[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De nieuwe Volvo FH in vol ornaat!!!


Arjan1980

Recommended Posts

  • Forumlid
100% 98-BBG-2 is een 'oud' type dat is op de foto de linkse

De belabberde kwaliteit van die foto maakt een vergroting wazig, maar dat meest linkse kenteken lijkt niet op een 2 te eindigen.

De opstelling heeft meer weg van een één-twee-drietje:

RolstoelPinokkio_zps50dedaf7.jpg

En heeft "Rolstoelpiloot" immers niet in een eerdere post vol overtuiging gepost dat het betreffende kenteken toch écht bij een nieuwe FH hoort ?

Hij heeft immers als bewijs een foto in bruikleen :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
jep de oude, het 1 2 3tje klopt ook wel maar dan 98 BBG 2, 99 BBG 2 en 00 BBG 3 :D

Dan klopt het "één-twee-drietje" toch niet meer ?

In dat geval is het een "twee-twee-drietje".

100% 98-BBG-2 is een 'oud' type dat is op de foto de linkse

Maar heb jij een betere foto waarop een ieder het inmiddels beroemde kenteken kan lezen, ?

Want het verhaal wordt steeds verwarrender :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus iemand zit hier een beetje te Pinokkio-en :eek:

Blijkbaar zijn ze begonnen met het uitzetten van demo's, of het gericht bezoeken van (potentiele) klanten met zo'n nieuwe truck.
Lokken-Vosdingh BV in Gieten rijdt al met een nieuwe volvo met kenteken 98-BBG-2
Weet je dit zeker?
Ja KEVINvB dat weet ik voor 100 % zeker aangezien ik zelfs in het bezit ben van de foto van de desbetreffende volvo [...]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou wel graag foto's willen zien van die auto van Lokken-Vosdingh.

Het kenteken van de 98-BBG-2 is begin december afgegeven.

Vandaag is nog een vertegenwoordiger van dealer bij ons geweest en heeft nogmaals bevestigd dat vanaf maart wordt begonnen met de uitlevering van de nieuwe FH.

Nu bestellen betekend een levering van ergens in juni/juli. Tenminste voor de specificaties die wij nodig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De RDW laat op haar website zien dat de 01-BBN-4 en de 02-BBN-4 allebei geregistreerd staan als een "VOLVO FH".

(zonder verdere toevoegingen)

Merkwaardig genoeg luidt de "handelsbenaming" voor de 98-BBG-2: "FH 460 EEV 4X2"

98-BBG-2_zps8b202f18.jpg
Ik zou wel graag foto's willen zien van die auto van Lokken-Vosdingh.

Tja, "Rolstoelpiloot" schijnt bang te zijn dat als hij ze naar iemand mailt, dat ze dan op dit forum verschijnen....:(

Misschien dat hij in jou vertrouwen heeft als jij jouw erewoord geeft dat dit niet zal gebeuren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat dacht ik dus ook Jan, maar omdat ik het niet zeker wist heb ik daar niks over gezegd.

Melis krijgt er ook een, dat wordt een van de eerste en die komt volgens mijn eind april.

Klopt het dat de eigenaar van Melis de "hobby" heeft om van alle merken als eerste het nieuwe model te hebben?

Dat is iets wat ik ooit gehoord heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt het dat de eigenaar van Melis de "hobby" heeft om van alle merken als eerste het nieuwe model te hebben?

Als dat zo is, dan is hij mooi te laat als hij zijn eerste FH pas eind april krijgt, want volgens "Rolstoelpiloot" is er al op 4 december 2012 zo'n wagen op kenteken gekomen:

Lokken-Vosdingh BV in Gieten rijdt al met een nieuwe volvo met kenteken 98-BBG-2

En verder:

Toch rijden er al een aantal rond in Nederland.

223461_558353074175329_158668343_n.jpg

69632_562327440444559_2108758062_n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden