omdat jij daar plezier in hebt misschien? Wat ik hier over het algemeen schrijf past niet in ieders straatje maar is wél duidelijk, vandaar de soms wat verhitte reacties van deze en gene. En dat is ook helemaal niet erg, het is hier toch een discussieforum? Of vind jij dat het hier een eenzijdig geroep moet zijn waar niet op gereageerd mag worden? Een soort vlugschrift? Begrijpend lezen is blijkbaar ook niet jouw sterkste punt! Ik vind een ongezouten mening vanuit jouw situatie prima, maar doe het wel duidelijk!

Rood is mijn comment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Natuurlijk mag/kun je gebruik maken van opstappers (ook daar heb ik ervaring mee) maar zoals eerder geschreven is dit toch een vorm van broodroof (naar werkzoekende collega's)en willen ze soms niet alle werkzaamheden uitvoeren.vroeg beginnen, overuren maken ed.

Als je uiteindelijk een extra vaste kracht er bij wilt zul je daar toch op moeten investeren........ Dat kan door iemand achter de hand te hebben via het uitzendbureau

Als ik een nieuwe chauffeur nodig heb gaat ie eerst een week of twee mee, een soort opleiding dus want zoals ik al schreef, zomaar iemand achter het stuur zetten doe ik niet, daar heb ik lang geleden al leergeld mee betaald.

Maar als ik op stel en sprong iemand nodig heb dan bel ik mij bekende opstappers en of dat nu Vutters, 65 plussers, boswachters of 20 jarigen zijn is mij worst. Wel is dat altijd iemand die ik ken, die het werk kent en dus weet wat van hem verwacht wordt. Is het nu wat duidelijker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Routier:Om in jouw worden te spreken, ik leid (lijden is wat anders al heb ik wel het idee waar het bij jou pijn doet) niemand om de tuin. Waarom zou ik? Wat ik hier over het algemeen schrijf past niet in ieders straatje maar is wél duidelijk, vandaar de soms wat verhitte reacties van deze en gene. En dat is ook helemaal niet erg, het is hier toch een discussieforum? Of vind jij dat het hier een eenzijdig geroep moet zijn waar niet op gereageerd mag worden? Een soort vlugschrift?

Je mag toch zeggen wat je wilt En wat werk aan gaat iedereen denkt aan zich zelf Dat neem ik aan Want dat doe ik ook En wat je zelf kunt moet je ook doen ook

Het komt hier wel eens over dat werkgevers slecht zijn En daar ben ik het niet mee eens

Want die werken ook om de zaak draaiend te houden.En vaak dag en nacht

Waar veel werknemers niet bij stil staan

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik een nieuwe chauffeur nodig heb gaat ie eerst een week of twee mee, een soort opleiding dus want zoals ik al schreef, zomaar iemand achter het stuur zetten doe ik niet, daar heb ik lang geleden al leergeld mee betaald.

Maar als ik op stel en sprong iemand nodig heb dan bel ik mij bekende opstappers en of dat nu Vutters, 65 plussers, boswachters of 20 jarigen zijn is mij worst. Wel is dat altijd iemand die ik ken, die het werk kent en dus weet wat van hem verwacht wordt. Is het nu wat duidelijker?

Beide situaties kan je ondervangen

Dat kan door iemand achter de hand te hebben via het uitzendbureau
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden